Camping Bel Air ***

6,4

3 reviews over Camping Bel Air in het Nederlands

Fantastische camping

nifjes, 20-8-2016

We zijn 2 nachten op de camping geweest om op de terugreis vanuit Spanje Bordeaux te bezoeken.

Een camping waar de klankvriendelijkheid, service en netheid erg hoog in het vaandel staat.

Bij de receptie spreken ze zeer beperkt Engels. Wifi is gratis rondom de receptie en de bijbehorende gebouwen.

We kunnen weinig van de omgeving vertellen, maar we komen zeker nog eens terug naar deze camping!

Gereisd met partner in augustus 2016

Goede camping, minder interessante streek

Kukatje, 30-7-2010

We waren blij verrast door de camping. Het was er in de eerste helft van juli erg rustig, maar dat had als voordeel dat we een echt gevoel van ruimte hadden. Het onthaal stelde weinig voor, we moesten gaan zoeken naar iemand die ons kon helpen. Maar de mensen van de bar/terras waren erg vriendelijk. Het eten op de camping was eenvoudig, maar erg lekker en goedkoop. De staat van het sanitair was onberispelijk en de temperatuur van het water altijd goed.

De streek viel ons wat tegen. Bordeaux is de moeite waard en ook Bergerac was gezellig. Voor de rest hebben we weinig interessants gevonden, hoewel de streek wel mooi is. Wie van rust houdt en graag fietst en/of wandelt zal het hier best naar zijn zin hebben. Voor ons was vijf dagen lang genoeg.

Gereisd met partner in juli 2010

Martie, 16-5-2008

Vrij drukke camping, langs doorgaande weg

Veel gasten voor kort verblijf

Prima locatie voor bezoek aan Bordeaux

Prima sanitair, nieuw en schoon

Gereisd alleenreizend in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bel Air in Créon (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bel Air zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bel Air scoort een 6.44 uit 10 op basis van 8 reviews.