Camping Orphéo Negro **

9,3

5 reviews over Camping Orphéo Negro in het Nederlands

Top

Janneke, 16-8-2016

Grote plekken verspreidt tussen bomen. Zowel schaduw als zon. Groot zwembad (met glijbaan) én een meertje/grote vijver waar je met een bootje op kunt varen en waarin gevist wordt. Heerlijke pizza gegeten. Vriendelijk personeel. Zeker een plek om terug te komen.
Gereisd met partner in augustus 2016

Iets meer kindvriendelijker mag zijn.

heer vanharen, 8-3-2013

Restaurant uitbreiden. Bij bestellen van kindermenu, het kind is 13, wordt de vraag gesteld of het toch niet beter is van een volwassene menu te nuttigen...
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

verbeterd!!

Buitenhuis, 22-8-2012

Dit jaar geweest was heerlijk het sanitair is in renovatie de nieuwe douches zijn prima ook de toiletten!! Elke ochtend om 7 uur wordt alles schoon gemaakt dit wordt om 12 uur nog even gecheckt ik ben een vroege vogel vandaar !! Ook wordt het zwembad water regelmatig nagekeken .

Wij hebben het prima naar ons zin gehad en voor een 2 sterren camping is dit prima!! brood en een klein assortiment kruidenierswaren zijn aanwezig ook is er de bar en af en toe worden er dingen georganiseerd wifi is gratis in de omgeving van de bar en receptie.De roestige glijbaan is er niet meer . Hele aardige mensen en ook wandel mogelijkheden .

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Redelijke prijs/kwaliteit verhouding

Dieke, 2-9-2011

Wij verbleven in een touroperator tent van reisorganisatie. Het is ons prima bevallen. Het sanitair was idd niet altijd even schoon, maar alles deed het gewoon. Wij hebben genoten van de enorme glijbaan, hij was niet super de luxe, maar werkte. Verder was er een meertje bij de camping waar de kinderen heerlijk konden roeien of waterfietsen.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Dramatisch, nog nooit zoiets meegemaakt!

Paul, 18-8-2011

Als je de camping vanuit de verte ziet liggen dan ben je gecharmeerd, een mooie groene en heuvelachtige camping naast een fraai meertje. Maar als je eenmaal gearriveerd bent en rondloopt dan blijkt dat er nooit, maar dan ook echt nooit, onderhoud is gepleegd. Alle voorzieningen zijn smerig of functioneren niet meer. De toiletten waren ronduit smerig en deels buiten gebruik, de douches en wastafels waren hetzelfde laken een pak. Overal haren en in de week dat wij er stonden misschien 3 keer iemand betrapt die misschien schoon aan het maken was. Ook het zwembad is klein en nooit onderhouden, de de staalconstructie van de glijbaan is deels gewoon doorgerot, een gevaarlijke situatie. De eigenaren zijn wel heel vriendelijk en alle voorzieningen (alhoewel oud en deels kapot) zijn gratis. Voor ons in ieder geval een camping om nooit meer terug te keren, onze laatste vakantieweek is door het verblijf op Orpheo Negro echt een domper geworden. Geen "charme camping" dus.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Orphéo Negro bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Orphéo Negro in Douville (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Orphéo Negro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Orphéo Negro scoort een 9.29 uit 10 op basis van 16 reviews.