Kasteel Chateau de Buros ****

8,3

29 reviews over Kasteel Chateau de Buros in het Nederlands

Jammer, niet erg gastvrij

fam. Dompeling, 18-8-2017

Het landgoed was erg mooi, maar we werden niet erg gastvrij ontvangen. Na een lange rit van bijna 1000 km konden we niet eens een plekje voor 2 personen krijgen om te eten in het restaurant en moesten we naar een plaatsje 10 km verderop om te eten. Weinig tot geen informatie over het hotel of de omgeving. Geen airco in de kamer.
Gereisd met partner in augustus 2017

Super

Jaap en Gitta van Kampen, 29-10-2015

De golfweek 2015 was weer ontzettend gezellig! De kookkunsten van Angélique en de gastvrijheid van Marijn samengevat in één woord Super!
Gereisd met partner in oktober 2015

Jaarlijks een genot een rustpunt

V.Mell, 12-6-2015

Ik verblijf met enige regelmaat een paar dagen op "mijn" kasteel.

Het is rustig, mooie omgeving, vriendelijke behulpzame mensen, goed eten, zowel op restaurant als op bistro niveau. Wat beter zou kunnen zijn de matrassen.

Gereisd alleenreizend in juni 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kasteel Chateau de Buros bij:

Een juweeltje in de Landes op de grens met de Gers

Ferox, 8-10-2014

Het kasteel is een oase van rust. De kamers zijn gewoon en zijn wat je mag verwachten in dergelijk kasteel.

Het restaurant is sfeervol, de bediening is uitstekend en het is quasi gênant om een commentaar te schrijven voor een dergelijke topper.

Alle gerechten waren fantastisch van smaak en prachtig opgemaakt. Steeds slaagt men erin te verrassen. In de eerste plaats de creatieve gerechten en steeds terugkerend de top service. Een vaste waarde op topniveau

De prijzen op de wijnkaart nb. allemaal streekwijnen, zijn gemeten naar de aangeboden kwaliteit en zijn zeker niet te duur.

Kortom, een smakenpalet van sublieme klasse, van begin tot einde. Effenaf: een "belevenis" voor elke fijnproever. Terecht meesterlijk.

Gereisd met partner in september 2014

Om bij en terug te komen

Peter, 24-9-2014

Buros ligt in een groot park, erg rustig, ca 600 m van de straatweg.

Het heeft kamers op de begane grond en 1e verdieping, alle individueel ingericht. Wij hadden een grote kamer op de begane grond met een heerlijk groot bed en veel zitruimte. Badkamer met douche volledig uitgerust maar slecht te bereiken door een smalle ingang. Eigen uitgang naar o.a. zwembad.

Kamer was schoon.

In het hoofdgebouw waren verder nog 2 salons aanwezig.

In een aanbouw is een uitstekend restaurant gevestigd, waar Angelique de

lekkerste gerechten klaarmaakte met diverse verrassende combinaties! De wijnkaart is uitgebreid en kwalitatief prima.

Het ontbijt wordt hier ook geserveerd.

Buiten op het grasveld is er een groot terras.

Ontvangst door Marijn was erg prettig en ook het personeel deed zijn uiterste best om het naar je zin te maken.

Wij hebben 3 dagen genoten van de rust, het eten, het zwembad en de omgeving.

Zeker een adres om nog eens terug te komen!!!!!

Gereisd met partner in september 2014

Het rijke Franse leven.

piet Laan, 21-10-2013

In oktober 2013 meegedaan met de goed georganiseerde golfweek van Chateau de Buros.

Een week lang golfen op prachtige banen. In de ochtend een uitgebreid uitstekend ontbijt, savonds een steeds wisselend diner van hoge kwaliteit. De bediening is vriendelijk en zeer gastvrij. Je voelt je op Chateau de Buros echt nog gast.

Een aanrader.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Plek om tot rust te komen

Cor Bladt, 13-8-2013

Na een verblijf in het zeer rumoerige Lloret de Mar was en is chateaux Buros een verademing. Prachtige omgeving, mogelijkheden om te tennissen, zwemmen en golfen. Kamers waren netjes en schoon. De kasteeltoren met daarin ingebouwd een badkamer was prachtig.Het eten was op Michelin niveau voor een prijs waarvoor je in Nederland Chinees kunt eten.

De service gerichtheid en vriendelijkheid van het personeel en in het bijzonder maakte ons bezoek tot een mooie ervaring.

Wij hebben al geboekt voor volgend jaar !!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

oude glorie

Frits, 12-8-2013

Mooi kasteel , afgelegen ligging , heeft duidelijk onderhoud nodig.

de 4 oefenholes voor het kasteel zijn er niet alleen een groot slecht grasveld met dazen

kamers zonder airco en verouderde badkamer moet zitten douchen bij gebrek aan douchegordijn / wand

zwembad meubilair 12 jaar oud en slechts 1 parsol

Diner is perfect en zeker een 9 waard , ook mogelijkheid tot lunch van hetzelfde nivo

Buiten diner /lunch geen mogelijkheid om iets te eten

Ontbijt kwalitatief goed maar niet speciaal verwacht geen roereitje of gebakken eitje dit is niet mogelijk .

Gereisd met partner in januari 2013

Geweldige locatie en zeer gastvrije benadering

Rob van de Pas, 18-9-2012

Nu voor de vierde keer bezocht. In 1999 voor de eerste keer. Bedrijf is nog steeds zeer gastvrij, maar ook professioneler geworden. De keuken is een Michelinster waardig. Niet zo gek, want Angelique heeft ooit bij Merlet In Schoorl aan het fornuis gestaan. Locatie is top. Rustig, schoon en van alle gemakken voorzien. La Douce France met een Hollandse zakelijkheid en dat maakt het zoals je het hebben wil....
    Gereisd met partner in september 2012

Beetje overtrokken

Ronald, 24-8-2012

Deze locatie heb ik gekozen waarbij ik de beoordelingen van Zoover zwaar heb laten meewegen. Onze verwachtingen zijn niet helemaal waar gemaakt. Het is allemaal goed maar zeker geen top!!!! Het eten is dat wel. Er wordt op bijzonder hoog niveau gekookt en daarover is geen discussie mogelijk. Echter de kamers zijn wat gedateerd, vloerbedekking is groezelig, doodgeslagen insecten op de muur, meubels accenturern het kasteel ook niet echt. het Franse personeel is bijzonder aardig en kwaliteitsgericht. Alleen als je wilt blijven dineren 's avonds is ons als vaste gast nee verkocht (met woorden: wie het eerst komt het eerst maalt). C'est le ton qui fait la musique. Verder is het wat saai in de omgeving en op het chateau, veel in de auto om wat te beleven. Voor alleen rustzoeker prima. Kortom niet verkeerd maar wij hadden gezien beoordelingen en het niveau anders verwacht.
    Gereisd met partner in augustus 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kasteel Chateau de Buros bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Chateau de Buros in Gabarret, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Chateau de Buros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Kasteel Chateau de Buros scoort een 8.33 uit 10 op basis van 29 reviews.