Camping Les Granges ****

6,8

132 reviews over Camping Les Granges in het Nederlands

prima camping maar.......

Adriaan en brigitte, 1-10-2017

je moet tegen kritiek van de kok kunnen, sanitair echt verouderd kan echt niet meer in 2017, werd wel gepoetst maar de laatste dagen niet meer, twee toiletten met een bril en de rest zonder. schimmel in de voegen. Een zeer eigenwijze kok toen de spareribs 1 klomp vet was vond ie dat we het maar op moesten eten en kregen geen nieuwe moesten maar wat anders bestellen echt compleet belachelijk plek was goed, genoeg fietsroutes in de omgeving met fietspaden.

We zaten aan het einde van het seizoen en mochten onze plek uitzoeken die was lekker ruim en zonnig.

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Geweldig

Nicolette, 22-9-2017

Wij zijn hier een week geweest in een stacaravan Bali, stacaravan was wat gedateerd maar dat maakte ons niet uit! Camping ziet er erg leuk uit, netjes, aardig personeel, leuk zwembad, en de omgeving is ook prachtig! We waren aan het einde van het seizoen, en ik was eerlijk gezegd bang dat je dit heel erg zou merken, maar eerlijk is eerlijk dit was absoluut niet het geval, Personeel was zeer vriendelijk! Alleen van het restaurant vond ik ze minder, maar dat mocht de pret niet drukken! Het weer viel een beetje tegen, dus dat was jammer. Maar al met al vond ik de camping super leuk! En is absoluut aan te raden !
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Goede camping met vriendelijke uitbaters

Degraeve Norbert, 13-9-2017

Mooie camping,centraal gelegen voor heel mooie uitstapjes naar oeroude stadjes en gemeenten
Gereisd met vrienden in september 2017

Nooit meer!!!!!!

Sandra, 8-9-2017

Vreselijke camping, gaan we nooit meer naar toe!

Sanitair: was oud, klein en vies. Als je aan het douchen was (met lauw / koud water) liep het water naar de centrale ruimt waar in het midden een putje. Alle campinggasten liepen door het centrale gedeelte, dus binnen de kortste keren was daar modder en was het vies. Zelfs het schoonmaak middel rook vies.

Zwembad: Te klein voor de camping, te weinig stoelen/bedden, 1 x controle geweest op handdoekje leggen, door de badmeester.

Plekken: voor het zwembad en de horeca, waren 3 plekken (waarvan wij er helaas 1 hadden) geen stijl dat ze die verhuren als campingplek. Al het verkeer komt er langs en schijnt dan recht je tent in. Veel geluidsoverlast van entertainment wat tot 24.00 uur doorgaat. Daarna hang jeugd in de speeltuin. 5 avonden per week volume knop op keihard en speakers naar de camping gericht. Dit was op de hele camping te horen.

Na 1 nacht konden we gelukkig verhuizen naar een ander plek, deze was vol in de zon maar gelukkig verder weg van horeca.

Horeca: personeel spreek nauwelijks engels, kan lang duren voordat je je eten krijgt. Eten smaakt prima. Als je 's avonds een ijsje wil halen dan kan je rustig 20 min in een rij staan, omdat niemand bij de ijsjes staat en de mensen die aan de bar iets drinken of die ijs vanuit restaurant bestellen voor gaan.

positief: Mooie omgeving, ligging prima voor het maken van uitstapjes!

Personeel receptie vriendelijk en spreken engels.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Camping voor wie van elke avond disco houdt.

Familie Rijpert, 22-8-2017

Centrale ligging voor vele uitstapjes in de Dordogne. Camping heeft een 4 sterren waardering maar begrijp niet waarop dit is gebaseerd. Heb andere campings bezocht met ook 4 sterren maar deze waren veel luxer en schoner.

Deze camping heeft oud en vies sanitair ( heb zelf een hond naar buiten zien komen) verder een paar oude krakkemikkige tafeltennis tafels en een paar veldjes waar je b.v. zou kunnen badmintonnen.

Zwembad met 1 verwarmd zwembad en een niet en twee glijbanen ook niet verwarmd. Alles te klein voor de schaalgrootte van de camping. Met mooi weer kan je over de hoofden lopen.

Op het centrale plein was het bijna elke avond prijs, gek genoeg niet op zater- en zondagavond, met allerlei entertainment van 20:30 tot 24:00 uur. Dan weer disco dan weer bingo maar altijd met het volume vol aan. Zelfs een goochelaar houdt je met zijn luidruchtige acts uit je slaap.

Verder wel leuk contact gehad met andere campinggasten. Veel touroperator tenten (= 22).

De omgeving biedt veel!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie camping in een schattig dorpje

Familie Van der Maesen, 20-8-2017

Leuke camping, op een kleine tien minuutjes lopen van het dorp Grolejac. Wij hadden een stacaravan en die was goed, schoon en van alle gemakken voorzien. Geen gratis wifi: heerlijk! Hartelijke ontvangst. Nette zwembaden, waar je niet met zwemshort in mag, dat wil zeggen dat hij geen zakken mag hebben, niet te lang mag zijn en wat strakker moet zitten. Maar het hoeft geen Speedo te zijn. Broodjesservice aanwezig maar gun jezelf de wandeling naar de bakker in het dorp. Gezelliger, meer keuze waaronder heerlijk gebak en snel een gesprekje met de locals. Restaurant Le Rond Point, niet te missen, aan de rotonde..., absolute aanrader. Heerlijk eten voor een prikkie en superbediening!

Animatie op de camping is met name gericht op jonge kinderen, dus oudere kids moeten zichzelf vermaken.

Veel te doen in de omgeving, Sarlat is een kwartiertje rijden. Tip: de kayaktocht via de camping: je wordt opgehaald en teruggebracht: top! We komen graag weer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Camping centrale ligging de Dordogne.

De Erpjes, 19-8-2017

Camping heeft een centrale ligging in de Dordogne waardoor je snel per auto of per fiets bij vele bezienswaardigheden bent. Prachtig omgeving in de Dordogne waarbij je je niet hoeft te vervelen.

Wat betreft de camping nog enkele verbeterpunten;

- Douches en toiletten alleen maar dichtbij de receptie/restaurant waardoor je erg ver moest lopen als je met je tent of caravan helemaal achterin staat.

- 's Nachts doven bijna alle lichten en is het pikkedonker op de camping, je ziet geen hand voor ogen.

-Voor de oudere jeugd was er eigenlijk niets georganiseerd en werden ze 's avonds steeds overal weggestuurd. Het zou fijn zijn als voor hen een ontmoetingsplaats/chill ruimte zou worden gecreëerd

-Wifi kost geld, 30 euro per week voor een gezin; voor zo;n camping als deze zou je toch verwachten dat bijv bij het bargedeelte de Wifi gratis is.

- Te weinig stoelen / bedden bij het zwembad.

Terugkomertje!

Huub, 19-8-2017

Ligging is bijna perfect. Leuk om elke elke ochtend naar de bakker te gaan. Zwembad heeft zowel een verwarmd als 'n onverwarmd deel en heeft leuke glijbanen. Kwa sanitair moet je even de even de goede douches vinden maar dan is het goed te doen. Leuk animatie team met activiteiten voor alle leeftijden . Kortom een leuke vakantie.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

camping ligt op geweldige plek.

saskia, 14-8-2017

Super fijne vak antiek gehad. Camping ligt ideaal tov uitstapjes. Veel te doen in de omgeving. Zwembad mooi maar erg weinig ruimte voor alle ligbedjes en stoelen er om heen. Je ligt tegen elkaar en alles is al vroeg bezet door gasten die hun handdoek erop leggen en vervolgens weg zijn. Sanitair oud en vies. Stacaravan van touroperator oud en zeer slechte matrassen. Bestek en kopjes en pannen etc zeer minimaal. Prachtige camping maar er kan nog veel verbeterd worden. Personeel zeer vriendelijk.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prachtige omgeving!

Mariska, 10-8-2017

De camping ligt in een geweldige omgeving. Wij hebben genoten! De mobile home via de touroperator vonden wij wel wat mankementen hebben. Bestek was een rommeltje, water was niet warm. De ligging achter de vuilstort van Grolejac is ook niet zo fijn. Containers werden vroeg geleegd. Maar een prachtige omgeving om te verkennen! Zoals het Quercypark in Souillac, kanovaren op de Dourdogne, Rocomadour, Domme, Sarlat, Collones la Rouge, Belves, Monpazier, Beynac, La Roque Gangeac.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Granges in Groléjac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Granges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Granges scoort een 6.81 uit 10 op basis van 197 reviews.