Camping Capfun Lila ****

8,1

13 reviews over Camping Capfun Lila in het Nederlands

Geweldige camping

Inge, 7-8-2017

Een super mooie camping. Vooral t aangelegde zwemmeer was geweldig. Stacaravan netjes, prima plekken en niet zo dicht op elkaar. De pizza' s, crêpe en patat zijn lekker op de camping. Er waten niet zo veel Nederlandse gezinnen maar je zoekt elkaar toch wel op. Bij de receptie spreekt 1 meisje Nederlands. Voor de rest wel erg Frans georiënteerd. Wij vinden dat niet zo erg.

Leuk om te doen;

Schuimparty op de camping

Dagje st Jean de Luz

Dagje san Sebastián Spanje

Dagje Biarritz

Strand bij St Girons

Canoen

Een paar marktjes maar doe stellen niet zo veel voor.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

mooi zwembad

fgroenhof, 16-9-2016

De mobil home met airco was zeer goed!! Het zwembad was leuk maar de kinderen hebben zich knap bezeerd met de tolglijbaan!!. Ze hadden leuke voorstellingen op de camping. Supermarkt zeer dichtbij. De pizza op de camping was over heerlijk!!! Wij vonden weinig privacy qua staanplek, alles stond in een cirkel, je kon in de avond door het raampje de overburen voor het raam zien staan.

Verder het strand was mooi. Maar in de directe omgeving alleen maar dennen!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Gemengde gevoelens

cuyvers, 5-9-2015

Wij hebben een goed verblijf gehad maar er waren toch enkele zeer grote minpunten voor ons.

De camping was nieuw en zeer proper, zeer vriendelijk, mooie chalets, mooi zwembad..

Spijtig dat er aan het zwembad niet gedronken en gegeten mocht worden..

Je moest dan buiten de zwembad omheining gaan om in de bar iets te gaan drinken of helemaal terug naar jou chalets..

Je mocht enkel in het zwembad met een echte zwembroek, kort en spannend, dus zwemshort mocht hier niet, deze hebben we eerst nog moeten gaan aanschaffen.

De campng is ook vooral bezet door fransen..

Aan het onthaal sprak er ook maar 1 iemand engels, wat voor ons ook moeilijk was.

De camping ligt zeer afgelegen enkel is er een supermarkt op 200 meter maar voor de rest moet je alles met de auto doen.

De chalets staan ook zeer dicht bij elkaar, waardoor er nogal snel lawaai hinder is..

Gereisd met vrienden in juli 2015

hagelnieuwe camping

j vd kleijn, 1-9-2015

ons verblijf op camping lila was tot nu toe 1 van de beste campings van franceloc
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

GEWELDIGE CAMPING!!!

lonki2001, 6-8-2015

We hebben het erg naar ons zin gehad met onze kids van 6 en 8. Dit is voor ons de 3de Franceloc Camping geweest, en weer zijn we enthousiast! Mooie nieuwe schone accommodatie, mooi zwembad met glijbanen, er is ook een overdekt zwembad. Leuke speeltuin. De animatie is frans talig, maar niet hinderlijk voor onze kids, Nederlandse kinderen vinden elkaar wel op de camping om met elkaar te spelen, in het hoogseizoen waren er genoeg Nederlandse gezinnen. Wij hadden de fietsen bij ons, er zijn verharde fietspaden en fietsroutes in de omgeving. De supermarkt ligt om de hoek bij de camping, dus winkel op de camping is inderdaad overbodig. Er is helaas geen restaurant op de camping, maar wel in de omgeving genoeg restaurants. Wij hebben een uitstapje naar Spanje gemaakt, en verschillende badplaatsen aan de kust van Frankrijk. Onze meiden vonden de hoge golven wel erg spannend! Ook zijn er in de omliggende dorpen avondmarkten...Kortom we hebben het erg leuk gehad...
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Prachtige camping met schitterende zwembaden

Nico, 2-9-2014

Hebben genoten van deze vrij nieuwe en prachtige camping. De zwemfaciliteiten zijn prachtig Vooral de zwemvijver met strand is super voor alle leeftijden. De caravans zijn allemaal nog nieuw en mooi onderhouden, al staan ze hier en daar een beetje dicht op elkaar ... Enkel de omgeving was iets minder voor ons. Je had uiteraard de prachtige stranden met megagolven, maar voor de rest is er niet veel te beleven. Steden zoals Dax, Bayonne & Biarritz zijn meteen toch een uurtje rijden. De animatie is basic en houd zich perfect aan de uren, voor de rust is het heel rustige verblijfplaats. Onze kinderen hebben zich rot geamuseerd tijdens deze vakantie ! 1 afrader: drink geen cocktail in de bar. Je betaald 6 euro en krijgt een of andere aangelengde premix die boordevol suiker zit :) Eindbeoordeling: mits enige kleine minpuntjes toch een Topverblijfplaats !
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Kleinschalige camping, leuk voor kleine kinderen

Fam Klaverstijn, 6-8-2014

Kleine camping, stavacaravan en wat tenten. Leuk voor de kids, geweldig speeltoestel en zwembaden! Nadeel is toch echt de animatie; s avonds tot 12u, het is buiten erg gehorig. (3a4x pwk) Als je achteraan het park zit heb je er minder last van. Ook de mensen s avond laat over het park zijn luidruchtig en daar wordt niks aan gegaan.(achterin minder last) Verder is het personeel erg op Franse gasten gericht, zo ook kinderanimatie. Ze spreken geen engels en ik mocht ook niet naast mn dochter blijven voor uitleg. Winkel om de hoek buiten de camping, erg fijn! Let op, op de camping moet je alles optijd reserveren; pizza, chinees, croissants. Anders grijp je mis. Wel leuk dat je pizza's en chinees kan afhalen! Bij de receptie spreken ze wel een woordje engels, zo ook de eigenaar dat is erg prettig. Veel Fransen gasten en een stuk minder NL maar je zoekt elkaar toch op door de kids. De stacaravans zijn nagenoeg nieuw en zien er super uit. Heerlijk weer gehad en alle keren buiten kunnen eten!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

vriendelijke rustige camping

mevrouw de Groot-van Grunsven, 26-7-2014

vriendelijke rustige camping netjes en behulpzame mensen
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Topvakantie!

Johan, 14-1-2014

Camping Lila is een prachtige camping. Wij zijn hier in de zomer van 2013 geweest (Caravan) en hebben het erg naar ons zin gehad. De plekken zijn mooi en de camping ligt lekker in het bos. Met een kwartier ben je bij het strand. Het meer is erg schoon. Glijbanen zijn leuk voor de kinderen tot een jaar of 15/16. Wij hebben ons goed vermaakt en zullen zeker nog eens terugkomen!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Goeie camping met nieuwe stacaravans

Leen Carly, 11-8-2013

Net 2 weken verbleven op camping domaine de lila. We verbleven in een nieuwe stacaravan (eerste seizoen). Mooie plaats. We hadden een Habana top presta met airco, de eerste week van ons verblijf was dit wel nodig. Mooi verwarmd zwembad die men overkapt indien weer minder is. En dan de aangelegde vijver met zand, we hadden eigenlijk de zee niet nodig. Een aanrader. De camping is bijna volledig nieuw, een enthousiast team staat klaar. Er is een broodjesservice 's morgens. Wel wat afgelegen, 'aar supermarkt op wandelafstand. Jammer dat er geen restaurant is, maar bijna elke avond is er mogelijkheid tot afhaal. 10 km van de zee. Deze camping is zeker meer dan 3 sterren waard! Er is animatie maar in het Frans.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Capfun Lila bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Lila in Linxe (Landes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Lila zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Lila scoort een 8.13 uit 10 op basis van 31 reviews.