Appartement Résidence Les Rives Marines ***

Appartement Résidence Les Rives Marines
Résidence Les Rives Marines
6,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Résidence Les Rives Marines bij:

16 reviews over Appartement Résidence Les Rives Marines in het Nederlands

Waardeloos oud en onverzorgd park

Oud en onverzorgd park, 15-8-2017

Huisje zeer gedateerd. Wij betaalde 1500 euro per week voor 2 slaapkamer huisje. Huis was vies en oud. Slechte matrassen met veel vlekken.

Interieur voldeed totaal niet aan de foto's op de website. Stoelen rondom zwembad zijn groen en oud. Niet fris wit zoals de foto's doen vermoeden. Prijs en kwaliteit verhouding helemaal zoek. Ik zou dit park aan niemand aanraden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastische accomodatie!

Fam. Terranea, 28-7-2014

Wij, gezin met jongens (14 en 19) zijn hier een weekje geweest. Het is een leuk park, niet te groot, met zulke leuke vakantiehuisjes! Ons huisje voor 6 personen zag r goed uit, netjes en van alles voorzien. Het zwembad is heerlijk en groot genoeg. Gelukkig geen animatie want dat hoeft voor ons niet meer. De omgeving is prachtig groen met veel vogels, vooral zwaluwen. Bakker en andere winkels is op loopafstand. Met de auto kan je naar de baai of naar strand (Atlantische oceaan) waar meer golven zijn om te golfsurfen of bodyboarden. Overal gratis parkeren! Het was een fijne vakantie!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Geen waar voor zijn geld.

Ingrid, 28-7-2014

Wij zijn een gezin van 4 met twee tieners. Bij aankomst waren we een beetje teleurgesteld omdat het domein een onverzorgde indruk gaf : afgebladerde verf, vuile appartementen. Nochtans de gebouwen aan de buitenzijde waren wel opgefrist met een vers laagje verf.

Het personeel was wel erg vriendelijk en heel behulpzaam.

Aan het zwembad werden te weinig ligstoelen voorzien, waarvan er enkele dan nog stuk waren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Willen maar ...

Sven, 13-9-2013

Dit vakantiepark ligt vlakbij een vogelreservaat en een klein plezierhaventje. De studio is in goede staat en voorzien van een elektrisch fornuis, vaatwas, ligbad/douche. Huisdieren zijn toegelaten. Alle wonigen zijn, met verdiep, in hout opgetrokken. je woont dus boven of onder.

De buitenzijde van een aantal gebouwen is wel aan renovatie toe. Ook staan er veel woningen op een klein oppervlakte. Toch is het domein nog voorzien van een zwembad en een petanquebaan.

Het is wel jammer dat de receptie eerder beperkt bereikbaar is. Per 1 september zijn ze overgegaan naar wintermodus terwijl het park volledig bezet is. Hierdoor zijn ze 2 dagen per week dicht. Ook overdag zijn ze een 4-tal uur dicht.

Gereisd met partner in september 2013

Fantastisch en zeer klantvriendelijk

Alexandra Woldring, 25-7-2012

Net terug van een heerlijke week in vakantiepark Residence Les Rives Marines. Vanaf het moment van aankomst hebben we genoten. Een zeer klantvriendelijk ontvangst met receptionisten die echt hun best doen en bovendien zeer redelijk Engels spreken. Het park ziet er aantrekkelijk uit met allemaal verschillende houten huisjes. Op het park zijn weinig faciliteiten en dus ook weinig lawaai. Het park trekt daardoor rustige families aan. In de buurt is van alles te beleven. Onze kinderen hebben o.a. aan golfsurfen gedaan. Binnen 20 minuten ben je aan prachtige zandstranden met hoge golven! Verder kun je op loopafstand inkopen doen + fietsen huren. Het park ligt aan een natuurgebied waar je mooie wandelingen kunt maken.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Dit nooit meer!

Renate, 7-10-2009

Het dorp op zich is niet bijzonder, maar pak je de auto, dan zijn er genoeg leuke en mooie plekjes te vinden.Echter, wij waren met 7 jongeren en hadden ons het vakantiepark en het dorp Le Teich groter en bruisender voorgesteld.Dit bleek voor ons erg saai en rustig te zijn zonder een leuke kroeg of i.d. in de buurt.Wat betreft het vakantiepark en het vakantiehuisje zelf:bij aankomst bleken er maar 2 afgesloten slaapkamers aanwezig te zijn.Daarnaast stond een 2persoonsbed op de overloop/gang waarbij je van boven rechtstreeks naar beneden de woonkamer inkeek (open ruimte), waar nog een 2persoonsbed gecreeërd kon worden door de bank te verbouwen tot slaapbank.Tevens bleek de eettafel slechts berekend te zijn op 6 personen.Een enorme tegenvaller voor ons!Maar voor 6/eigenlijk 4 personen is het huisje heel geschikt en ook ruim genoeg.
Gereisd met vrienden in oktober 2009

Studio ¨hokken voor dieren¨

MAR, 26-9-2009

Wat een kleine hokken zijn de studio´s. Men is erg inflexibel als je vraagt om een grotere studio met bijbetaling. Het huis naast ons heeft de hele week leeg gestaan! Nooit meer!!!!!
      Gereisd met partner in september 2009

Mooie rustige plek

Cindy, 1-2-2009

Ik had via een wedstrijd een week een 6 persoonshuisje gewonnen. Aangezien verder niemand in die periode kon ben ik alleen met mijn vriend gegaan. Ik vond het huisje dus erg luxe, maar voor 6 personen is het wel krap. Het huisje zag er mooi uit. Wel kregen we maar net genoeg warm water om even snel te douchen.

De omgeving was ook mooi en rustig. Wij zijn niet in het hoogseizoen geweest dus dat scheelt wel. Arcachon en zeker La dune du Playa zijn echt de moeite waard!

Een ander minpuntje, zonder de auto is alles wel moeilijk te doen, supermarkt ligt niet echt op loopafstand en wil je verder wat leuks zien moet je echt met de trein...

Gereisd met partner in mei 2008

Mooi park, omgeving minder

Lin, 22-9-2008

Het park is nog vrij nieuw. Dat was aan het huisje ook wel te zien. Alles zag er nog mooi uit, van alle gemakken voorzien. Wij verbleven in een 6persoons duplexhuisje. Ideaal. Vanaf ons terras hadden we direct zicht op het zwembad. Voor de kinderen dus ook heel prettig in en uit lopen. Bij het parkje zelf is voor de kinderen eigenlijk alleen het zwembad interessant, maar doordat er volop Nederlandse kinderen aanwezig waren, hadden onze jongens al gelijk aanspraak en liepen ze met zijn allen tot laat buiten en hebben zich prima vermaakt. Bij de receptie zijn we verder prima geholpen. Le Teich biedt weinig. Het vogelpark ligt naast de appartementen, maar daar zijn we zelf niet geweest. Wel bij het naastgelegen meertje dat wordt gevuld vanuit de rivier die er langs loopt. Er ligt een strand om dit meertje en dat is op zich heel leuk. Winkelen in Le Teich gaat niet lukken. Verder dan een supermarkt kom je niet. Dan moet je richting Arcachon en in het hoogseizoen betekent dat file rijden.
        Gereisd familie in augustus 2008

eenvoudig en redelijk netjes

Syl, 15-9-2008

Sfeervol uitziende huisjes. Wel erg brandgevaarlijk, er zijn slechts 4 brandblussers op het hele park! Bed in appartement is vreselijk hard, bedbank staken veren uit. Koelkast lekte. Vuil beddengoed lag gewoon in een kast. Wij hadden een benedenappartement. Onze bovenburen hadden kleine kinderen. Die waren elke dag rond half 7 wakker en wij dus ook. Je hoort alles; lopen, rennen, w.c., speelgoed etc. Buiten eten kon niet, want als de bovenburen hun zandhanddoeken op het balkon uithingen, lag het bij ons op tafel. Voor kinderen is er behalve het zwembad niets op het park te doen. Gelukkig zijn er met de auto in de nabije omgeving leuke attracties genoeg te vinden.
        Gereisd familie in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence Les Rives Marines in Le Teich (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence Les Rives Marines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Résidence Les Rives Marines scoort een 6.71 uit 10 op basis van 21 reviews.