Camping Ker Helen ****

8,4

7 reviews over Camping Ker Helen in het Nederlands

niet nog een keer

fam. Eijkelenkamp, 26-7-2010

Een Franse camping is op zich niet erg, maar voor onze 15 jarige dochter met vriendin was het wel even slikken dat er geen één Nederlands gezin te vinden was op deze camping.

We hadden niet gereserveerd, maar kregen toch een leuke plaats toegewezen. Krap voor een grote Karstentent en bijzettentje. De auto parkeerden we op de parkeerplaats buiten de camping. Het verbaasde ons wel dat we direct bij aankomst het volledige bedrag (€600,-- voor twee weken) direct en cash moesten afrekenen. Dit hadden wij nog niet eerder meegemaakt. Op loopafstand was er weinig te beleven en moesten we overal met de auto naar toe. De omgeving is mooi. Voor een fijn strand moest je wel een half uur rijden over hebben, maar dat was dan ook prachtig. Met de trein naar Bordeaux vanuit Gujan Mestras is een aanrader.

Sanitair was redelijk en werd de eerste week beter schoongemaakt dan de tweede week. Het water van de douches was op sommige momenten te heet om onder te staan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

camping in een bos

Ank, 8-10-2009

een beetje jaren 70 (vorige eeuw) camping. kleine plekken dus moeilijk om je camper goed neer te zetten. wel mooie omgeving voor wandelen en fietsen. mooi vogelpark in de buurt. en als je van oesters houdt zit je daar goed
Gereisd met partner in mei 2006

We hadden er een prachtige vakantie

Familie Dupont, 12-8-2009

Camping met eigen identiteit, waar de animatie eens niet overgenomen wordt door Nederlandse meiden en steevast “Piet Piraat” en “Frans Bauwer” door de luidsprekers knalt. (Laat ons aub in Frankrijk de Franse en in Italië de Italiaanse cultuur opsnuiven)

Onderhoud van paden en verlichting laat te wensen over.Sanitair is basic maar proper. Gratis gebruik van fietsen en internet. Barbecue enkel op de voorzien plaatsen

- Mooi zwembad zonder toezicht, maar met voldoende zetels. (Hier is het egoïstische fenomeen gelukkig nog niet aanwezig, om ’s morgens de zetels met een handdoek te bezetten, en er zo zeker van te zijn dat men ze ’s namiddags een uurtje kan gebruiken)

- Bezetting: 80% Fransen, aangevuld met een weinig Belgen, Nederlanders, Duitsers en Spanjaarden.

- Omgeving: Prachtige baai met mooie stranden, bv. In Arcachon en Adernos; Lekkere gezellige drukte zonder overbevolking.

Gereisd met partner in juli 2009

rustige franse camping

Familie Dupont, 12-8-2009

Gereisd met partner in augustus 2009

mooie camping met veel fransen

fam Overmaat, 4-8-2009

Twee weken met gezin (5 p.)in een cottage gestaan i.p.v. chalet. Bedden waren erg hard!

Camping is wel mooi en goed onderhouden. Weinig nederlanders waardoor onze kinderen zich met elkaar en met ons moesten vermaken. Voor onze dochtes van 12 en 14 was er weinig te beleven; geen aanrader voor gezinnen met pubers. We hebben ons wel vermaakt door veel naar het strand te gaan (Biscarosse plage is super met hele hoge golven), treinreisje naar Bordeaux vanuit le Teich is ook leuk, evenals een dagje Aqualand. Je moet wel alles met de auto doen... Arcachon is een gezellige stad waar van alles te doen is. Omgeving vonden wij niet bijzonder. Volgend jaar gaan we de bergen weer in met onze eigen tent. (luchtbed slaapt beter dan die matrassen waarvan de veren in je rug springen) Kortom, we hebben het met z'n vijfen heel leuk gehad, maar een camping met meer vrienden voor onze kinderen heeft onze voorkeur.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Nooit meer

Herman en Erna, 27-5-2009

Onvriendelijke ontvangst. Het sanitair was ronduit vies. Alle prullebakken in de toiletgebouwen puilden uit, overal lag toiletpapier, meikevers in de wc's en in de gangen. Modder op de vloer in het douchegedeelte( het was er niet druk op dat moment) Er stonden hooguit 5 campers en 1 caravan. Gras was veel te lang. Wij gaan hier nooit meer naar toe!
Gereisd met partner in mei 2009

Fam Walter, 15-7-2008

Een leuke camping met niet te groot zwembad, met apart kindergedeelte. Er is een elke doordeweekse dag een kidclub, echter alleen in het Frans. Leuke speeltuin en groot speelveld. Mooie bloemrijke camping. Chalet gehuurd voor 4 personen. Netjes maar wel wat aan de oude kant. Mooi groot overdekt terras. Le Teich is niet een echt groot dorp maar dorpen in de omgeving bieden meer. Het vogelreservaat in het dorp is een echte aanrader. Rust en mooie natuur. In de buurt is zwemparadijs Aqualand. Duur voor 1 dag 24 euro p.p. Aan te raden om kaart voor meerdere dagen te nemen. Is het bezoeken meer dan waard namelijk. Leuk, goed en goedkoop restaurant La Humoise in La Hume 6 km van Le Teich. Verder aanbevolen, ook met kinderen: Dune de Pilat, Strand La Point in Cap Ferret, heerlijk rustig strand.
Gereisd familie in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ker Helen in Le Teich (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ker Helen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ker Helen scoort een 8.4 uit 10 op basis van 12 reviews.