9,2

Uitstekend

WebsiteLink naar website

• Activiteiten9,3
  • Onderkomen9,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Village des Cigales**** bij :

125 reviews over Vakantiepark Village des Cigales in het Nederlands

prima park

wim, 10-10-2016
  • Onderkomen10

huisje was voorzien van alle luxe en op een prachtige plek met mooi uitzicht.Alleen zwembroek regime is raar wat in nederland een normale zwembroek is wordt gezien als boxershort en daar mag niet mee gezwommen worden ???
Gereisd familie in september 2016

Geweldige plek, fijne vakantie!

Fam. Wesdorp, 1-8-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Wij waren voor het eerst in het kleinschalige vakantiepark 'Village des Cigales'. We zijn er een week geweest (daarna reden we door naar Spanje) en de plek is echt geweldig. We hadden de mazzel dat we een huisje hadden met uitzicht op zwembad en vallei (type Papillon) en als je dan 's avonds met een drankje op je terras zit weet je: dit is vakantie.

Het fijne aan het park is dat het klein is maar dat alles wat je nodig hebt aanwezig is. Zeker met 2 kinderen (7 en 10). Een fijn zwembad, glijbanen, tennisbaan, voetbalveld etc etc. Het was bij ons eigenlijk te warm om echt actief dingen te gaan doen dus we hebben ons vooral vermaakt aan het zwembad.

De eigenaar (Christian) is ontzettend vriendelijk. Hij werkt zich een slag in de rondte maar heeft altijd tijd voor een vraag of een babbeltje. Er wordt vrijwel elke dag wel iets georganiseerd waar je aan mee kan doen. Tip: de BBQ en de kanotocht!

Het park ligt wel wat afgelegen en om iets te zien moet je dus in de auto stappen. Daarnaast heerst er soms wel een beetje een 'ons kent ons' sfeertje. Dit komt omdat veel mensen er al jaren komen. Het is niet storend maar je moet er wel van houden. De animatie vonden wij niet zo goed. Een weinig enthousiaste Franse jongeman die het met tegenzin leek te doen.

Gereisd familie in juli 2016

Ons tweede huis!

Karin Poldermans, 29-7-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Voor het vierde jaar op rij weer naar des Cigales. Als we door Mauroux rijden voelt het weer alsof we thuis komen! Het park met zijn mooie oprijlaan, de bloemen, het voetbalveld en tennisbaan; heerlijk! Elke ochtend vers brood naar keuze, ochtend-, middag-, en avondanimatie en toch rust in je eigen fijne huisje met tuin. Hier hebben wij echt vakantie!
Gereisd familie in juli 2016

Heerlijke vakantie gehad

Jan van der Sande, 2-7-2016
  • Onderkomen10

Wat een lekker park en wat een vriendelijke mensen. Een super vakantie gehad. Mooi huisje met alle faciliteiten. Voor mijn zoon was er voldoende te ondernemen op het park. Mooi zwembad met glijbanen, tafeltennis, voetbal veld, tennisbaan en trampoline en veel meer. Mooie vergezichten. Volgend jaar gaan we weer
Gereisd familie in januari 2016

Fijne plek dat voelt als thuiskomen

M. Tournier, 16-5-2016
  • Onderkomen9

Het park ligt in een prachtig gebied met groene glooiende heuvels. Het gebied Dordogne is vlak bij en dat maakt het mogelijk om ook van deze streek de hoogtepunten mee te pikken.

Kleinschalig park maar bijzonder levendig en tegelijkertijd rustgevend. Een bijzondere combinatie die je niet vaak aantreft. Alle faciliteiten van een groot park zijn aanwezig maar dan zonder alle nadelen qua betaalde voorzieningen of lange wachttijden.

Wij waren er nu in april maar zijn al in diverse maanden hier geweest. Ook in t hoogseizoen.

Niet voor niets komen mensen hier vaker terug.

Meer dan een aanrader!

Gereisd familie in april 2016

Uitstekend

Martin Kleve, 15-5-2016
  • Onderkomen10

Na acht jaar dit park weer bezocht. Gelukkig nog steeds kleinschalig, in een

onveranderde mooie omgeving. Huisjes zijn nog steeds van prima kwaliteit,

ruim en netjes.

Maar het belangrijkste is, dat de eigenaar van het park totaal niet was veranderd.

Even vriendelijk, hartelijk en behulpzaam. Geen moeite is hem teveel. Wat een prestatie. Wij, mijn vriendin en ik raden dit park dan ook van harte aan!

PS. Iedere morgen heerlijke verse broodjes.

Gereisd met partner in mei 2016

Deugddoend

Peeters-Hermans, 8-11-2015
  • Onderkomen10

Het domein ligt rustig maar ietwat afgelegen. Binnen een straal van 1 tot 2 u sta je in St-Circ-Lapopie, Sarlat-la-Canéda, Cahors, Rocamadour, Beynac en Castelnaud... die het mooist zijn vanuit kajak op Dordogne. Op 5 min in Montayral een E.Leclerc waar je alles vindt. Vraag voor uitstappen advies aan de aimabele en meertalige eigenaar Christian. Het kan je bvb wachttijd vermijden voor een bezoek aan grotten.

Op enkele kleine mankementen na is de accomodatie in orde en proper. Niets storend.

We hebben een memorabele bbq gehad, goed geslapen, zeer leuke mensen ontmoet, onze kinderen van 8 en 9 liepen vrij rond en hadden een zeer leuke tijd. De glijbanen in het zwembad vonden ze fantastisch.

In de buurt heb je leuke restaurants waaronder Le Caillau te Vire-sur-Lot. Helaas te laat ontdekt en bezocht. Wie op zoek is naar rust en ruimte, graag leuke Belgen ontmoet, niet tegen een rit van een uur op ziet, is dit een toplocatie! Dank u Christian en co voor een fantastische vakantie!

Gereisd familie in augustus 2015

fantastisch het was mijn 16 de keer!

elly wakelkamp, 20-10-2015
  • Onderkomen10

Deze keer was ik er voor de 1ste keer alleen. Dat de gastvrijheid zeer goed is en er wordt aandacht aan iedereen besteed door de eigenaar! Ook was ik er zonder vervoer maar door de familie werden er boodschappen met mij gedaan en ook werd ik door vrienden va de eigenaar naar naar Bergerac gebracht, dit is geweldig!
Gereisd alleenreizend in juni 2015

Kleinschalig en overzichtelijk! leuke animatie!

sylviavangennep, 25-8-2015
  • Onderkomen8

Wij hebben een leuke week gehad op het park. De kids vonden de animatie geweldig! de 2 Nederlandse meiden waren echt heel leuk met de kids en gedreven in het werk!

kleinschalig park met veel faciliteiten. Veel mensen komen hier terug heb ik gemerkt. Ook weer nieuwe gasten ivm de positieve beoordelingen. Ik was bang dat het alleen maar ons kent ons zou worden... en wij nieuw... maar nee..dat is niet zo... wij hebben een leuke karaoke avond meegedaan en bbq waardoor we wel wat leuke mensen hebben ontmoet en gesproken. Gezelligheid en toch privacy ivm de mooi gelegen huisjes met geweldig uitzicht... Het zwembad erg groot , genoeg plek en ruimte en geweldig groot kinderbad en ook voor oudste mega glijbanen. Door het zwembad en de leuke animatie wilden onze kids het park niet af! Wij zaten in een huisje Chenille met kids op slaapbank in woonkamer want 4 pers was vol. Prima te doen als je gewend bent te kamperen toch buiten op het terras te zitten... Dat maakte deze week erg voordelig!!!

Gereisd familie in augustus 2015

Heerlijk gastvrij vakantiepark

Annemarie Koot, 4-6-2015
  • Onderkomen10

Vorig jaar hier voor het eerst geweest. Onze kinderen van 8 en 10 vonden het fantastisch. Park is kleinschalig en de kinderen leren elkaar snel kennen. Mede ook door alle activiteiten die elke dag georganiseerd worden waar je vrijblijvend aan mee kan doen. Ochtends vroeg heerlijke verse broodjes bij je huisje. 's Avonds echt goed eten in het parkrestaurantje en zelfs een zwembad bar. Park is heel ruim opgezet met veel speelruimte, grote zwembaden en prachtig verzorgd! Al met al hebben we een heerlijke vakantie gehad en hadden alweer geboekt voor dit jaar. Helaas moesten we annuleren wegens persoonlijke omstandigheden en ook dit is geweldig goed opgepakt door de eigenaar Christian., top. Waar vind je nog zo"n goede service!!! Als we weer mogen reizen naar het buitenland gaan we zeker weer naar des Cigales!!
Gereisd met partner in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Village des Cigales in Mauroux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Village des Cigales zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Village des Cigales scoort een 9.24 uit 10 op basis van 129 reviews.