Camping L'Escapade ****

L'Escapade
8,3

13 tips over L'Escapade

Fam. Riveds, 4-1-2015
Neem veel warme kleding en dekens mee en vermaak!!
Familie van der Poel, 31-8-2014

Bergerac leuk stadje. Tip: houd het bij de gezellige straatjes, winkeltjes, marktbezoek, kleine musea, ijsboeren en terrasjes.

Chateau Bridoire leuk met kids, picknickmand mee!

Wijnproeven bij de diverse chateaus is leuk en lekker.

Velorail in Périgord (2u) leuk, maar vooral bos en weinig uitzicht.

Grot Gouffre de Proumeyssac mooi, kindvriendelijk, picknickspullen mee!

Niet missen: Les jardins de Marqueyssac. Mooi, veel wandelen, kids tot 10jr gratis, doolhoftuin bij terras een kidsparadijs.

Rob, 18-8-2014

Als je van klein en knus houdt dan is dit park een aanrader. Echter, heb je kinderen ouder dan 10 jaar en/of maakt het je niet uit om een groter park te liggen, dan zijn er genoeg betere (en even dure / goedkopere) campings.

Verder is deze streek niet zon zeker, dus als je zonaanbidder bent zou ik het risico niet nemen.

Lobke van Giesen, 12-8-2014
wij hadden op onze vlonder van de caravan een picknicktafel staan. een tuinset met losse stoelen was gewenst geweest. dit zit wat lekkerder en is verplaatsbaar.
HLLN, 13-6-2014
Bezoek de oude sluizen van Tuilières, ten oosten van Bergerac in het parallel-kanaal langs de Dordogne.
HLLN, 8-6-2014

Boeken via de camping, we hadden een luxe, nieuw chalet op de berg.

Bezoek enkele markten in de omgeving voor locale lekkernijen.

Tom, 11-9-2013
Indien met Vacansoleil geboekt: vooraf aan camping vragen welk type mobilhome (Loggia, Mercure, Titania) er overeenkomt met type Vacansoleil (Bali 1, Bali 2, Waikiki). Controleren met de gegevens op de website vd camping !
poolvosjes, 11-9-2012
houd er wel rekening mee dat je min. 45 minuten onderweg bent om iets te bezichtigen.
scheurvdp, 14-8-2012
Het kan in de nacht vrij koud zijn een extra deken of dikke pyjama is dan geen overbodige luxe.
joeystaaks, 11-8-2012
Tips: vraag om kampeerplek onderaan de berg of op berg met schaduw. Toch op de berg? Neem een portapotti ( WC) mee ( zeker handig met kleine kinderen!)