Appartement P&V Bleu Marine ***

8,9

7 reviews over Appartement P&V Bleu Marine in het Nederlands

Superlokatie

Danny, 17-7-2017

ideale uitvalsbasis om Cap Ferret te verkennen, oa de vuurtoren, het blockhaus (bunker), toeristisch treintje, een boottocht op de bassin d' Arcachon is een aanrader, de duin van Pilat (Pyla) de hoogste en grootste duin van Europa, het oesterdorpje l'Herbe, hotel de la plage uit de 19° eeuw en Lacanau zelf.
Gereisd met partner in juni 2017

Heel mooi

Marja van Rijn, 23-5-2016

Direct aan strand , rustige ligging
Gereisd met partner in mei 2016

ideale ligging

J van der Meer, 31-3-2010

particulier geboekt van een franse eigenaresse. een klein appartement met 1 slaapkamer en bedbank. kleine keuken en douche/toilet.

Kom je hier voor surf en strand, dan is het een geweldig appartementencomplex aan zee. supermarkt ook op loopafstand. het hele complex is netjes, en het zwembad is heerlijk om even af te koelen aan het einde van de dag zonder dat je kilo's zeezout inslikt.

ons appartement zat op de begane grond wat resulteerde in het verdwijnen van al onze zwemkleding op de vertrekdag, dus houdt je spulletjes binnen.

verder is Lacanau een geweldige surfplek met veel winkeltjes, barretjes en restaurantjes. niet te groot, wel erg toeristisch.

Gereisd met vrienden in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor P&V Bleu Marine bij:

Mooie plek pal aan de oceaan

Liesbeth, 17-8-2008

Zijn net terug van Bleu Marine, erg naar onze zin gehad. Ons 3 kam.appartement was prima voor onze zoon van 17 jr.en onszelf. Ruim genoeg. Boek rechtstreeks met Maeva in Parijs.(ook engels) Dan kun je uitzicht op zee reserveren in gebouw F. Ned.reisorganisatie's kunnen dat niet garanderen en alle Nederlanders zaten dan ook aan de straatkant. Goed zwembad, maar verder geen vertier op het park zelf. Maar slechts 300 m.lopen en je bent in het centrum van het stadje. Beetje toeristisch, maar wel leuk. Aanrader restaurant is "Neptune".
Gereisd familie in augustus 2008

Bart, 16-9-2007

Een 2-kamer apartement voor 4 personen met uitzicht op zee.

Alles net een maatje te krap voor voldoende comfort. De 100 euro extra of zo voor het uitzicht op zee maakt echter veel goed. (in ieder geval Gebouw F (?) vanaf de 2e en 3e verdieping). Uitzicht op de surfactie en andere strandgasten.

Wel voor francofielen. 99% fransen en een handvol buitenlanders waarvan dan weer een enkele nederlander. Geen verstaanbare speelkameraadjes voor de kleinste.

Gereisd familie in augustus 2007

Ton, 2-9-2005

Tweekamerappartement was keurig verzorgd. Gehele complex zag er goed verzorgd uit en vanaf het complex loop je zo het strand op. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Behalve het openlucht zwembad geen vertier op het complex.

Ons appartement was gelegen naast de "machinekamer" van het zwembad en zorgde voor enig geluidsoverlast.

Gereisd anders in september 2005

Edith, 24-7-2004

Heerlijk appartement met een rustige uitstraling. Je bent voorzien van alle luxe. Het personeel is zeer vriendelijk en helpt waar dat nodig is. De 8 dagen dat ik er verbleef heb ik genoten. Ik zou graag terug gaan.
      Gereisd anders in juli 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor P&V Bleu Marine bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement P&V Bleu Marine in Lacanau-Océan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement P&V Bleu Marine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement P&V Bleu Marine scoort een 8.89 uit 10 op basis van 7 reviews.