Beoordelingen Camping Les Granges****

17 april 2014

Les Granges****
119 beoordelingen
Beoordelingen Camping Les Granges****
Les Granges, F-24250, Groléjac (Dordogne)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Granges**** in Groléjac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Granges**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Les Granges scoort een 6,2 uit 10, op basis van 119 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Granges**** in Groléjac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Granges****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Les Granges**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 58 vakantiefoto's van Camping Les Granges**** vinden. Je kunt 1 video van Camping Les Granges**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Aquitaine. Vergelijk Camping Les Granges**** met andere accommodaties in Groléjac (Dordogne).
Even geduld a.u.b.

6,9
7,3
6,4
5,5
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Aug. 2013
"Toch weer genoten"vertalen
Fred
6,0

31-8-2013 Na de reservering op Les Granges toch weer even op zoover gekeken en ook dit jaar werden we daar niet blij van. Ook nu is weer gebleken dat er vaker mensen negatieve berichten plaatsen als positieve. We hebben een heerlijke vakantie gehad en eigenlijk niets terug kunnen vinden van de negatieve berichten. Wij hadden een stacaravan dus heb ik de waardering voor het sanitair op een zesje gezet omdat we hiermee geen ervaringen hadden. Enige minpuntje was de begeleiding van het personeel van de touroperator, dit was minder als wat wij gewend zijn en dit is al een aantal jaren, wij zijn altijd gewend aan een enthousiast team die er geheel voor de jeugd is en dat was hier wat minder. Verder een camping om aan te raden zeker als je gaat kijken wat je krijgt voor je geld. Wel merk je in de Dordogne dat de toeristische plaatsen een beetje overbelast worden, file rijden als je naar bepaalde plaatsen wil en je eigen rot zoeken naar een parkeerplaatsje. Overigens wel een hele mooie omgeving!

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Leuke camping in mooie omgeving"vertalen
miesje
7,0

22-8-2013 De camping ligt heel centraal in de Dordogne en op korte afstand is er erg veel te zien en te doen. Leuke stadjes en natuur volop. De plaatsen van de huuraccomodaties maar ook van de overige camping liggen veel onder de bomen waardoor ze de gehele dag in de schaduw liggen en het daar donker is. Op de camping zelf is er een leuk zwembad, speeltuintje en er is 5 avonden in de week animatie. Ook is er 's ochtends een kidsclub maar deze is frans- en engelstalig. Onze kinderen 8 en 4 hadden volop vriendjes en vriendinnetjes en hebben zich heel goed vermaakt.
Leuke tips: klimparken, openlucht museum, Roccamadour, kanovaren enz.
Over de staat van het sanitair kan ik geen oordeel geven daar we in een huur accommodatie zaten, deze was wel schoon.

"Heerlijke camping"vertalen
Steenoven
7,0

27-7-2013 Wij zijn net terug en hebben de negatieve opmerkingen op zoover totaal niet terug gezien in onze vakantie. Als je houdt van een mooie omgeving,een niet al te grote camping met toch alle faciliteiten is les granges super. Wij zijn met 2 kinderen van 6 en 10 geweest en deze vonden het fantastisch. Zwembad gewoon prima 2baden een diepe en ondiepe en 2leuke glijbanen in een apart bad. Je mag met een band van de glijbaan! Restaurant heeft een goede kaart en speeltuin zit er vlakbij. Elke avond een leuk kleinschalig terras met animatie als bingo, karaoke of een leuke band. Omgeving top om te kanoën. De camping heeft elke dag vers stokbrood en wat luxe brood. Is bij ons in het hoog seizoen nog nooit op geweest. Supermarkt kleinschalig op 600m en een de Lidl en l eclerc in sarlat. Voor ons een hele fijne camping,

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Les Granges**** bij:

"Goed voor één keer."vertalen
Björn
6,0

31-7-2013 De camping viel mee, maar was absoluut geen hoogvlieger en zijn 4 sterren zeker niet waard. De zwembaden waren goed voor de kinderen maar veel meer positief valt hier verder niet over te vertellen. Te weinig ligbedjes rond het zwembad. 's Nachts was het elke dag opnieuw te luidruchtig. Elke nacht werd er glas in de glasbak gegooid. De slagboom van de camping werd niet consequent gesloten dus geregeld reed er s' nachts wel eens een auto op de camping. Niet voor herhaling vatbaar dus. De Dordogne daarentegen is wel een mooie streek!!!

"Prima camping, niet 4 sterren waardig"vertalen
Nlo
3,0
1,0

28-7-2013 Met ons zoontje van 1,5 hier 2 weken gestaan.Erg leuk gehad.We huurden een tent van de camping zelf, een lodge. Hier zijn we zeer over te spreken!Het zwembad is leuk, pierenbadje is wat klein maar ons zoontje heeft zich prima vermaakt.We kregen gasten en die mochten geen gebruik maken van het zwembad.Dat is raar.Voor kinderen is er veel te doen op de camping.Er loopt 's avonds een bewaker rond, maar het is alsnog tot laat een herrie door de kinderen in het speeltuintje. Eten in het restaurant is niet spectaculair, maar prima. Er stond dat de camping 600 meter van de rivier was. Dat is ook zo, maar je kunt daar niet lekker zitten.De afstand tot dorpjes en vooral Sarlat was ideaal.Het sanitair op de camping is erg vies, wordt nauwelijks schoongemaakt.Te weinig sanitair voor te veel mensen. Ideaal is dat er vlakbij de camping een supermarkt zit en een bakker.Bij aankomst moesten we een borg van 300 betalen. Hier wisten we niets van.Leuke vakantie, maar we gaan niet meer terug.

"1 keer nooit weer !"vertalen
Bas
1,0
3,0
2,0

21-7-2013 We zijn net terug van 2 weken in een chalet daar. Het begon bij het reserveren in dec, we vroegen om informatie en kregen een mail terug met daarin een reservering voor 2 weken. Toen we na moeizaam contact duidelijk hadden dat het geschikt was voor kleine kinderen, hebben we geboekt. De vroegboekkorting kregen we niet meer,omdat we 4 dagen later pas antwoord hadden. Bij aankomst bleek dat we € 300 aan borg moesten betalen en wel direct voor we enige sleutel zouden kunnen krijgen. Lekker als je met 2 kleine kinderen na een lange reis uit de auto stapt.Of ik even naar het volgende dorp wilde rijden om daar te pinnen. Bij de eindinspectie werd verteld dat de badkamer vies was. Ze hadden het afvoerputje van de douche eruit (!) gehaald en daar bleken haren in te zitten. Die moesten wij eruit halen terwijl de schoonmaak door de camping geregeld zou worden. De eigenaresse is ronduit onbeschoft tegen ons geweest ! Gastvrijheid kent ze niet of ze weet het erg goed te verbergen. Hoezo 4 sterren?

met een groep, Juli 2013
"Prima"vertalen
sdg
2,0

5-8-2013 Leuke camping met ruime staanplaatsen voor caravan/tent. De camping heeft veel aanbod voor vermaak: speeltuintje, zwembad, tafeltennis, minigolf, jeu de boules, badminton- en volleyballveld. Er worden ook regelmatig activiteiten georganiseerd voor jong en oud, er wordt ook Nederlands gesproken. De omgeving is er mooi, het plaatsje Sarlat is echt een aanrader. Het eten in het restaurants is ok en je kan ook afhalen. Het enige wat echt dik onvoldoende scoort is het sanitair. Toiletten zijn vaak heel smerig. Heb ook overdag nooit gezien dat deze schoongemaakt werden. Te weinig toiletten voor het aantal bezoekers naar mijn mening.

met jonge kinderen, Apr. 2013
"Prima camping voor bezoek Dordogne"vertalen
piethein5
7,0

7-8-2013 In de meivakantie in een stacaravan gezeten op deze fijne en rustige camping. We hadden mooi weer en dat draagt natuurlijk bij aan het genot. De camping ligt mooi en is een prima uitvalsbasis om Sarlat en omgeving te verkennen. Genoeg dingen te doen binnen 30 minuten. Kasteel, grotten, tuinen, dierentuin en leuke stadjes als Sarlat. De kinderen (jongens van 5, 7, 9) hebben heerlijk gespeeld op de camping. Het zwembad was ook fijn, maar nog niet volledig te gebruiken (o.a. glijbanen pas vanaf 2e week). Tijdens deze periode ook geen vers brood op de camping (in hoogseizoen blijkbaar wel), maar bakker is te belopen. Het restaurant en de bar waren ook nog niet of beperkt open.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Prima camping"vertalen
Fam_Voet
7,0

12-8-2012 Prima camping, volop te doen, leuke zwembaden. Goed eten voor weining geld. Vriendelijk personeel. Nederlandse begeleiding van TourOperator aanwezig.

met oudere kinderen, Juli 2012
"Leuk maar niet 4 sterren waardig"vertalen
wilco van der hee
4,0

5-8-2012 we hebben een leuke vakantie gehad, maar deze camping is beslist niet 4 sterren waardig. voorbeeld sanitair wordt maar 1 hooguit 2 x perdag schoon gemaakt, verschikkelijke urine lucht in de wc de hele dag door, geen verlichting in de douche, koud water. we hebben voorminder sterren een betere camping gehad voorheen, verder super camping gehad.

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?