Beoordelingen Camping Les Granges****

23 augustus 2014

Les Granges****
131 beoordelingen
Beoordelingen Camping Les Granges****
Les Granges, F-24250, Groléjac (Dordogne)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Granges**** in Groléjac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Granges**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Les Granges scoort een 6,3 uit 10, op basis van 131 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Granges**** in Groléjac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Granges****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Les Granges**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 58 vakantiefoto's van Camping Les Granges**** vinden. Je kunt 1 video van Camping Les Granges**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Aquitaine. Vergelijk Camping Les Granges**** met andere accommodaties in Groléjac (Dordogne).
Even geduld a.u.b.

7,1
6,1
5,7
7,1
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Prima verblijf"vertalen
Esther
4,0
7,0

13-08-2014 Knusse camping,gemoedelijke sfeer. Vriendelijk ontvangst door receptioniste.
Sanitair wordt meermaal per dag schoongemaakt. Helaas weten campinggasten niet altijd hoe ze het schoon houden... Zwembad is niet heel ruim maar de kinderen hebben zich prima vermaakt. Animatie voor kinderen viel erg tegen. Eén keer pizza gehaald op de camping, dat was weg gegooid geld.
In de omgeving van alles te doen en te zien. Receptie geeft je goede tips,zoals vooraf reserveren oid.
Dagelijks uur gratis wifi tegoed bij bar/receptie.
Merkbaar dat de camping nadenkt over behoudt van milleu en probeert comfort te creëren. De uitvoering werkt nog niet optimaal.

met oudere kinderen, 2014
"Fijne camping"vertalen
Barbara
8,0

01-08-2014 De camping is heerlijk groen, veel bomen, eekhoorntjes en vogels.
Leuke animatie, niet overheersend. 1 keer per week een bandje die stopt om 24:00 uur. Verder nog andere activiteiten.
Leuke mensen op de camping, veel Fransen en Belgen.
Wij hadden een huurtent van de camping zelf. Die was goedkoop en prima in orde. Alleen de stoeltjes zitten niet lekker. Mooie, ruime plek.
Het zwembad is prima. Er is een koud en warm bad en er zijn leuke glijbanen.
Het sanitair is op het eerste gezicht schoon. Er is vooral veel oud vuil: spinnenwebben. De lichten van de wasgelegenheden doen ze in de avond uit, vreemd.
Prima douches.
Een hele mooie omgeving met voor iedereen wel wat te doen. Leuke dorpjes, kastelen, grotten, tuinen, bossen en leuk om op de rivier te kanoën.

met oudere kinderen, 2014
"Leuke camping op een mooie plek"vertalen
brenda Bakker
8,0

31-07-2014 Net terug van 2 weken op deze camping in een stacaravan.
Mooie ruime plekken met voldoende privacy. Het zwembad was mooi en de glijbanen waren super voor de kids! De Camping ligt zeer centraal gelegen voor hele mooie uitstapjes in de Dordogne.
Voor de kinderen was het jammer dat de animatie minimaal was terwijl touroperator zegt dat het een campingkids camping is dat betekend genoeg animatie.
Verder hebben wij ons prima vermaakt op en rond de camping!!

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Les Granges**** bij:

"Mooie rustige ligging dichtbij Sarlat"vertalen
hb
7,0

28-07-2014 De ligging van de camping is mooi en de meeste plekken zijn ook mooi ruim. Het zwembad en het aantal ligbedden is aan de krappe kant in het hoogseizoen. Over het sanitair hebben we geen mening omdat we een stacaravan via de camping hadden geboekt (was prima). Er worden strakke regels aangehouden door de campingeigenaren, maar als men zich hier gewoon aan houdt, is er niets aan de hand.

"Mooie camping"vertalen
À van Hees
8,0

13-08-2014 De camping is mooi, al is er wel wat achterstallig onderhoud aan het sanitair. Het sanitair werd wel heel goed schoongehouden. De tent was prima in orde, de couriers erg vriendelijk en behulpzaam. Zwembad is mooi, maar het aantal ligstoelen wat te weinig voor het aantal gasten.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Een camping voor een paar dagen!"vertalen
Hannie
3,0
6,0

07-08-2014 Een paar dagen op deze camping gestaan na terugkomst uit Zuid Frankrijk. Via een campingboek op de gok deze camping uitgekozen. Vriendelijke ontvangst, grote plaatsen, grote camping met een veel te kleine zwemgelegenheid. Toen wij aankwamen leek het wel één grote mierenhoop! Dordogne 500 meter van de camping, dit is voor ons gevoel verder weg.
Sanitair schoon. Eetgelegenheid is een grote aanfluiting; loopt één vrouw in de bediening. Bijna een uur wachten op het eten, 3 pizza's en 1 pasta carbonara. Eén pizza veel te koud dus weer terug naar de keuken en pasta was niet lekker! Omgeving is prachtig, erg veel te zien en te doen. Een dagje een kajak huren is erg leuk! Onderweg veel betere campings gezien. Na drie nachten hadden we het op deze camping wel gezien. Camping in zijn geheel absoluut geen 4 sterren waard.

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Ideale ligging fijne camping"vertalen
Marie-Louise Bijker...
10,0
8,0

19-07-2014 De ligging van deze camping is perfect en ik kan me niet vinden in de negatieve reacties. Wij zijn in de meivakantie geweest 2 weken, een mooie stacaravan via een touroperator geboekt en we waren erg blij met het verwarmde zwembad en de glijbanen. Geen animatie, maar dat was te verwachten zo vroeg in het seizoen. Restaurant is simpel en klein, maar ze doen erg hun best. Ge tafeltennist, leuk speeltuintje, midgetgolf is op verzoek schoon gemaakt, schone toiletten. 's avonds was het wel erg rustig bij het terras, geen bediening meer, jammer. Mooie fietsroutes vanuit de camping en echt heel veel mooie dingen gezien in de omgeving. Alle gasten die ik gesproken heb, waren tevreden. Ik heb een eigen reisbureau, kan goed vergelijken.

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Waardeloos in de Meivakantie!!!!"vertalen
Fam. Meun
4,0
2,0
2,0
5,0

17-05-2014 Zeer klant onvriendelijk personeel.

We waren de allereerste gasten van dit seizoen, moesten gewoon 3 uur wachten voordat we in de caravan mochten. Alles was schoon, geen voorgaande gasten, dus t begon al goed (Not)
Geen faciliteiten voor kleine kinderen, op 1 lullig speeltoestelletje na.
En Ja er is een smerige, modderige Midgetgolfbaan.......
Animatie beloofd in brochure, geen 1 clown te vinden of iets dergelijks. Terwijl ze adverteren met Campingkids.
Tijdens mooiere dagen, vaak de glijbaan dicht.
In het restaurant was het alleen mogelijk om vieze patat en pizza Margaritha te bestellen.
Echt een afknapper te opzichte van vorig jaar op Le Grand Dague, ook in de Dordogne.
Een sekreet van een campingbaas, die met hoge snelheid in haar golfkar over de camping scheurde en maar Non Non Non bleef schreeuwen tegen de kinderen.

Hopeljik is het voor de campinggasten voor de komende zomer beter en dat mijn recentie nergens op slaat voor hen.

Maar onze conclusie: Wat een K...camping!!!

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Toch weer genoten"vertalen
Fred
6,0

31-08-2013 Na de reservering op Les Granges toch weer even op zoover gekeken en ook dit jaar werden we daar niet blij van. Ook nu is weer gebleken dat er vaker mensen negatieve berichten plaatsen als positieve. We hebben een heerlijke vakantie gehad en eigenlijk niets terug kunnen vinden van de negatieve berichten. Wij hadden een stacaravan dus heb ik de waardering voor het sanitair op een zesje gezet omdat we hiermee geen ervaringen hadden. Enige minpuntje was de begeleiding van het personeel van de touroperator, dit was minder als wat wij gewend zijn en dit is al een aantal jaren, wij zijn altijd gewend aan een enthousiast team die er geheel voor de jeugd is en dat was hier wat minder. Verder een camping om aan te raden zeker als je gaat kijken wat je krijgt voor je geld. Wel merk je in de Dordogne dat de toeristische plaatsen een beetje overbelast worden, file rijden als je naar bepaalde plaatsen wil en je eigen rot zoeken naar een parkeerplaatsje. Overigens wel een hele mooie omgeving!

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Leuke camping in mooie omgeving"vertalen
miesje
7,0

22-08-2013 De camping ligt heel centraal in de Dordogne en op korte afstand is er erg veel te zien en te doen. Leuke stadjes en natuur volop. De plaatsen van de huuraccomodaties maar ook van de overige camping liggen veel onder de bomen waardoor ze de gehele dag in de schaduw liggen en het daar donker is. Op de camping zelf is er een leuk zwembad, speeltuintje en er is 5 avonden in de week animatie. Ook is er 's ochtends een kidsclub maar deze is frans- en engelstalig. Onze kinderen 8 en 4 hadden volop vriendjes en vriendinnetjes en hebben zich heel goed vermaakt.
Leuke tips: klimparken, openlucht museum, Roccamadour, kanovaren enz.
Over de staat van het sanitair kan ik geen oordeel geven daar we in een huur accommodatie zaten, deze was wel schoon.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?