8,4

35 reviews over Camping Rocher de la Granelle in het Nederlands

Prima.

Schmits, 15-8-2017

Prima camping alleen het sanitair is redelijk eenvoudig.

Jelly BOERSMA, 14-8-2017

Advies om zelf de schoonmaak van de mobile homes in handen te nemen. Het was bij aankomst wat smoezelig.

BEsch, 7-8-2017

Bij aankomst heeft de dame ons achter de balie ons super geholpen. Netjes in het Engels. Gewoon goed te begrijpen. We mochten onze eigen plek uit zoeken. Erg leuk! Wat een ruimte hadden we. Geweldig! Zo hadden we met de 3 kids de ruimte om ze ook een beetje te laten lopen. De ligging van de camping ook mooi. Lekker rustig. Wat wij wel heel jammer vonden, de animatie... Het golfkarretje kwam 2x daags voorbij scheuren. Er werd wat gezegd in het Frans...voor ons geen touw aan vast te knopen. We hebben geen neiging gehad om richting de tent voor te lopen. Alles wat we hoorden was in het Frans. Wij snappen dat al niet. Laat staan de kinderen.

Diana SPOOR, 6-8-2017

Zeker een camping om terug te komen, heerlijk rustige camping, hele mooie plaatsen in het groen.

Roy GOVERDE, 5-8-2017

Aanbevelingen: wc rolhouders en wc brillen plaatsen, vergroten van het strandje.

Mooie plaatsen met zon en schaduw, aardig personeel

Egbert DE LEEUW, 31-7-2017

fijne, mooie camping. Verlichting in straat en sanitair matig(doet het niet of brandt 's nachts niet)

Goede en rustige camping nabij het stadje Le Bugue

Luc C, 19-7-2017

We waren er in juni met de caravan.

Mooie camping met grote, schaduwrijke staanplaatsen. De camping ligt aan de oever van de Vezere.

Er is een mooi zwembad en peuterbad. De camping ligt op loop- of fietsafstand van het stadje Le Bugue met zijn markt, restaurants en supermarkten. Op de camping is er gelegenheid om brood te bestellen. 2x per week organiseren de uitbaters een gezamenlijk etentje (o.a. mosselen,..) op de camping. De uitbaters zijn super vriendelijk en zorgen voor een familiale sfeer.

(Goede) Wifi elke dag 10 min gratis, langer tegen betaling.

Er zijn enkele speeltuigen voor kinderen.

Mooie en grote staanplaatsen. Veel schaduw. Haagjes tussen de staanplaatsen. Verzorgd sanitair.

Gereisd anders in juli 2017

Schaduwrijke rustige camping op loopafstand van Le

RWM VAN DIJK, 11-7-2017

Kleine rustige camping aan de de rivier de Vezere. Veel schaduwplekken. Wij huurden mobile home M2 met een grote koelkast, lekker bed. ruim terras met overkapping. Niet echt onder de bomen, maar wel een hele mooie ruime lichte plek. Onder de bomen vinden wij persoonlijk te donker vaak. Camping eigenaren erg vriendelijk en gastvrij. Eigenaresse spreekt zeer goed Engels. Alles is aanwezig, zwembad, salle de jeux, bar, speeltuin etc , wel allemaal basic. Om de hoek de supermarkt Intermarche (en ook LIdl). Le Bugue een heel aardig leuk Frans plaatsje met restaurantjes, terrasjes, winkels en op dinsdag een geweldige markt. Alles op loopafstand van de camping. Camping niet geschikt voor oudere kinderen, maar de jongeren zullen zich hier prima amuseren (en hun ouders ook!).

Schaduwrijke camping op loopafstand van Le Bugue

Familie van Dijk, 11-7-2017

Wij hebben 2 weken op deze camping een mobiel home gehuurd, type Super Mercure (M2). Een heerlijke zonnige lichte plek en een prachtige stacaravan met heerlijk bed, grote koelkast, ruim terras deels overkapt. Veel andere tenten en stacaravans staan onder de bomen, lekker koel maar ook wel erg donker vinden wij. Eigenaren erg vriendelijk, eigenaresse spreekt zeer goed Engels. Camping is rustig, veel Fransen, zwembad eenvoudig, maar alles is wel gewoon aanwezig. Om de hoek de supermarkt Intermarche (en eventueel ook Lidl). Le Bugue is een leuk Frans plaatsje met diverse leuke restaurantjes, terrasjes en winkels. Op dinsdag een uitgebreide markt.
              Gereisd met partner in juni 2017

T was weer goed

Jac VERHOEVEN, 5-7-2017

Weer n fijne vakantie .er was veel vernieuwd nieuwe mobilhomes en speeltoestellen.

Zoals altijd vriendelijk en behulpzaam , tot september

Gereisd anders in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rocher de la Granelle in Le Bugue (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rocher de la Granelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rocher de la Granelle scoort een 8.36 uit 10 op basis van 165 reviews.