Camping Rocher de la Granelle ***

8,3

39 reviews over Camping Rocher de la Granelle in het Nederlands

Mijn favoriet

Roel CLAASE, 15-9-2017

Prima camping, lekkere atmosfeer met joie de vivre met veel fransen gasten. Eenvoudige kaart in restaurant, maar met prima kwaliteit. Zo ook is het sanitair redelijk eenvoudig maar probleemloos qua schoonmaak en warm water. De ligging van de camping is schitterend aan de rivier de Vézère en toch ook vlakbij het dprpje Le Bugue met alle gemakken. Dit deel van de Dordogne en deze camping zijn gelukkig nog niet de Nederlandse enclaves geworden zoals sommige andere delen en campings.

En Céline en Jean-Yves zijn hardwerkende campingeigenaars die meer dan hun uiterste best doen om het iedereen naar de zin te maken.

Gereisd anders in september 2017

Met piepende banden weg

Hans Oosterhout, 6-9-2017

Netjes ontvangen. Mensen doen echt hun best, maar de camping was het gewoon niet. Slecht, vies en verouderd sanitair en afwasplekken. Zwembad onverwarmd en ook verouderd. Het was het gewoon niet! De ligging aan de rivier, de omgeving en de grote plekken maken dat het in potentie een goede camping kan worden, maar dan moet er veel onderhoud gedaan worden. Wij gaan hier niet meer heen!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

eenmalig

D. Teeling, 23-8-2017

Ruime plekken maar wel erg donker/somber. De camping heeft nog veel onderhoud nodig. Verouderd sanitair, afwasplek in zeer slechte staat en zonder echt warm water. Spreken wel goed engels bij de receptie maar de klantvriendelijkheid laat wat te wensen over helaas.
Gereisd met partner in augustus 2017

Martin DE BOER, 23-8-2017

Het is en blijft een leuke camping. Ook wat betreft de eigenaren. Een leuk team en staan graag voor iedereen klaar.

Toppie ga zo door.

Prima.

Schmits, 15-8-2017

Prima camping alleen het sanitair is redelijk eenvoudig.

Jelly BOERSMA, 14-8-2017

Advies om zelf de schoonmaak van de mobile homes in handen te nemen. Het was bij aankomst wat smoezelig.

BEsch, 7-8-2017

Bij aankomst heeft de dame ons achter de balie ons super geholpen. Netjes in het Engels. Gewoon goed te begrijpen. We mochten onze eigen plek uit zoeken. Erg leuk! Wat een ruimte hadden we. Geweldig! Zo hadden we met de 3 kids de ruimte om ze ook een beetje te laten lopen. De ligging van de camping ook mooi. Lekker rustig. Wat wij wel heel jammer vonden, de animatie... Het golfkarretje kwam 2x daags voorbij scheuren. Er werd wat gezegd in het Frans...voor ons geen touw aan vast te knopen. We hebben geen neiging gehad om richting de tent voor te lopen. Alles wat we hoorden was in het Frans. Wij snappen dat al niet. Laat staan de kinderen.

Diana SPOOR, 6-8-2017

Zeker een camping om terug te komen, heerlijk rustige camping, hele mooie plaatsen in het groen.

Roy GOVERDE, 5-8-2017

Aanbevelingen: wc rolhouders en wc brillen plaatsen, vergroten van het strandje.

Mooie plaatsen met zon en schaduw, aardig personeel

Egbert DE LEEUW, 31-7-2017

fijne, mooie camping. Verlichting in straat en sanitair matig(doet het niet of brandt 's nachts niet)
          Gereisd anders in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rocher de la Granelle in Le Bugue (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rocher de la Granelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rocher de la Granelle scoort een 8.28 uit 10 op basis van 187 reviews.