Camping Albret Plage ***

8,2

2 reviews over Camping Albret Plage in het Nederlands

nette, rustige camping

J. van Vroonhoven, 28-8-2010

Eenvoudige, rustige camping, wordt goed onderhouden.

Lekker dicht bij het strand, ligt tegen de duinen aan.

Wij hebben het er goed naar onze zin gehad, niks gemerkt van de negatieve opmerkingen die eerder gegeven zijn. Erg fijne omgeving om te fietsen(veel fietsroutes aangegeven) en te wandelen. Voor de cultuur moet je daar inderdaad niet zijn, maar voor surfers en strandgangers een paradijs.

Gereisd met partner in juli 2010

snel gaan lopen

schierl jordens, 25-10-2008

na 1 nacht hebben we het daar voor bekeken gehouden.

Mijn man is al kotsend teruggekomen van de douches. er hing een doordringende geur van urine en uitwerpselen

woor een 3 sterrencamping te zijn hadden we ook wel iets meer plaats verwacht om de caravan te zetten

als de voortent zou staan is er absoluut geen plaats meer om een wagen te zetten

alles is werkelijk tot op de centimeter afgelijnd, als je met een scheringlijn over de grens van je buren komt kan je die wel afbreken

Gereisd familie in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Albret Plage in Messanges (Landes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Albret Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Albret Plage scoort een 8.19 uit 10 op basis van 144 reviews.