Chalet Le Tuquet Vert ***

Le Tuquet Vert
9,7

39 reviews over Chalet Le Tuquet Vert in het Nederlands

Mooiste camping die er bestaat

Annemieke, 15-8-2016

We hebben het weer fantastisch gehad op Le Tuquet Vert. Zeeën van ruimte, brandschoon sanitair, elke morgen verse broodjes bij de tent, hele mooie omgeving, fantastisch speelbos voor de kinderen, rust. We komen zeker weer terug.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijke vakantie gehad

Caroline, 13-8-2016

Wij zaten twee weken in een chalet. Prachtige ligging met ruime tuin en vrij uitzicht. De kinderen hebben zich op het terrein vermaakt met het bouwen van een hut van vier verdiepingen in het speelbos.Er is genoeg te doen in de omgeving om je twee weken te vermaken en het weer was heerlijk.We hadden nog best een week langer willen blijven. Aaltje en Roel weten een fijne, ontspannen sfeer neer te zetten op deze mooie plek.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

prima vakantie!

Frank en Lydia, 25-8-2015

De gastvrijheid en behandeling! Werden over alles in de omgeving prima ingelicht en Aaltje poetst de hele dag! Schoon, uitertst schoon sanitair, rust, ruimte, natuur en dieren, van alles is er te zien!
Gereisd met partner in augustus 2015

Rust en ruimte

N Brugge, 23-7-2015

Heerlijke camping, vriendelijke mensen, prima service. Het brood wordt zelfs bij de caravan afgeleverd. Echt een aanrader, al zullen tieners meer leven in de brouwerij willen.
Gereisd met partner in januari 2015

absolute aanrader, prachtige camping

Corrie en Ben Dirks, 30-7-2014

Wij hebben drie weken op deze camping gestaan, wat een rust en ruimte, fantastisch. Roel bracht elke morgen het bestelde heerlijke brood naar de caravan en van Aaltje kregen we mooie wandelroutes en informatie over de omgeving. 's Nachts is het nog lekker donker, zodat je de mooie sterrenhemel kunt zien. In het dorp was op 14 juli een geweldig grote brocante. Kortom, wij hebben genoten.
Gereisd met partner in juni 2014

Heerlijk bijgekomen, wat een rust!

André en Leonie, 1-9-2013

Gisteren zijn wij teruggekomen van een heerlijke, relaxte en ontspannen vakantie! Wij hebben twee weken gelogeerd in de chalet op de camping van Roel en Aaltje. Wat hebben wij genoten van de rust en de geweldige omgeving! Ons zoontje Marijn heeft zich ook prima vermaakt, vooral de koeien op het erf bij Roel en Aaltje vond hij erg leuk! Aaltje heeft ons heel veel informatie gegeven over de omgeving, er lagen zelfs genoeg folders en kaarten in het huisje om mee op pad te nemen. Roel zorgde elke morgen voor vers brood, wat een geweldige service!

De omgeving biedt genoeg om op pad te gaan, maar een dagje op de camping biedt je de heerlijke rust. Elke avond hoorden wij uilen in de bomen, geweldig mooi en de laatste avond zagen we zelfs nog 2 hertjes aan de bosrand! Wij vonden het een zeer geslaagde vakantie, Roel en Aaltje bedankt voor jullie gastvrijheid!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Geweldige camping!

Van de Munt, 12-8-2013

In juli 2013 hebben we twee weken op deze camping gestaan. Wat was het er heerlijk! De twee campings die we daarna bezochten vielen in het niet bij deze... Prachtige ruime plekken, brandschoon sanitair, heerlijke douches, mooi weer, leuke omgeving, aardige beheerders, elke morgen vers brood etc. Ik kan geen enkel minpuntje bedenken!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Meer dan fantastisch!

Frans en Ank, 27-7-2013

Wij waren hier in Juli 2013. De omgeving is zeer landelijk en 's avonds staan de herten aan de bosrand. Het is heel rustig en 's nachts hoor je helemaal niets meer. Overdag alleen vogels en het gonzen van de insekten. Tijdens maanloze wolkenloze nachten kun je de melkweg in volle glorie aanschouwen. Zeer ruime plaatsen en Roel brengt 's morgens het brood aan de voordeur. Wat wil je nog meer! Aaltje zorgt ook voor de nodige informatie over de omgeving. Je mag hier de bbq aansteken en 's avonds lekker stoken op de vuurplaats. Sanitair is superschoon. Er zijn veel mogelijkheden tot wandelen vanaf de camping en ook voor de rest is er in de omgeving genoeg te bekijken. Voor ons was het een supervakantie met veel rust en ruimte.
Gereisd met partner in januari 2013

Fantastische camping!!

Richard en Ina, 27-7-2013

Een week heerlijk gekampeerd op deze geweldige camping. Super mooi terrein met hele grote plaatsen onder de bomen. Iedere avond maakt de eigenaar een rondje over de camping om het brood op te nemen en dat ligt 's morgens keurig klaar op je tafel bij de tent. Het sanitair is perfect en heel erg schoon zoals ook het hele terrein . Aaltje geeft je alle informatie over de mogelijkheden in de omgeving. Vanaf de camping kun je ook hele mooie korte wandelingen maken door de prachtige natuur. Deze camping is zeker een aanrader als je van super rust houdt!
Gereisd met partner in juli 2013

Idyllisch en rustgevend

Ton en Marianne, 12-10-2012

In juni 2012 waren wij ruim 2 weken te gast op de camping van Roel en Aaltje.

Zelden hebben we op zo'n ruime kampeerplek onze De Waard opgebouwd.

We genoten van een prachtig uitzicht, de mooie natuur met tal van vogels (waaronder vooral de hop) en het kraakheldere sanitair.

Aaltje bezorgde ons een zeer uitgebreid pakket met omgevingsinformatie en Roel bracht ons met enige trots zijn zelf gevonden cèpes. Heerlijk!

We denken met veel plezier terug aan deze groene oase die een topklasse aan gastheer(vrouw)schap kent.

Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Le Tuquet Vert in Jumilhac-le-Grand (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Le Tuquet Vert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Le Tuquet Vert scoort een 9.73 uit 10 op basis van 41 reviews.