Beoordelingen Camping Les Granges****

20 oktober 2014

Les Granges****
136 beoordelingen
Beoordelingen Camping Les Granges****
Les Granges, F-24250, Groléjac (Dordogne)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Granges**** in Groléjac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Granges**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Les Granges scoort een 6,3 uit 10, op basis van 136 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Granges**** in Groléjac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Granges****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Les Granges**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 58 vakantiefoto's van Camping Les Granges**** vinden. Je kunt 1 video van Camping Les Granges**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Aquitaine. Vergelijk Camping Les Granges**** met andere accommodaties in Groléjac (Dordogne).
Even geduld a.u.b.

7,1
5,8
5,6
6,9
Toon score en beoordelingen van:
Aug. 2014
"Fantastische plek"vertalen
w v/d perk

29-08-2014 Een hele mooie plek en de camping is ook redelijk goed te doen
tent was iets minder maar redelijk omdat de beden scheef stonden
volgende keer als ik daar naar toe gaat neem ik en chalet of caravan
het was en is zeker de moeite waard geweest, leuke naar ons zin gehad echt prachtig daar.
goed ontvangen daar door touroperator mag ook wel eens gezegd worden

"Niet voor herhaling vatbaar"vertalen
ter Steege
2,0
7,0

16-08-2014 Eerste twee weken augustus 2014. Chaletje omgeven door 4 m hoog bamboe, en bomen in de tuin. Donker, geen zon, en geen leven,
We kregen ongevraagd een invalidehuisje. Vies huisje, kapot toilet + barsten in de bril. Geen pannetje paste bij elkaar, 5 verschillende vorken.
Animatieteam bestond uit 1 meisje! Mijn zoontje heeft 3x met nog 2 kinderen zitten kleuren, dat was het. Ik had van Campingkidz wel iets meer verwacht! Kindergoochelaar begon zijn act pas om 21.00u!
Speeltuin stelde echt niets voor.
Bar ging pas om 13.00u open, dus geen koffie 's ochtends op het terras zat er niet in. Pizzabakker begon pas om 18.00u, we hebben 1,5 uur moeten wachten op onze afhaalpizza/hamburger/frites.Zwembad was leuk, maar pas nadat we er 's ochtends zelf 3 grote dotten haar uit hadden gevist. Strenge regels, maar niemand die zich daaraan hield, en er werd niets van gezegd. Te weinig (plek voor) bedjes. Hele kleine ligweide waar je op de aarde je handdoekje neer kon leggen

"Had beter verwacht"vertalen
familie Bolders
1,0

31-08-2014 Badmeester die een hele dag naar zijn ipod kijkt, zwembad met gevaarlijke en schimmelige trap, wasmachine te duur en wast niet proper, speelplein netten stuk, hitte die we huurden was niet zo proper als we mochten verwachten, zo was bijvoorbeeld de keuken nog besmeurd met bakvet, de douche en lavabo met schimmel en kalkvorming, vochtige plek in de slaapkamer en badkamer. De kok van het campingrestaurant was uiterst onbeleefd en sloot de keet als hij er zin in had. Maar receptie personeel heel vriendelijk. Algemeen was de camping service een domper op onze vakantie..

De beste prijzen en last minutes voor Camping Les Granges**** bij:

"Prima verblijf"vertalen
Esther
7,0

13-08-2014 Knusse camping,gemoedelijke sfeer. Vriendelijk ontvangst door receptioniste.
Sanitair wordt meermaal per dag schoongemaakt. Helaas weten campinggasten niet altijd hoe ze het schoon houden... Zwembad is niet heel ruim maar de kinderen hebben zich prima vermaakt. Animatie voor kinderen viel erg tegen. Eén keer pizza gehaald op de camping, dat was weg gegooid geld.
In de omgeving van alles te doen en te zien. Receptie geeft je goede tips,zoals vooraf reserveren oid.
Dagelijks uur gratis wifi tegoed bij bar/receptie.
Merkbaar dat de camping nadenkt over behoudt van milleu en probeert comfort te creëren. De uitvoering werkt nog niet optimaal.

"Leuke vakantie gehad"vertalen
HLLN
7,0

25-08-2014 Natuurlijk eerst de reacties op Zoover gelezen. Vooruitzichten waren niet altijd positief, maar daar hebben we niets van gemerkt. Keurig ontvangen, kritische beoordeling stacaravan bij vertrek, maar we hebben ook een complete en schone stacaravan gekregen. Klein probleem met douchedeur is snel verholpen. Konden echter niet op het einde suggesties meegeven ter verbetering van de service. Verwarmd deel van het zwembad was druk, glijbanen vielen in de smaak bij onze oudste zoon. Omgeving is perfect. Op max een half uur rijden vind je allerlei kastelen, marktjes, plaatsen e.d. om te bezoeken. Camping is zeer groen, onze stacaravan had alleen 's ochtends zon, daarna in de schaduw. Animatie voor kids was beperkt, we hebben daar ook weinig gebruik van gemaakt. Verder werd er wel van alles georganiseerd. Er is geen campingwinkel, alleen 's ochtends vers brood.

met oudere kinderen, 2014
"Fijne camping"vertalen
Barbara
8,0

01-08-2014 De camping is heerlijk groen, veel bomen, eekhoorntjes en vogels.
Leuke animatie, niet overheersend. 1 keer per week een bandje die stopt om 24:00 uur. Verder nog andere activiteiten.
Leuke mensen op de camping, veel Fransen en Belgen.
Wij hadden een huurtent van de camping zelf. Die was goedkoop en prima in orde. Alleen de stoeltjes zitten niet lekker. Mooie, ruime plek.
Het zwembad is prima. Er is een koud en warm bad en er zijn leuke glijbanen.
Het sanitair is op het eerste gezicht schoon. Er is vooral veel oud vuil: spinnenwebben. De lichten van de wasgelegenheden doen ze in de avond uit, vreemd.
Prima douches.
Een hele mooie omgeving met voor iedereen wel wat te doen. Leuke dorpjes, kastelen, grotten, tuinen, bossen en leuk om op de rivier te kanoën.

met oudere kinderen, 2014
"Leuke camping op een mooie plek"vertalen
brenda Bakker
8,0

31-07-2014 Net terug van 2 weken op deze camping in een stacaravan.
Mooie ruime plekken met voldoende privacy. Het zwembad was mooi en de glijbanen waren super voor de kids! De Camping ligt zeer centraal gelegen voor hele mooie uitstapjes in de Dordogne.
Voor de kinderen was het jammer dat de animatie minimaal was terwijl touroperator zegt dat het een campingkids camping is dat betekend genoeg animatie.
Verder hebben wij ons prima vermaakt op en rond de camping!!

"Mooie rustige ligging dichtbij Sarlat"vertalen
hb
7,0

28-07-2014 De ligging van de camping is mooi en de meeste plekken zijn ook mooi ruim. Het zwembad en het aantal ligbedden is aan de krappe kant in het hoogseizoen. Over het sanitair hebben we geen mening omdat we een stacaravan via de camping hadden geboekt (was prima). Er worden strakke regels aangehouden door de campingeigenaren, maar als men zich hier gewoon aan houdt, is er niets aan de hand.

"Leuke camping"vertalen
Kamminga
9,0

29-08-2014 Wij hadden een mobile home gehuurd op deze camping. Er ontbrak wel het één en ander (goede messen, grote pannen), maar dat vinden wij niet zo heel belangrijk. Bedden waren tamelijk hard, maar met extra deken erop lag het prima.
In de zwembaden hebben wij ons prima vermaakt. Ligbedjes zijn altijd vrij snel bezet, maar dan kun je nog op het grasveldje liggen.
Animatie was redelijk, één keer in de week een leuke band, de goochelact voor kinderen was wel een beetje jammer...
Onze pubers (13 en 15) hebben zich hier ook prima vermaakt.
Over het restaurant kan ik niet zoveel zeggen. We hebben 1 keer patatjes gehaald en die waren redelijk oké (maar wel een beetje te duur).
Al met al een leuke camping in een prachtige omgeving.

"Mooie camping"vertalen
À van Hees
5,0
8,0

13-08-2014 De camping is mooi, al is er wel wat achterstallig onderhoud aan het sanitair. Het sanitair werd wel heel goed schoongehouden. De tent was prima in orde, de couriers erg vriendelijk en behulpzaam. Zwembad is mooi, maar het aantal ligstoelen wat te weinig voor het aantal gasten.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In de herfstvakantie ga ik het liefst voor..

Bent u de eigenaar?