Vakantiehuis Le Pavillon de St. Agnan ***

Zoover award

135 reviews over Vakantiehuis Le Pavillon de St. Agnan in het Nederlands

Knus huis

Familie Goudsmit, 28-9-2017

Guido, de eigenaar, is heel vriendelijk en heeft ons goed geholpen en wegwijs gemaakt. Locatie is kindvriendelijk en huisje is prettig. Echter wel wat gedateerd en zou wat moderner kunnen. Speeltuin en zwembad (kindvriendelijk) was super!
Gereisd met partner in september 2017

Een paradijsje in de Dordogne!

Sylvie, 16-8-2017

Wat een prachtige plek en wat een fijne eigenaren! Wij verbleven in een gite. In het verblijf heb je alles wat je nodig hebt. De terrassen bij de gites bieden voldoende privacy, zowel met zon- en schaduwplekjes. De kinderen genoten van het zwembad en alle andere speelvoorzieningen. Kortom, deze plek is een paradijsje in de Dordogne.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijke week in de Dordogne

Hanneke Zebregs, 15-8-2017

We hebben een hele fijne week vakantie gehad bij Le Pavillon de St. Agnan. Het huisje was prima voor een gezin met 3 kinderen en van alle gemakken voorzien. We hebben volop genoten van het zwembad. Dankzij het park met de vele bomen kun je ook bij warm weer prettig bij het huisje en het zwembad zitten.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Pavillon de St. Agnan bij:

Zeer aangenaam verblijf, uitmuntende service!

Sofie, 14-8-2017

Ik logeerde in één van de gites, deze zijn ietwat gedateerd en kunnen een opfrisbeurt gebruiken, maar dit werd ruimschoots gecompenseerd door een een zeer gastvrije eigenaar, voor wie geen vraag te veel is! Guido staat steeds klaar met een passende oplossing of antwoord op je vraag. Zeer de moeite waard voor wie houdt van gezelligheid, de typische sfeer van de Dordogne, graag contact heeft met andere gasten en toch voldoende privacy wil hebben. Er is voldoende ruimte voor iedereen door de verschillende faciliteiten (zwembad, jacuzzi, zeer grote recreatieruimte enz)
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke vakantie met het gezin

Familie De Clercq, 8-8-2017

Heerlijk genoten van ons verblijf. Ideaal met kleine kinderen (5 jaar en 1 jaar).

Kinderstoel, kinderbed, traphekje, speelruimte binnen, speeltuin buiten, diep en ondiep zwembad. Aan alles is gedacht!

Supermarkt en bakker vlakbij.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Hele fijne week gehad in het Pavillion

Naomi, 26-7-2017

Fijne plek, vooral met jonge kinderen die hier veilig kunnen spelen. Er zijn erg veel faciliteiten voor kinderen: een speeltuin, kabelbaan, grote trampoline, boomhut, speelkamer met pingpong- en voetbaltafel, skelters, steppen en fietsen. En natuurlijk het zwembad. We hebben hier een hele leuk week doorgebracht!
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Groot, mooi en praktisch huis. Zeer goede ligging!

Michiel, 24-7-2017

Onze kinderen noemden het een Pipi Langkous huis....Heel charmant en groot huis. Vooral de afwisseling tussen het grote en kinderbad vonden de kinderen fantastisch. Voor de ouders prettig dat het zwembad naast het huis ligt. Het huis heeft een professionele keuken voor een grote groep. Ook de twee ijskasten en afwasmachines zijn prettig.

- Kok aan huis, helemaal goed!

- De masseuse van het dorp heeft de hele groep gemasseerd, aanrader!

- Huis ligt aan het dorp, haal brood aan de overkant, heerlijk!

- ga op donderdag naar het dorpsfeest (5 min lopen)

- Neem de kids met zwemdiploma mee naar het waterpark om de hoek. Succes gegarandeerd!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Bijzonder mooie herinneringen gemaakt

Fam van lommen, 23-7-2017

Een topper onder de vakantiehuizen; hors categorie wat sfeer, ruimte en locatie betreft. Wij komen terug! De kindjes staan er morgen al als we ze niet tegen houden...tot een volgende zomer! Dank voor de herinneringen. Fam van lommen, Jef, Fen en Flo
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Landgoed voor de hele familie

Henrike de Kat, 26-6-2017

Een leuke vakantie met de hele familie in een zeer ruim huis. Voor de kinderen is er veel te doen, vooral de trampoline was favoriet. Bijzonder gastvrij en een fijne sfeer. Wij gaan zeker nog eens terug.
    Gereisd met jonge kinderen in april 2017

wat een leuke , ontspannende tijd hebben we hier

ingels nadine, 5-6-2017

gewoon alles goed, de locatie, de gites de uitleg, de recreatiekamer,

alles zo netjes en in orde

gewoon een tip top verblijf, een aanrader voor iedereen, vooral ook met kinderen

Gereisd met vrienden in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Pavillon de St. Agnan bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Pavillon de St. Agnan in Hautefort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Pavillon de St. Agnan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Le Pavillon de St. Agnan scoort een 9.17 uit 10 op basis van 137 reviews.