Beoordelingen Appartement Domaine Courbiac***

Domaine Courbiac***
44 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Domaine Courbiac***
Cinq Sols , 47370, Courbiac

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Domaine Courbiac*** in Courbiac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Domaine Courbiac*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Domaine Courbiac scoort een 8,8 uit 10, op basis van 44 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Domaine Courbiac*** in Courbiac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Domaine Courbiac***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Domaine Courbiac*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 38 vakantiefoto's van Appartement Domaine Courbiac*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Aquitaine. Vergelijk Appartement Domaine Courbiac*** met andere accommodaties in Courbiac.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 volgende

44 beoordelingen over Domaine Courbiac***

44 beoordelingen
8,9
8,5
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Geweldige plek, accommodatie en gastheer en vrouw"vertalen
Jürgen en Gerdina
8,0

17-07-2014 Elf dagen verbleven in Gite La Brise op Domaine Courbiac! In een woord SUPER en een aanrader. Ondanks wisselvallige weer hebben we genoten! ligt op een prachtige plek met prachtig uitzicht. De Gite is meer dan compleet.omgeving is prachtig. Leuke karakteristieke dorpjes. De gastheer en vrouw geven graag tips maar organiseren zelf ook van alles.geen verplichting, maar alles mag. De table d' hotes van Karla is ook echt een aanrader. Voor ons klein meisje van 1 werd direct een speciale schommel opgehangen.Albert en Karla en hun zoon Mark doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Ook is er een visvijver waar je gebruik van mag maken. Ligstoelen aanwezig en diverse zitjes op domaine te vinden waar je heerlijk kan zitten. Broodjes te bestellen voor het ontbijt en ook drinken en ijsjes verkrijgbaar. Wederom niets moet..Supermarkten prima in de buurt te vinden.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Zalig genieten"vertalen
Fumal
10,0

22-07-2014 We verbleven in de gite "the sixth". Een luxe gite, zeer goed uitgeruste keuken, lekker koel overdag tijdens de warme zomerdagen. Het leukste van de gite is uiteraard het privé zwembad met de zalige ligstoelen. Het overdekt terras was erg aangenaam tijdens de warme dagen.
Gastheer en gastvrouw Albert en Karla zijn superlieve mensen. Ze zetten zich volledig in om je een leuke vakantie te bezorgen. We hebben vooral genoten van het uitstapje samen met de andere gasten naar de eetmarkt op dinsdagavond. Ze geven ook leuke tips voor uitstapjes en het kopen van lekkere wijn rechtstreeks van de wijnboer.
De kinderen speelden graag met de dieren (honden, poesje, konijntjes en kippen).
Kortom een aanrader !!

met partner, Juni 2014
"Genieten....."vertalen
Tanja en Willem
8,0

01-07-2014 Dit jaar voor de derde keer een heerlijke periode doorgebracht op Domaine Courbiac. Eigenlijk zegt dat al genoeg. Deze plek is uniek en brengt ons alles om de stress uit Nederland helemaal van je af te zetten. Wij zijn onze reis in Frankrijk en Spanje bij Karla, Mark en Albert gestart. Volledig ontspannen vanuit hier doorgereisd naar Noord Spanje in 5 uurtjes, top! Mocht er nog enige twijfel zijn.....heel veel plezier gewenst op dit heerlijke Domaine! Groetjes en au revoir! Tanja, Willem en Sammie

met vrienden, Mei 2014
"Fantastische,gastvrij heerlijk verblijf"vertalen
Roelien Huisman
8,0

27-05-2014 Ik heb een weekend met mijn vriendin genoten van de gastvrijheid, het lekkere eten, de tips vd gastvrouw/heer over de omgeving,de prachtige omgeving,het weer,en de enthousiasme van de eigenaren van dit heerlijke verblijf

met partner, Mei 2014
"Onvergetelijk !"vertalen
Thea Westra
9,0

23-05-2014 Wij hadden al veel goede berichten gehoord, maar ons bezoek heeft alle verwachtingen overtroffen. Er valt zoveel te genieten. De rust, de ruimte, de natuur, teveel om op te noemen. Zodra je daar bent, merk je meteen hoe schoon de lucht er is. Een en al gezondheid adem je in.
Het terrein is glooiend, overal prachtige bloemen en steeds weer ontdek je een leuk, sfeervol zitje.
De gite is heel ruim en echt alles is aanwezig.
De gastvrouw Karla, de gastheer Albert en hun zoon Mark, zijn geweldig. Altijd staan ze voor je klaar en volgens mij is "verwennen" hun hobby. De table d'hote is dan ook een echte aanrader.
Kortom, Domaine Courbiac is een paradijsje.

met partner, Mei 2014
"Een oase van rust en ruimte"vertalen
Hans/Constance van ...
8,0

03-06-2014 De accomodatie ziet er zeer verzorgd uit. De omgeving is landelijk en vanaf
de Domaine, die tegen een heuvel aan ligt heb je een schitterend uitzicht.
De ontvangst is bijzonder hartelijk en de verse eitjes liggen al voor je klaar.
Wij waren met de caravan, hadden een ruime plaats en er was een keurig
toiletgebouwtje.

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Aanrader!"vertalen
Danielle Prins
9,0

18-05-2014 Soms twijfel je weleens of je zo'n mooie plek met iemand moet delen.... Maar wij gunnen Albert, Karla en Mark het beste (en veel gasten!), dus schrijven we toch maar een beoordeling. Na hier twee keer in de zomervakantie te hebben gekampeerd, hebben we nu een weekje in de meivakantie in gite la Brise gelogeerd. Wat heerlijk om hier eens in het voorjaar te zijn geweest! Ondanks het wisselvallige weer hebben we ons prima vermaakt. Terwijl de kinderen (8 en 10) zich op het terrein prima vermaakten met Mark, de dieren, de trampoline, het zwembad enz., lazen wij een boek of dronken een wijntje met uitzicht op de schitterende tuin. Buiten het domaine hebben we een aantal keer getennist, gewandeld, wijnboeren, en rommelmarkten bezocht. De table d'hotes is echt een aanrader! Deze staat garant voor een heel gezellige avond! Ons hoor je niet meer zeggen 'wij gaan nooit een tweede keer naar hetzelfde', wij komen zeker een vierde keer terug!

met partner, Sept. 2013
"Heerlijke plek om tot rust te komen"vertalen
Elly Riepma
7,0
8,0

20-10-2013 prima accomodatie, prachtig uitzicht, heerlijk eten en ontzettende lieve gastvrije mensen. hier kan je vakantie niet stuk.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Gastvrij met fantastisch uitzicht"vertalen
harryvandepol
7,0

21-09-2013 Domanine Courbiac is zeer aan te raden. Albert, Karla en hun zoon Mark zijn zeer hartelijk en geen moeite is hun teveel. Het terrein is goed verzorgd en is eigenlijk een langgerekt stuk grond op een helling. De sfeer is relaxed en kleinschalig en de table d'hotes helpt daarbij. Ook in de hete zomer was er genoeg schaduw onder de bomen op het centrale terrein bij het zwembad. Onze kinderen van 7 en 5 vermaakten zich zeer met anderen, in het rond het zwembad en de trampo. De omgeving is zeer fraai en er valt ook genoeg te beleven, zoals het prachtige kasteel Bonaguil, Cahors of de wijnen die daarom heen gemaakt worden. De zes kampeerplaatsen zijn niet heel erg ruim vergeleken met de ruimte van het totale Domaine, maar het uitzicht compenseert veel. Weinig schaduw overdag (tarp of iets dergelijks is nodig, maar ook die konden wij van Albert lenen), maar vanaf het einde van de middag verdwijnt de zon achter de bomen.

Eigenaar Karla Wagenar, 11-10-2013
Eigenaar zegt:  Hartelijke dank voor jullie positieve beoordeling. Dit najaar nog beginnen de werkzaamheden voor het vergroten van het bovenste plateau voor 3 kampeerplaatsen. Hierdoor krijgt een ieder meer leefruimte om de tent heen.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Prachtige locatie"vertalen
Richard Dijkstra
9,0

17-08-2013 Domaine Courbiac is een kleine camping met prima faciliteiten. De campingbaas en bazin zijn zeer relax en alles kan er in principe. Alles draait er om het welbevinden van de gast. Het uitzicht is uniek. Er zijn leuke dorpjes in de omgeving en iets verder Toulouse, een prachtige stad om te bezoeken. Het was er steeds erg warm en dat was volgens de kenners daar 'normaal'.

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?