Beoordelingen Appartement Domaine Courbiac***

Domaine Courbiac***
37 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Domaine Courbiac***
Cinq Sols , 47370, Courbiac

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Domaine Courbiac*** in Courbiac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Domaine Courbiac*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Domaine Courbiac scoort een 8,7 uit 10, op basis van 37 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Domaine Courbiac*** in Courbiac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Domaine Courbiac***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Domaine Courbiac*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 36 vakantiefoto's van Appartement Domaine Courbiac*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Aquitaine. Vergelijk Appartement Domaine Courbiac*** met andere accommodaties in Courbiac.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

37 beoordelingen over Domaine Courbiac***

37 beoordelingen
8,4
8,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Sept. 2013
"Heerlijke plek om tot rust te komen"vertalen
Elly Riepma
8,0

20-10-2013 prima accomodatie, prachtig uitzicht, heerlijk eten en ontzettende lieve gastvrije mensen. hier kan je vakantie niet stuk.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Gastvrij met fantastisch uitzicht"vertalen
harryvandepol
7,0

21-9-2013 Domanine Courbiac is zeer aan te raden. Albert, Karla en hun zoon Mark zijn zeer hartelijk en geen moeite is hun teveel. Het terrein is goed verzorgd en is eigenlijk een langgerekt stuk grond op een helling. De sfeer is relaxed en kleinschalig en de table d'hotes helpt daarbij. Ook in de hete zomer was er genoeg schaduw onder de bomen op het centrale terrein bij het zwembad. Onze kinderen van 7 en 5 vermaakten zich zeer met anderen, in het rond het zwembad en de trampo. De omgeving is zeer fraai en er valt ook genoeg te beleven, zoals het prachtige kasteel Bonaguil, Cahors of de wijnen die daarom heen gemaakt worden. De zes kampeerplaatsen zijn niet heel erg ruim vergeleken met de ruimte van het totale Domaine, maar het uitzicht compenseert veel. Weinig schaduw overdag (tarp of iets dergelijks is nodig, maar ook die konden wij van Albert lenen), maar vanaf het einde van de middag verdwijnt de zon achter de bomen.

Eigenaar Karla Wagenar, 11-10-2013
Eigenaar zegt:  Hartelijke dank voor jullie positieve beoordeling. Dit najaar nog beginnen de werkzaamheden voor het vergroten van het bovenste plateau voor 3 kampeerplaatsen. Hierdoor krijgt een ieder meer leefruimte om de tent heen.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Prachtige locatie"vertalen
Richard Dijkstra
9,0

17-8-2013 Domaine Courbiac is een kleine camping met prima faciliteiten. De campingbaas en bazin zijn zeer relax en alles kan er in principe. Alles draait er om het welbevinden van de gast. Het uitzicht is uniek. Er zijn leuke dorpjes in de omgeving en iets verder Toulouse, een prachtige stad om te bezoeken. Het was er steeds erg warm en dat was volgens de kenners daar 'normaal'.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Fantastische plek en gezellige mensen"vertalen
edith Wolswinkel
9,0

3-9-2013 Super mooie accomocatie. Vlak bij leuke dorpjes. Mooi en schoon zwembad bij accomodatie!
Erg vriendelijke en behulpzame gastheer/vrouw .
Sanitair is goed en schoon. Eten is heerlijk.
wij zijn erg positief

"Geweldige vakantie!"vertalen
Brigitte van Tetter...
9,0

9-8-2013 Wat een geweldige plek. Een familiaire sfeer op een zeer kindvriendelijk terrein met fantastische eigenaren. Een heerlijk zwembad. En wat een genot dat onze kinderen van 6 jaar en ouder heerlijk hun gang konden gaan, waardoor wij als ouders ook een heerlijk boek af en toe konden lezen. Prachtige omgeving, heerlijk weer en ....vrijheid, blijheid. Iedere ochtend de broodservice was ook Erg prettig. De gite was meer dan prima. Kortom, een echte aanbeveling met kinderen.

"Genieten met grote G!"vertalen
gercaro
10,0

9-10-2013 3 topweken op toplocatie in de 'achtertuin' van Domaine Courbiac!

Carolien, Gerwin, Renske en Mirthe Willemsen | 06-10-2013
3 weken vakantie op domaine courbiac is eigenlijk niet te omschrijven in woorden, maar we vinden dat Karla, Albert en Mark dit wel verdienen. 3 weken onthaasten, 3 weken relaxen, 3 weken bezig zijn,3 weken van alles meemaken, maar vooral 3 weken genieten op dit stukje campingparadijs in Frankrijk. Ondanks (of misschien juist wel dankzij het ontbreken) dat er geen animatie, geen groot speelparadijs en geen restaurant is konden de kinderen (en dus wij ook) helemaal hun ei kwijt op deze prachtige camping. Uit principe komen we nooit het volgende jaar terug op dezelfde camping maar we komen terug....... Hopelijk zitten Karla, Albert en Mark dan nog steeds op deze camping.......

met partner, Juli 2013
"Relaxed en enorm gastvrij!"vertalen
Dominique
6,0
7,0

20-8-2013 Wij kampeerden op de minicamping van Karla, Albert en Mark en het was super! Wij voelden ons thuis bij de enorm gastvrije eigenaren die precies weten wat fijn is voor de gasten, ze zijn ervoor gemaakt om deze camping/gites te runnen. Het terrein is mooi en heeft prachtig uitzicht. Veel middeleeuwse dorpjes in de buurt waar voor een klein bedrag lekker kan worden gegeten (tip: bombecul in penne d'agenais). We hebben lekker gegeten bij de table d'hote van Karla (met heerlijke aperitifdrankjes!) en gezellig gekletst met de nodige wijn erbij ;-). ook zijn we samen met de andere gasten naar een Franse eetmarkt in de buurt geweest waar boeren uit de streek lekkere lokale gerechten serveren - gezellig en lekker dansen! Overigens is dit alles naar eigen keuze en als je geen zin hebt in deze gezamenlijke activiteiten is dat helemaal prima. Heb je zin in een camping met veel gezelligheid dan ben je hier aan het juiste adres.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Prachtige camping met fantastische eigenaars"vertalen
Veninga
8,0

1-8-2013 Domaine Courbiac is een heel mooi terrein. Overal leuke zitjes, een fraai zwembad met veel ligbedden in een heel fraai aangelegd parkje/tuin.
Er is een apart comping-deel op 100m lopen van het zwembad. Op dat deel is plaats voor 6 tenten met een mooi uitzicht over het dal.
De omgeving is zeer rustig. Boodschappen doen is 5 min met de auto.
De eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Nog nooit zo goed meegemaakt ! Ze organiseren een wijnproeverij en een marche gourmant en gaan zelf mee.
Prijs/kwaliteit is in orde. De table d'hote is ook in orde. Gezellig eten aan een lange tafel. Niets is teveel is het motto.
Sanitair is prima en schoon. Kortom dik in orde.

met partner, 2013
"Suuuuper gezellig en heel lekker eten"vertalen
A.K. de Vries

11-7-2013 ideaal voor rust- en natuur genieters

"Heerlijke vakantie!"vertalen
Jessie Rutten
8,0

10-1-2014 Afgelopen zomer (2013) hebben wij twee weken genoten van de gastvrijheid van Karla, Albert en Mark, én van de rust en het uitzicht (wow)! Onze meiden hebben heerlijk gezwommen, de diertjes ge-aaid, achter vlinders aangejaagd en geknutseld onder het afdak bij Karla. Wij vonden het een super plus dat we af en toe mochten aanschuiven bij de table d'hotes, naar de marché gourmandes werden gewezen, wijn konden proeven, alles in een niks-hoeft-alles-mag sfeer.
Nogmaals dank daarvoor!

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?