Beoordelingen Appartement Domaine Courbiac***

Domaine Courbiac***
55 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Domaine Courbiac***
Cinq Sols , 47370, Courbiac

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Domaine Courbiac*** in Courbiac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Domaine Courbiac*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Domaine Courbiac scoort een 8,8 uit 10, op basis van 55 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Domaine Courbiac*** in Courbiac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Domaine Courbiac***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Domaine Courbiac*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 74 vakantiefoto's van Appartement Domaine Courbiac*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Aquitaine. Vergelijk Appartement Domaine Courbiac*** met andere accommodaties in Courbiac.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 volgende

55 beoordelingen over Domaine Courbiac***

55 beoordelingen
8,6
8,5
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met partner, Sept. 2014
"Heerlijk relaxt op het platteland!"vertalen
Leonard Peter
8,0

20-10-2014 Wij genoten van de enorme ruimte en de smaakvolle inrichting van Les Bellesvues.Een woonkamer met een heerlijke luie bank en een ruime eethoek en voor de liefhebber bovendien een flatscreen met oa Nederlandse zenders. Vanwege de houtkachel is deze gite trouwens ook buiten het hoogseizoen prima bruikbaar. Wij kwamen in september toen de campinggasten reeds waren vertrokken en konden dus genieten van een zalig "prive"zwembad. Heerlijk rustig gelegen en de eigenaren houden zich duidelijk op de achtergrond, beschikbaar indien gewenst maar verder is het domein vooral de plek voor de vakantie vierende gast. Van harte aanbevolen!

Met oudere kinderen, 2014
"Fantastische plek!"vertalen
fam.Wolswinkel

29-08-2014 Wederom een heerlijke vakantie gehad bij domaine
courbiac. Ontzettend gastvrije en behulpzame eigenaars. Mooie omgeving, mooi uitzicht. Lekker zwembad. Genoeg te doen in omgeving voor natuur/ cultuurliefhebbers. Lekker eten bij de eigenares, en ook bij restaurantjes in de buurt. Wij zijn erg tevreden over deze camping en raden het iedereen aan!

"Heerlijke plek"vertalen
Van Gogh
8,0

27-08-2014 Wij verbleven 2 weken in gites Les Bellesvues en hebben genoten van Domaine Courbiac met de gastvrijheid van Albert, Karla en Mark. Lekker mee-eten met de tabel d'hotels, zwemmen, met de kinderen naar de konijnen, cavia's, kippen, honden of katten, of lekker spelen met het speelgoed onder het afdak bij Karla. Iedere morgen vers brood, maar ook sla, groente, fruit en eieren uit eigen tuin van Albert en Karla.
De gites was heel compleet en ruim opgezet.
Verder heeft de omgeving veel te bieden, mooie Franse stadjes, markten, bezienswaardigheden en 2 leuke zwemmeertjes met zandstrand.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Prachtige plek, minder kindvriendelijk dan gedacht"vertalen
Franken
7,0

26-08-2014 Domaine courbiac ligt prachtig, heerlijk rustig en een heel mooi uitzicht! We hebben er met veel plezier gestaan en het was erg gezellig met de mede-kampeerders. We misten echter de activiteiten voor de kinderen (pannenkoeken bakken, spelletjes in zwembad) zoals op de site stond vermeld. Daarnaast was de trampoline beschadigd wat wij gevaarlijk vonden. We misten de betrokkenheid van de campingeigenaren voor het campinggedeelte. Houd er rekening mee dat het sanitair ver lopen is vanaf de tentplaatsen.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Geweldige plek met super gastvrouw- & heerschap!"vertalen
Noelle Schrikker
9,0

13-10-2014 Mijn zoon (12) en ik hebben 2 heerlijke weken mogen genieten op deze prachtige Domaine! Heerlijke rust, prachtige natuur en een geweldige sfeer die Karla en Albert Wagenar weten neer te zetten. Met veel oog voor detail en aandacht voor de gast, is er bijna alles mogelijk! Een goed ingerichte tent en caravan ( ja wij hadden het geluk dat we van 2 accomodaties mochten genieten) met schitterend uitzicht over het dal! Iedere ochtend verse broodjes; we hebben heerlijk aangeschoven bij de table d'hotes ( wat als alleenstaande ouder met kind toch echt een waar kadootje is!! :o)) met een zeer gevarieerd en heerlijk menu of bbq waarbij er ook voor vegetariërs voldoende fantasie was!!

"Super vakantie gehad!! familie Daghelinckx"vertalen
Ann Van Poppel
9,0

08-09-2014 Zeer fijne camping met zeer vriendelijke eigenaars!
Leven als 'Een God in Frankrijk'!
Rustig gelegen en toch vele mooie dorpjes, kastelen, marktjes, meertjes, ... te zien in de buurt! Zeer veel speelgoed aanwezig voor de kindjes, leuke schaduwrijke plek met trampoline, veel schommels over heel het terrein verspreid, lieve huisdieren, mooi zwembad, prachtig uitzicht, ...
Een echte aanrader!!

"Prachtige plek!"vertalen
Familie Elzinga-Sto...
7,0

26-08-2014 Afgelopen zomer hebben we hier een week doorgebracht. Het was er heerlijk. De kinderen (8/11) hebben een ontzettende leuke vakantie gehad. Ze hadden wel vriendjes in dezelfde leeftijd, dus scheelt heel veel.
Het is hier heerlijk onthaasten. Niks moet, alles mag.

DInsdagavond met een aantal gasten naar de eetmarkt in een dorpje; reuze gezellig! Donderdagavond bij Carla gegeten; nog gezelliger.

De kinderen hebben zich ook vermaakt in het zwembad en met alle dieren op de camping.

We hebben 1 stadje bezocht en kwamen op er op de laatste dag achter dat er een strandje bij een meer was. Dit was ook erg leuk.

De gite was prima in orde, maar door het lage plafond en maar 1 raam in de grote ruimte, kwam het wel wat claustrofobisch over.

Het handboogschieten op de camping is ook een aanrader!

Carla en Albert zijn super vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Enorm fijne mensen.

Waarschijnlijk voor herhaling vatbaar, maar dat ligt aan de kinderen.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Geweldige plek, accommodatie en gastheer en vrouw"vertalen
Jürgen en Gerdina
8,0

17-07-2014 Elf dagen verbleven in Gite La Brise op Domaine Courbiac! In een woord SUPER en een aanrader. Ondanks wisselvallige weer hebben we genoten! ligt op een prachtige plek met prachtig uitzicht. De Gite is meer dan compleet.omgeving is prachtig. Leuke karakteristieke dorpjes. De gastheer en vrouw geven graag tips maar organiseren zelf ook van alles.geen verplichting, maar alles mag. De table d' hotes van Karla is ook echt een aanrader. Voor ons klein meisje van 1 werd direct een speciale schommel opgehangen.Albert en Karla en hun zoon Mark doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Ook is er een visvijver waar je gebruik van mag maken. Ligstoelen aanwezig en diverse zitjes op domaine te vinden waar je heerlijk kan zitten. Broodjes te bestellen voor het ontbijt en ook drinken en ijsjes verkrijgbaar. Wederom niets moet..Supermarkten prima in de buurt te vinden.

Met partner, Juli 2014
"Jouir bij Domaine Courbiac!"vertalen
Siebers
8,0

16-08-2014 Na een lange reis werden we ontzettend hartelijk ontvangen door Karla met een fris drankje. Na een praatje gemaakt te hebben, werden we wegwijs gemaakt op het terrein. Een mooi uitzicht vanaf de camping in het dal en prima plekken. Er zijn genoeg plekjes op het terrein om met een ligstoel rustig een boek te lezen of te genieten van het uitzicht. Het zwembad is prima voor een frisse duik. Naast dit alles hebben we genoten van de lekkere warme douches- heerlijk! Ook de verse eitjes bij het ontbijt van de kippen, de verse sla en het fruit van de fruitbomen hebben bijgedragen aan een top vakantie! De gastvrijheid van Karla, Albert en Mark is super!! Echt!! Even gezellig kletsen, tips voor meertjes en supermarkten, het lenen van een tarp en ga zo maar door.....niks is hen te veel. Aanschuiven bij de table d'hotes is een echte aanrader; gezellig&lekker. We hebben Karla&Albert leren kennen als hele lieve en gastvrije mensen. Domaine courbiac is in één woord GEWELDIG!!

"Zalig genieten"vertalen
Fumal
10,0

22-07-2014 We verbleven in de gite "the sixth". Een luxe gite, zeer goed uitgeruste keuken, lekker koel overdag tijdens de warme zomerdagen. Het leukste van de gite is uiteraard het privé zwembad met de zalige ligstoelen. Het overdekt terras was erg aangenaam tijdens de warme dagen.
Gastheer en gastvrouw Albert en Karla zijn superlieve mensen. Ze zetten zich volledig in om je een leuke vakantie te bezorgen. We hebben vooral genoten van het uitstapje samen met de andere gasten naar de eetmarkt op dinsdagavond. Ze geven ook leuke tips voor uitstapjes en het kopen van lekkere wijn rechtstreeks van de wijnboer.
De kinderen speelden graag met de dieren (honden, poesje, konijntjes en kippen).
Kortom een aanrader !!

1 2 3 4 5 6 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?