Vakantiehuis Mouney Bas (+ minicamping)

Vakantiehuis Mouney Bas (+ minicamping)
Mouney Bas (+ minicamping)
9,5

4 reviews over Vakantiehuis Mouney Bas (+ minicamping) in het Nederlands

Wat een rust

Renske, 3-8-2009

Wij hebben twee weken gebruik gemaakt van de ingerichte caravan. Alles was aanwezig en wat een rust. Het eigenaarskoppel wil maximaal 2 kampeerders op het terrein en dus heb je heel veel privacy. De voorzieningen zijn prima met 1 toilet en 1 douche in de schuur. Verder kun je gebruik maken van de mountainbikes en staan er in de schuur veel fitness apparaten en een tafeltennistafel.

Er is een kleine dierenweide (leuk voor de kleine kinderen).

In de buurt kun je lekker eten, maar ook iets verder weg in Montignac (half uur rijden) is het prima vertoeven aan de Vezere.

Het zwemmen is idd wat verder, maar je kunt altijd een badje vol laten lopen.

Dichterbij kun je ook wel even afkoelen in de rivier bij tourtoirac.

De accomodatie is zo rustig dat je soms zelfs een hert over het terrein ziet komen en Jacques en Wieni staan voor je klaar met allerlei informatie en hulp. Wat hebben wij ons hier welkom gevoeld. En we zijn heerlijk uitgerust.

Gereisd met partner in juli 2009

Wat een TOPPER !

Monique Heuvelink, 27-7-2008

schitterend huis van alle gemakken voorzien.Van tv met dvd-speler tot draadloos internet tot magnetron met grill en oven.Bij aankomst waren de bedden opgemaakt en er stond een lekker flesje wijn in de koelkast. Ruime tuin van 500 m2 met meer dan voldoende tuinmeubelen. Het sympathieke eigenaarskoppel heeft veel leuke idee'tjes voor dagjes uit of voor leuke marktjes in de omgeving. Tevens is er een uitgebreide klapper met zeer veel wetenswaardigheden. Ook is de hond(-en) meer dan welkom. In de schuur staan twee uitstekende fietsen met veel versnellingen om de omgeving te verkennen.In de nabije omgeving is een super grote supermarkt die echt alles verkoopt wat een mens zich kan wensen. Het huis is gezellig ingericht met een zeer ruime inboedel.Wij komen beslist hier nog eens terug!

Schitterend gelegen,prachtig huis!TOP

Monique Heuvelink met gezin., 27-7-2008

Wij verbleven 2 weken in het huis.Bij aankomst zijn de bedden opgemaakt en er staat een lekker flesje wijn in de koelkast.Qua inboedel is werkelijk alles aanwezig.Het eigenaarskoppel is uiterst sympathiek en heeft ook prima tips voor leuke uitstapjes.Er is draadloos internet aanwezig, een tv met DVD-speler en je hebt de beschikking over uitstekende fietsen!Ook de hond is welkom!Super leuke vakantie gehad in een uitstekende accomodatie.Ruim, schoon en gezellig ingericht.Een absolute aanrader voor vakantiegangers in deze streek!Bekijk ook hun uitgebreide internetsite.Over wat erop staat is niets teveel gezegd!Aarzel niet om dit te boeken .
Gereisd familie in juli 2008

Voor het eerst met de kinderen gekampeerd!!

Angelique en Jan-Willem + kids, 27-7-2008

Wij, gezin met 2 meiden van 4 en 5 jaar, hebben 1,5 week gelogeerd in de ingerichte caravans met voortent op Mouney Bas. Wij zijn onervaren kampeerders, dus hebben even moeten wennen aan slapen in een caravan etc. Maar verder was onze vakantie daar heerlijk, dankzij de prachtige accomodatie en ligging, de vriendelijke gastvrouw en -heer Wienie en Jacques. De kinderen hebben zich in en om de grange prima vermaakt met het speelgoed en dieren. Het enige minpuntje vonden wij dat we zwemwater misten voor de kinderen in de buurt. Op een half uur rijden is een plas met strandje (Rouffiac), maar daar was het erg druk.
Gereisd familie in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mouney Bas (+ minicamping) in Hautefort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mouney Bas (+ minicamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Mouney Bas (+ minicamping) scoort een 9.5 uit 10 op basis van 4 reviews.