Beoordelingen Camping Saint Avit Loisirs***

21 oktober 2014

Saint Avit Loisirs***
127 beoordelingen
Beoordelingen Camping Saint Avit Loisirs***
Le Bugue, F-24260, Le Bugue (Dordogne)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Saint Avit Loisirs*** in Le Bugue (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Saint Avit Loisirs*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Saint Avit Loisirs scoort een 8,2 uit 10, op basis van 127 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Saint Avit Loisirs*** in Le Bugue (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Saint Avit Loisirs***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Saint Avit Loisirs*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 73 vakantiefoto's van Camping Saint Avit Loisirs*** vinden. Je kunt 1 video van Camping Saint Avit Loisirs*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Aquitaine. Vergelijk Camping Saint Avit Loisirs*** met andere accommodaties in Le Bugue (Dordogne).
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

106 beoordelingen over Saint Avit Loisirs***

127 beoordelingen
8,1
8,4
8,4
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Super camping, komen zeker nog een keer terug!"vertalen
LB
8,0

27-08-2014 We hebben genoten van onze vakantie op deze camping. De accommodatie (Madras+) was super. Fantastische overkapte veranda met grote eettafel en daarbij nog een loungeset.
De kids hebben genoten van het zwembad. Is erg overzichtelijk opgezet, voor iedere leeftijd is er wat. Een leuke waterspeeltuin, leuke glijbanen en mooie zwembaden,
We zijn 1x in het restaurant gaan eten. Kwaliteit eten was voldoende maar niet bijzonder. Daarentegen waren de pizza's in de andere eetgelegenheid erg lekker.
Kortom, een superleuke vakantie gehad met prima weer. We komen zeker nog een meer terug.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Heerlijke vakantie, maar *****?"vertalen
Marco
6,0
8,0

29-07-2014 Net terug van 3 heerlijke weken in de Dordogne op deze camping.
Genoten van uitrusten en leuke dingen.
Oa kanovaren Aquarium en Parc Bournat in LeBugue, Chauteau Mirlande, LeRocduGazelle en Sarlat.
Heerlijk 2 x gegeten bij Restaurant LeParc.
Zwembaden van de camping zijn prachtig. Onze kids hebben meerdere keren quad gereden en gebruik gemaakt van de grote trampoline.
Animatie hebben wij elders veel beter meegemaakt, met name in Italie.
Mooie camping, maar voor vijf sterren (zoals de camping pretendeert) komt het toch echt te kort (loslopende honden, hondepoep, redelijk sanitair maar vaak toiletpapier op, slecht werkend wifi en bij klacht vond directie dat ze hun best hadden gedaan en onder verwijzing naar voorwaarden geen tegemoetkoming in betaalde 30€.
Camping/security doet helaas niets aan handhaving stilte na 23.00 uur.
Geluidsoverlast door hangjongeren 's-nachts gehad alsook disco, security staat erbij en kijkt ernaar, is alleen aanwezig rond terras waar het geld wordt verdiend.

met jonge kinderen, 2014
"Prima plek!"vertalen
Marjolein
9,0

11-05-2014 Heerlijke vakantie! Veel rust in het voor seizoen. Aquarium en kano waren geweldig. In le bugue gaan eten bij Vezere Lodge, vanaf de camping gezien net door het dorpje heen, is van Nederlandse en Franse echtgenoot. Geweldig gegeten niet duur! echt een aanrader!

De beste prijzen en last minutes voor Camping Saint Avit Loisirs*** bi...

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Hier niet meer"vertalen
Tisnixx
2,0
4,0

19-08-2013 Camping ligt heel erg afgelegen op een heuvel langs smalle weg waar fietsen en lopen niet te adviseren is , camping is mooi en netjes . Alleen het zwembad is op sommige plekken erg smerig wanneer je van het bovenste deel naar het onderste deel loopt moet je langs het toilet of beter gezegt door het toilet!! Succes! Verder zijn ze wel erg commercieel en het is er zeker niet goedkoop, fiets huren , €50 per week per fiets, wifi €20 per week. Het eten is matig, veel magnetron werk. Ook de eetplaats is ongezelig en massaal. Heel Erg veel engelse. Dichtsbijzijnde plaatsje is Le Bugue waar erg weinig te beleven is, alles moet met de auto en je maakt al snel erg veel kilometers! De chalet waar wij zaten lag erg mooi op de heuvel met veel schaduw, maar voor het geld wat we ervoor betaald hebben is het allemaal heel erg simpel en van matige kwaliteit. Voor dit geld kun je echt veel betere campings in de omgeving vinden. Deze camping wordt echt overgewaardeerd!!

met oudere kinderen, Juli 2013
"Leuke camping. In omgeving weinig te doen."vertalen
rick
6,0
5,0
5,0

30-07-2013 camping is leuk voor kinderen tot ca. 14 a 16 jaar. In de directe omgeving is niets te doen. Je moet al snel de auto pakken om wat leuks te doen (markt, rivier, kasteel, grot).
Camping is erg duur, zowel verblijf als eten/drinken. Voor hetzelfde geld zit je bij een restaurantje elders.

met jonge kinderen, 2013
"Verzorgde camping"vertalen
j_defouw
9,0

28-07-2013 Prima vakantie gehad. Mooie plaats, dichtbij sanitair.
Opvallend was de vriendelijkheid van alle medewerkers.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Schitterende camping en omgeving!"vertalen
A. Tol
7,0

11-08-2013 Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel bij ontvangst. Wij hadden met 2 gezinnen stacaravans rechtstreeks geboekt. Veel ruimte bij de stacaravans! Zwembad is in hoogseizoen erg druk, maar het personeel verwijderd netjes de handdoek van de ligbedden van mensen die laat op komen dagen, dit vonden wij terecht. Restaurant is werkelijk top! Met 4 volw. en 4 kinderen zeer goed gegeten voor €140,-. Hoezo duur?! Pizzeria en afhaal is ook van goede kwaliteit. Omgeving is prachtig, veel hard gelopen (in schaduw) en fietsen gehuurd bij receptie. In Les Eyziers grote kano's gehuurd voor 3/4 personen ook via de receptie van de camping waar we een mooie tocht hebben gemaakt met de kinderen.Le Bugue is druk, maar leuke plaats en Les Eyziers eveneens! Openlucht prehistorisch museum bezocht, is klein maar wel de moeite waard. Kortom een mooie vakantie gehad in de Dordogne!

met jonge kinderen, Juli 2013
"Super camping met kids"vertalen
Nathalie
3,0
10,0
9,0

22-07-2013 Deze camping zou ik zeker aanraden. Prima uitzicht en omgeving.

"Wel leuke camping"vertalen
annika
7,0

12-08-2013 We hadden een chalet, helaas had die van ons geen bomen op deplek waar de zon het meeste scheen dus het was heel warm. Verder was het een mooie chalet met een uitgebreide keuken. De bedden voelde helaas aan als een plank!

Het zwembad was leuk, net als de glijbanen. Het was alleen jammer dat in het zwembad soms wat bijen en plukken haar bleven drijven.

De midgetgolf baan was leuk, alleen die moet hoog nodig worden gerestaureerd! Bij sommige banen zag je precies waar het balletje vaak tegenaan werd geslagen, hierdoor werden sommige banen ook een stuk lastiger.

De camping is wel een afrader voor als de kinderen 18 of ouder zijn. Dan wordt er namelijk niet naar omgekeken.

"Fijne vakantie"vertalen
pcjoziasse
8,0

19-07-2013 Mooi aangelegde camping. Wij hebben een chalet geboekt rechtstreeks bij deze camping, dus niet via een touroperator. Mooi ruim chalet, onder de bomen. Wel vrij basic uitgerust, een stacaravan van touroperator is wel gezelliger en wat beter uitgerust.
Het zwembad was prima, mooi aangelegd. Er was maar één probleem: Er is vrijwel geen schaduw aan het zwembad, en dat betekent dus een run op parasols 's morgens. Er werd wel goed op toegezien dat er geen ligbedden werden "gereserveerd". Ligbedden waren er veel, maar in het hoogseizoen is veel altijd nog te weinig ;-)
Het eten op de camping hebben wij als niet slecht ervaren. Het afhaalgedeelte is zoals je kan verwachten: Geen culinair hoogstandje, maar niet slecht. Het restaurant was prima, niets op aan te merken, tweemaal lekker gegeten met een flesje wijn erbij.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?