7,3

2 reviews over Vakantiehuis Domaine La Vigerie Nuyte in het Nederlands

Een ruim,goed ingerichte woning, (woning Linchel)

Lnddmmss, 13-8-2017

De woning is op een prachtige plek in de Perigord Vert, geheel achteraf van het dorp maar op tien minuten afstand van de winkels met een wijds uitzicht aan de achterkant van de woning. Een heerlijk zwembad van 6-3 meter om heerlijk af te koelen en te poedelen. De woning heeft kinderspeelgoed, een goede wasmachine en droger, en een goede vaatwasmachine, allemaal gemakken die het verblijf zeer aangenaam maken.

De bedden waren goed maar het beddengoed helaas niet proper.

We hebben na thuiskomst verbeterpunten aangegeven aan de eigenaren met wie we van tevoren een prettig contact hadden en zij zouden deze punten gaan verbeteren door contact met de beheerster op te nemen. De verbeterpunten waren het gebrek aan hygiene in het toilet omdat de toiletpot los stond en daardoor wat urine lekte, maar ook het niet schoon zijn van de woning, mn de keuken, bijkeuken, apparatuur en de vloeren. Wij hebben zelf gekozen om de woning schoon te maken zodat we direct van onze vakantie konden gaan genieten ipv dit aan gegeven aan de beheerster.

Indien de verbeterpunten verbetert zijn is het absoluut een geweldig huis!

Gereisd familie in juli 2017

Een superhuis met een prachtige ligging.

Martin, 21-7-2011

Dit huisje hebben we bezocht in juni 2011. Het is een heerlijk ruim huis met prive zwembad. Het ligt heerlijk rustig met een magnifiek uitzicht. Als je een week rust en ruimte wil is dit de plek die je zoekt. En toch dicht bij leuke activiteiten: het schilderachtige dorpje Sarlat, een kanotocht op de Dordogne of de vele vele kastelen in de regio. Het huisje is voor 8p en wij waren met 4, dus meer dan genoeg ruimte. Het huisje is zeer compleet en sfeervol ingericht, en vooral de buiten bbq hebben we goed gebruikt. Een aanrader!
Gereisd familie in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine La Vigerie Nuyte in Lanouaille (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine La Vigerie Nuyte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Domaine La Vigerie Nuyte scoort een 7.25 uit 10 op basis van 2 reviews.