Camping L'Escapade ****

8,3

81 reviews over Camping L'Escapade in het Nederlands

Nooit meer met touroperator

Van De Vyver, 18-8-2017

Personeel bij de bar was vriendelijk, eten was redelijk. camping vuil en vies, binnenzwembad stonk naar het zweet en vol met zwarte haren. Caravan Waikiki was vuil en verouderd. Schimmel in de douche, schimmel op de wasbak, mankementen doordat het stuk was zoals een grote opening boven de toegangsdeur, resultaat dat het een trekgat was. Staanplaats waar de caravan stond was een hel, vlak naast de speeltuin waar hangjongeren tot 1.30 uur s'nachts kwamen lawaai maken en met stenen op de glijbanen gooien en tussen de auto's fietsen. Wanneer je hiervan een opmerking maakte werd je gewoon uitgelachen. We zijn klagen bij de directie, die melde aan ons dat de caravan moet vervangen worden en dat ze niets kunnen doen aan het lawaai bij de speeltuin, terwijl de speeltuin om 23.00 uur gesloten moest zijn. Voor ons was het een horrorvakantie en boeken nooit meer met touroperator. Ter info wij hadden de duurste caravan die geschikt was voor 6 personen. Wifi nul komma nul en 3 G of 4 G ook niet beschikbaar. Gewoon geen netwerk,men kon gewoon niet bellen. Wij hebben onze vakantie 3 dagen ervoor dan gepland afgebroken en terug naar huis gekeerd. Het volk dat daar rond liep was van het laagste niveau. Tieners liepen daar niet rond alleen maar kleine kinderen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Viel wat tegen

tilburg, 20-8-2016

Helaas viel ons deze camping wat tegen, we hadden er meer van verwacht. De stacaravan was niet schoon, klein en hadden vreselijke bedden. Broodjes voor het ontbijt moet je in de avond bestellen. Bar bij het zwembad en restaurant hebben allemaal beperkte tijden. Hierdoor zit je toch regelmatig op de klok te kijken. Zwembadwater was te koud voor de kleintjes. Nederlandse dame bij de receptie was super vriendelijk, de rest alleen franstalig en totaal niet gastvrij. Wel een mooie omgeving met veel bezienswaardigheden. Camping heeft voorzieningen voor kinderen tot een jaar of 12 maar er waren veel pubers. Wel leuke sportmogelijkheden op het voetbal, volley en badmintonveld. Geen internet bereik. Kinderen hebben een leuke vakantie gehad, ik zou er alleen niet nog eens heen gaan.

heerlijke vakantie!

Fam. Hogeveen, 13-8-2016

Ook wij kunnen ons niet vinden in de eerdere negatieve berichten op Zoover. Het feit dat de badmeester iets strenger was en goed toezicht hield op eten of drinken bij het zwembad, gaf als voordeel dat het erg schoon was en geen last had van ongedierte. En bij aankomst kreeg je duidelijk uitleg over de openingstijden van alle aanwezige voorzieningen, dus kun je daar zelf rekening mee houden. Personeel liep de hele dag het rook uit de schoenen en was erg aardig! Het enige minpuntje wat ik kan verzinnen is het niet aanwezig zijn van een touroperator medewerker, terwijl wij dit wel gewend zijn van deze organisatie. Maar dat heeft de pret niet mogen drukken!

klein gezellig rustig

birgit noyez, 9-8-2016

Heel rustige camping voor Kids tot een jaar of twaalf.

Plus * rustig gelegen * vriendelijk personeel die met hart en ziel hun werk doen * mooi overzichtelijk zwembad

Min - zwembad koud water - beetje ver van alles.. min 1U rijden. Sarlat beetje overroepen..

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Zwaar verouderde mobile home, zwembad is mooi

Marcel Wouters, 8-8-2016

Wij boeken al 5 jaar bij zelfde touroperator (iets met zon in de naam) tot volle tevredenheid maar deze camping voldoet niet aan de kwaliteit die wij verwachten.

Wat betreft de negatieve recensies, wij herkennen ons er WEL in.

Pluspunten:

- zwembad is top, voldoende ligstoelen maar wel een erg strenge badmeester

- speeltuin, voetbalveld, badmintonveld, beachvolley, tafeltennis zijn allemaal dik in orde

Minpunten:

- 6 persoons mobile home was oud, slechte bedden, picknicktafel verrot

- animatie was ronduit slecht. Alleen Engels- en Franstalig. Elke week hetzelfde programma. Dinsdag tot donderdag musical oefenen, Vrijdag opvoeren en dit elke week opnieuw

- trampolines 's avonds 8 uur al dicht

- gratis ezelritjes niet meer mogelijk omdat de ezels overleden zijn

geweldige plek

van Druten, 6-8-2016

hele leuke vakantie gehad op deze mooie schone camping. kleinschalig en mooi zwembad.wij hadden een splinternieuwe mobilhome.wat betreft de negatieve recensies,wij herkennen ons er niet in.deze mensen runnen met veel enthousiasme de camping en ja er zijn regeltjes zodat het netjes blijft! verder vriendelijk. minpuntje vonden wij de openingstijden van de bar en zwembadbar,misten daarin ook een versnapering als tosti of broodjes. ook geen winkeltje o.i.d. verder top!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Leuke gezellige camping.

fam van Noorel, 6-8-2016

Leuke kleinere camping. Alles word met een kleine groep mensen geregeld. Keurig schoon. Erg leuk zwembad.

Prima stacaravans. Echter ons bed was erg doorgezakt. Dat was wat minder.

Animatie is alleen in frans en gebrekkig engels. En was ook niet erg varierend. Maar met zo'n leuk zwembad tegenover onze stacaravan hebben onze kids er geen gebruik van gemaakt.

Lekker vers brood af te halen.

Camping werd bezocht door met name nederlanders en fransen.

Al met al een erg leuke camping voor gezinnen met kleinere kinderen tot ca 12 jaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Never again

Dramatisch, 25-6-2016

De camping was zwaar verouderd en erg afgelegen. Om 18 uur s'avonds was de gehele omgeving uitgestorven. Er was voor de rest weinig te beleven de camping organiseerde vrijwel geen activiteiten, zowel overdag als s'avonds niet. Het personeel was erg onvriendelijk, en de stacaravans stonden op erg beschutte plekken. Waardoor het s'nachts erg koud was ook, waren er weinig dekens aanwezig en was de caravan erg primitief ingericht. De supermarkt was prima te bereiken waardoor dat echt een uitstapje werd aangezien in de omgeving niks te beleven was. Wij vonden deze vakantie een waar drama en zouden dit ook zeker niet aan anderen aanbevelen. Een erg saaie plek vooral met kinderen waar verveling de hoofdrol speelt. Daar komt ook nog bij dat het zwembad niet goed verwarmd was waardoor het bijna onmogelijk was om te zwemmen, vanwege de kou. Wij raden deze vakantie sterk af!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Mooi zwembad, onvriendelijk personeel

Arjan Aartsen, 2-9-2015

Mooie terrassencamping, kleinschalig met veel stacaravans. Mooi zwembad met heerlijke glijbanen en een mooi binnenbad voor als het slecht weer is. Wat ons bij blijft van deze camping is de klant onvriendelijke werkwijze van de eigenaar en zijn personeel. Ze hebben allemaal regeltjes. Je mag er niet met een stepje rond steppen, eten/drinken op de ligbedjes mag niet. Allemaal niet zo erg maar als dat per ongeluk toch doet, de manier waarop je dan daarop aangesproken wordt.....alsof je een klein kind bent! Verder erg koud in de nachten zo'n 8 graden! Bezoek aan één van de kastelen is een aanrader! Ook Bergerac is een leuk plaats om te bezoeken.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

leuke vakantie

Fam.Saris, 24-8-2015

Het is een niet te grote camping die door ongeveer 10 personen compleet gerund wordt. Alles is er keurig netjes, mooie caravans en erg hulpvaardig. We hadden geen warm water meer, en nog geen 5 minuten later was alles al geregeld. Doordat we een foutje hadden gemaakt met boeken (misverstand door telefonisch reserveren) moesten we de laatste nacht verhuizen, maar ook dat werd zeer goed door hun geregeld. Animatie liet te wensen over, maar met zo'n geweldig leuk zwembad was dat ook echt niet nodig. Kinderen vermaakte zich al snel zelf met mede nederlandse kinderen. Enige minpuntje is de minimale openingstijden van winkeltje, receptie, restaurant, zwembadbar. Verder zeker een aanrader. Bergerac en andere bezienswaardigheden in de buurt.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Escapade in Lamonzie Montastruc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Escapade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Escapade scoort een 8.29 uit 10 op basis van 233 reviews.