Bed and Breakfast Maison à votre santé

9,5

3 reviews over Bed and Breakfast Maison à votre santé in het Nederlands

Geweldig.

Joke, 12-6-2017

Het is een heel goed verzorgde B&B en hele vriendelijke behulpzame Nederlands echtpaar. En het is er heerlijk rustig en een hele mooie omgeving.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Leven als God in Frankrijk

stefaan, 13-8-2014

Maison a votre sante , een huis dat rust en warmte uitstraalt , bij aankomst krijg je een korte rondleiding van de woning waarna je begeleid wordt naar je kamer , deze is zeer netjes en er is ruim voldoende opbergmogelijkheid , de badkamer is zeer geriefelijk. Na het uitnemen van de koffers kan je beginnen relaxen aan het overheerlijke zwembad want u zetel en badlaken staat al klaar! 😊 Het avondmaal wordt ten huize klaargemaakt met streekprodukten en groenten uit eigen tuin( zeer lekker). Volledig uitgeslapen kom je wakker want het bed is echt de max!! Na een verzorgd ontbijt kom je terug op u al reeds opgeruimde kamer waar de gastvrouw kleine attentie nalaat 🌹.Laurens , dank U voor de tips tijdens onze trips , kortom dit was voor ons een prachtige vakantie ., Dank U Laurens en Carolien wij komen zeker nog terug 👍
Gereisd met partner in juli 2014

LEVEN ALS GOD FRANKRIJK !!!

Stefaan, 12-8-2014

Maison a votre sante ; bij de aankomst krijg je een korte rondleiding van de gastheer en meteen voel je al de rust en de warmte die er heerst , kamers: waw, alles is zeer netjes , badkamer met grote douche en dan een bed waar je volledig uitgeslapen wakker wordt dit is TOP...

Laurens , staat klaar voor tips bij onze trips en verzorgd eerlijke maaltijden met produkten uit eigen tuin.

Caroline, maakt de kamers op , en dat zie je ! ze geeft smaak voor detail.

kortom, woorden komen tekort en als ik jullie een tip mag geven boek meer dan 4 dagen want de regio geeft zoveel te bieden....dank nogmaals aan Laurens en Caroline wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Maison à votre santé in Duras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Maison à votre santé zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Maison à votre santé scoort een 9.53 uit 10 op basis van 3 reviews.