Camping Le Bugue

Camping Le Bugue
Le Bugue

3 reviews over Camping Le Bugue in het Nederlands

Linda, 7-1-2008

Wij zijn hier eind juni via een touroperator heengegaan.

Mooie camping met een super leuk zwembad voor de kinderen.( 7,8 en 11 jaar). Ook een binnebad!

We zaten nog in het voorseizoen dus de genoeg ruimte in het zwembad.

We hadden een mooie ruime plek. Omdat we in het voorseizoen waren was er nog geen animatie v/d camping en het eettentje bij het zwembad was dicht,

Personeel in de winkel was erg vriendelijk, maakte een praatje, was aardig voor de kinderen.

Wel was er prima animatie van de touroperator.

Gereisd familie in juni 2007

A. den Dekker, 23-8-2007

Afgelopen juli geweest, leuk camping met een vriendelijke sfeer.

Sanitair is prima!

Zwembad is ook goed, er zijn alleen te weinig ligbedden met als gevolg dat mensen een bed "reserveren" met een handdoek. Niet echt sympatiek.

Voor tieners is er matig vertier!

Gereisd familie in augustus 2007

Verstegen, 18-7-2007

Wij zijn hier in 2005 geweest. Het is een erg mooie camping met veel mooie uitzichten. Veel toen doen voor kinderen vanaf een jaar of 4. Mooi zwembad. De winkel viel wel tegen en personeel was niet heel opgewekt. Leuke omgeving. Veel gezien en gedaan en lekker weer
Gereisd familie in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bugue in Le Bugue (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bugue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Bugue scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.