Camping Saint Avit Loisirs ***

Camping Saint Avit Loisirs
Saint Avit Loisirs

129 reviews over Camping Saint Avit Loisirs in het Nederlands

Ideaal voor gezinnen met jongere kinderen

Ruben Vancauwenberghe, 22-9-2017

Buiten zwembad/waterspeeltuin voor peutertjes is echt een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

mooie vakantie

Peter, 17-8-2017

Zeer nette camping. Ondanks de grote van het park merk je er niets van op het camping gedeelte, deze is mooi gescheiden van de rest. Nette toiletgebouwen en ruim genoeg. De meeste plekken zeer ruim opgezet en indien nodig genoeg schaduw. Toen wij er waren was het merendeel engels maar gelukkig de nette engelsen. Hebben daar wel mindere ervaring mee gehad. De zwembaden heerlijk en netjes met ruim binnenbad. Horeca gedeelte netjes en meer dan voldoende net als de kampwinkel. Al met al voor ons een reden om hier volgend jaar weer heen te gaan
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Camping gericht op mooi weer!

AnnetK, 13-8-2017

Nette camping. Prima supermarkt, prachtige zwembaden, nette caravan. Wij hadden de Esprit en was na reviews een beetje zenuwachtig daarover, maar niks op aan te merken (en ik ben best kritisch van aard!). Minpunten zijn de kleine speeltuintje die als ondergrond kiezels heeft ipv zand (blote voeten of slippers levert gedoe op met pijnlijke steentjes) en het voornaamste minpunt is het klimaat. Je kunt geluk hebben of pech maar wij hebben van maandagavond tot zaterdagochtend in dikke vesten gelopen door de kou. De camping heeft een binnenzwembad maar is daar verder totaal niet op ingesteld terwijl ik heb gehoord van medewerkers dat het hier vaker koud is. Al met al: prima camping maar je moet maar net geluk hebben met het weer. Daardoor voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Saint Avit Loisirs bij:

Leuke nette camping, in een prachtige omgeving

Fam Vink, 30-7-2017

De omgeving is prachting, veel groen, rivieren en grotten om te bekijken. De camping is zeer compleet met nette voorzieningen. De mobile homes staan wel wat dicht op elkaar. Winkeltje heeft alles wat je nodig hebt, dichtstbijzijnde dorp met aantal supermarkten is op 6 km. Mooie wandelroutes in de omgeving en ontelbaar veel kastelen, dorpjes en leuke markten. De foodmarket in Le Bugue op woensdagavond mag je zeker niet missen, net als de markt op zaterdag in Sarlat-la-Canada. De matrassen in onze stacaravan waren helaas echt dramatisch slecht, de veren staken er nog net niet doorheen wat een ieder rugklachten zal opleveren.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

leuke camping

Wim van der Auwera, 12-7-2017

Camping saint Avit Loisirs is een rustige camping waar men heel veel families met kleine kinderen vindt. Dit is natuurlijk voor het zwembad en zijn banden glijbaan. Zowel de eet en drankgelegenheden zijn OK. Het spijtige is wel dat je voor een aantal dingen nog extra moet betalen zoals de tennis en de mini golf. De mini golf is zelfs de 3 euro niet waard. De banen zijn helemaal onderkomen en niet onderhouden. Wij zijn geen mensen die twee keer naar de zelfde plaats gaan dus ook hier niet. algemeen cijfer voor de camping voor ons is een 8.
    Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Fantastisch zwembad voor de kinderen

Hoebeeck, 25-6-2017

Goed gelegen, veel moois in de buurt (Domme, Beynac, Sarlat, Périgeux...), kortbij meerdere grote supermarkten. Mooie staanplaats met veel schaduw. Wel lange weg omhoog naar het zwembad. Zwembad fantastisch voor onze kids van 1 en 3.
    Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Mooie grote camping, binnenzwembad echt vies

ilona, 13-5-2017

Het is een mooie camping met ruimte. De speeltuin is voor de kinderen erg leuk. Het weer liet het niet toe om buiten te zwemmen helaas maar het binnenzwembad zijn we wel geweest, het was echt vies en veel gebreken. Er is totaal geen toezicht wie er binnen komt zo zat bij ons de tuinman in het bad te loeren naar de jongere meiden echt not done! Het water was wel lekker warm dat dan weer wel.
    Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Kleine rustige camping met geweldig zwembad

Adinda, 1-5-2017

Prachtig zwembad voor alle leeftijden, mooie omgeving waar veel te doen is bij alle weertypes. Landelijke ligging en veel natuur op en rond de camping.
    Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Een camping van tegenstellingen!

registratie_adres, 11-10-2015

Prachtige camping op de top van een hoge heuvel ver van de bewoonde wereld met een prachtig (overvol) zwembad met smalle paadjes en losliggende tegels.

De Dordogne is een prachtige streek, maar vanaf de camping betekent dit iedere keer lange aanrij-routes over smalle weggetjes en vaak vast staan in Le Bugue.

Belangrijkste argumenten waarom wij hier nooit meer zullen komen:

1) stroom viel dagelijks voor onbepaalde tijd uit en kregen ze voor onze verblijfsduur niet opgelost! (gebeurt jaarlijks naar zeggen van anderen....)

2) voor (oudere) jeugd is er werkelijk niets te doen! en plekken waar ze probleemloos zouden kunnen chillen worden ze na 22u weggestuurd naar hun ouders; of naar een vieze plek op 1km in het bos

3) nauwelijks douches te vinden met fijn warm water (meestal koud en soms veel te heet

4) veel vermaak tegen bijbetaling, terwijl camping al duur is

5) receptie wist zogenaamd nooit van probleem af en eigenaars reageren arrogant

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Nooit meer weer!

anoniem, 10-9-2015

Twee weken gestaan en twee weken koud water onder de douche of soms zo heet dat de kinderen niet meer onder de douche wilden. Stroom valt s' avonds rond etenstijd uit soms meer dan 2,5 uur lang geen stroom. Klachten indienen helpt niet wordt niks aan gedaan of ze zeggen dat je de eerste bent terwijl de hele buurt al bij de receptie heeft gestaan. En als er dan iemand komt spreken ze alleen maar frans en prutsen maar wat met de stroom en nemen je klacht niet serieus. Animatie was alleen maar in het Engels en Frans. Plaatsen waren wel heel mooi en groot.

Zwembad is wel perfect maar mag hier en daar wel een opknapbeurtje gebruiken met namen de bestrating rond het zwembad. Tegels liggen los. Voor de kleintjes was het perfect konden in het waterspeelpark zich mooi uitleven. Op de camping was een klein speeltuintje dat was voor een 5 sterren-camping niet groot genoeg.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Saint Avit Loisirs bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Saint Avit Loisirs in Le Bugue (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Saint Avit Loisirs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Saint Avit Loisirs scoort een 7.98 uit 10 op basis van 150 reviews.