Uitstekend

• Activiteiten9,1
  • Onderkomen9,0

16 tips over Vakantiepark Domaine Courbiac

hermine claes, 30-11-2014
Men vond elkaar rond het zwembad, onder de bomen, aan het kippenhok, bij de konijntjes, op de trampoline, bij de diepvries met ijsjes, bij de box met verse broodjes van de bakker. De yogabeoefenaars, lezers of zonnekloppers konden zichzelf vinden op een uithoek van het terrein, waar je geen tent, geen mens, geen zwembad zag of hoorde, maar waar je in alle stilte kon genieten van het uitzicht op een glooiende heuvel achter een pittoresk dal waartegen de gloed van de zonsondergang weerkaatst werd.
Noelle Schrikker, 13-10-2014

Leuke (vrijblijvende!) activiteiten voor jong en oud; maar lekker luieren kan ook gewoon hoor! Wij vonden de georganiseerde kanotocht, het boogschieten en de avondwandeling met marshmellows rond het kampvuur wel de 'kersen op de taart'!

Van ons krijgen ze dan ook het predikaat "Thuiskomen bij de Boer" want met alleen maar "Kamperen bij de Boer" zouden we ze ernstig tekort doen!! Kortom het is een aanrader en wij hopen er zeker weer terug te komen!!

fam.Wolswinkel, 30-8-2014
Eetmarktjes in de buurt is echt aanrader! Gezellig en lekker met leuke muziek.

Siebers, 16-8-2014

- Meertje bij Montquc

- Tournon-d'Agenais

- wandelen door het dal/zonnebloemvelden

Familie Baatz, 6-8-2014

Kasteel Bonaguil bij Fumel vonden wij fantastisch om te bezoeken.

Jürgen en Gerdina , 17-7-2014

Marche gourmande (Albert en Karla leiden je er graag naar toe

Diverse leuke dorpjes zoals penne d'agenais en de stad Cahors is prachtig!

Hans/Constance van Kruistum, 3-6-2014

In de omgeving zijn leuke vers- en brocantemarktjes. Je moet wel over

vervoer beschikken. Ook kun je kastelen bezoeken en een bezoek aan de

stad Cahors of Villeneuf sur Lot, ook zeer de moeite waard.

Roelien Huisman, 27-5-2014
We wilden even snel een weekend weg... We wisten niet dat het zo makkelijk kon met het vliegtuig...super makkelijk. Als we eerder hadden geboekt waren we voor 55 euro op en neer gevlogen. Nu iets duurder echt super handig en heerlijk klein vliegveld bergerac!!
Danielle Prins, 18-5-2014
De eetmarktjes in Saux en Dausse zijn een echter aanrader! Gezellig aan lange tafels eten en drinken en misschien zelfs dansen!
Danielle Prins, 18-5-2014
De eetmarktjes in Saux en Dausse in het hoogseizoen! Lekker eten, drinken en soms dansen ;-).