Beoordelingen Appartement Domaine Courbiac***

Domaine Courbiac***
48 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Domaine Courbiac***
Cinq Sols , 47370, Courbiac

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Domaine Courbiac*** in Courbiac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Domaine Courbiac*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Domaine Courbiac scoort een 8,9 uit 10, op basis van 48 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Domaine Courbiac*** in Courbiac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Domaine Courbiac***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Domaine Courbiac*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 38 vakantiefoto's van Appartement Domaine Courbiac*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Aquitaine. Vergelijk Appartement Domaine Courbiac*** met andere accommodaties in Courbiac.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 volgende

48 beoordelingen over Domaine Courbiac***

48 beoordelingen
8,6
8,7
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Geweldige plek, accommodatie en gastheer en vrouw"vertalen
Jürgen en Gerdina
8,0

17-07-2014 Elf dagen verbleven in Gite La Brise op Domaine Courbiac! In een woord SUPER en een aanrader. Ondanks wisselvallige weer hebben we genoten! ligt op een prachtige plek met prachtig uitzicht. De Gite is meer dan compleet.omgeving is prachtig. Leuke karakteristieke dorpjes. De gastheer en vrouw geven graag tips maar organiseren zelf ook van alles.geen verplichting, maar alles mag. De table d' hotes van Karla is ook echt een aanrader. Voor ons klein meisje van 1 werd direct een speciale schommel opgehangen.Albert en Karla en hun zoon Mark doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Ook is er een visvijver waar je gebruik van mag maken. Ligstoelen aanwezig en diverse zitjes op domaine te vinden waar je heerlijk kan zitten. Broodjes te bestellen voor het ontbijt en ook drinken en ijsjes verkrijgbaar. Wederom niets moet..Supermarkten prima in de buurt te vinden.

met partner, Juli 2014
"Jouir bij Domaine Courbiac!"vertalen
Siebers
8,0

16-08-2014 Na een lange reis werden we ontzettend hartelijk ontvangen door Karla met een fris drankje. Na een praatje gemaakt te hebben, werden we wegwijs gemaakt op het terrein. Een mooi uitzicht vanaf de camping in het dal en prima plekken. Er zijn genoeg plekjes op het terrein om met een ligstoel rustig een boek te lezen of te genieten van het uitzicht. Het zwembad is prima voor een frisse duik. Naast dit alles hebben we genoten van de lekkere warme douches- heerlijk! Ook de verse eitjes bij het ontbijt van de kippen, de verse sla en het fruit van de fruitbomen hebben bijgedragen aan een top vakantie! De gastvrijheid van Karla, Albert en Mark is super!! Echt!! Even gezellig kletsen, tips voor meertjes en supermarkten, het lenen van een tarp en ga zo maar door.....niks is hen te veel. Aanschuiven bij de table d'hotes is een echte aanrader; gezellig&lekker. We hebben Karla&Albert leren kennen als hele lieve en gastvrije mensen. Domaine courbiac is in één woord GEWELDIG!!

"Zalig genieten"vertalen
Fumal
10,0

22-07-2014 We verbleven in de gite "the sixth". Een luxe gite, zeer goed uitgeruste keuken, lekker koel overdag tijdens de warme zomerdagen. Het leukste van de gite is uiteraard het privé zwembad met de zalige ligstoelen. Het overdekt terras was erg aangenaam tijdens de warme dagen.
Gastheer en gastvrouw Albert en Karla zijn superlieve mensen. Ze zetten zich volledig in om je een leuke vakantie te bezorgen. We hebben vooral genoten van het uitstapje samen met de andere gasten naar de eetmarkt op dinsdagavond. Ze geven ook leuke tips voor uitstapjes en het kopen van lekkere wijn rechtstreeks van de wijnboer.
De kinderen speelden graag met de dieren (honden, poesje, konijntjes en kippen).
Kortom een aanrader !!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Heerlijke vakantie met een prachtig uitzicht"vertalen
rebecca moens
8,0

07-08-2014 Hele fijne camping op een mooie locatie. We hebben genoten!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Super gastvrijheid, heerlijke campeervakantie"vertalen
Familie Baatz
10,0

06-08-2014 Wij verbleven 1 week in een kant en klaar ingerichte tent, met 5 personen. Er miste niets, wij hadden schone koelkast ter beschikking, maar ook mogelijkheid om lekker eten (table d'hotre) gemaakt door Karla te genieten. Karla, Albert en Mark zijn echt een goed team, die zich echt ervoor inzetten dat alle gasten een fijne tijd hebben, hoe verschillend eenieder ook is. Tussen het werk door maken ze er ook nog tijd voor een gezellig praatje, en geven veel tips voor interessante uitstapjes. Onze jongste dochter heeft bij het boogschieten een beker gewonnen, dat was natuurlijk een bijzondere ervaring. Alle kinderen (en ook soms zelfs de volwassenen) vonden het fijn de katjes en konijnen te aaien, en met de honden van de camping te wandelen. Er mag gewoon heel veel, mits je je respectvol gedraagt. Kortom - een ontspannen sfeer.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Super huis met veel privacy; mooie locatie!"vertalen
Nicolientje
10,0

06-08-2014 We werden zeer gastvrij ontvangen door Karla en Albert op de aankomstdag. 's Avonds genoten van een heerlijk tapasbuffet. Ons huisje "the Sixth" is super bevallen. Zeer smaakvol en compleet ingericht. Ook de privacy was zeer fijn. Met daarnaast nog de beschikking over een privé-zwembad. Voor onze kinderen waren de nieuwgeboren konijntjes een dagelijks bezoekje waard. We hebben ons zeer welkom gevoeld en komen zeker nog een keer terug!

met partner, Juni 2014
"Genieten....."vertalen
Tanja en Willem
8,0

01-07-2014 Dit jaar voor de derde keer een heerlijke periode doorgebracht op Domaine Courbiac. Eigenlijk zegt dat al genoeg. Deze plek is uniek en brengt ons alles om de stress uit Nederland helemaal van je af te zetten. Wij zijn onze reis in Frankrijk en Spanje bij Karla, Mark en Albert gestart. Volledig ontspannen vanuit hier doorgereisd naar Noord Spanje in 5 uurtjes, top! Mocht er nog enige twijfel zijn.....heel veel plezier gewenst op dit heerlijke Domaine! Groetjes en au revoir! Tanja, Willem en Sammie

met vrienden, Mei 2014
"Fantastische,gastvrij heerlijk verblijf"vertalen
Roelien Huisman
8,0

27-05-2014 Ik heb een weekend met mijn vriendin genoten van de gastvrijheid, het lekkere eten, de tips vd gastvrouw/heer over de omgeving,de prachtige omgeving,het weer,en de enthousiasme van de eigenaren van dit heerlijke verblijf

met partner, Mei 2014
"Onvergetelijk !"vertalen
Thea Westra
9,0

23-05-2014 Wij hadden al veel goede berichten gehoord, maar ons bezoek heeft alle verwachtingen overtroffen. Er valt zoveel te genieten. De rust, de ruimte, de natuur, teveel om op te noemen. Zodra je daar bent, merk je meteen hoe schoon de lucht er is. Een en al gezondheid adem je in.
Het terrein is glooiend, overal prachtige bloemen en steeds weer ontdek je een leuk, sfeervol zitje.
De gite is heel ruim en echt alles is aanwezig.
De gastvrouw Karla, de gastheer Albert en hun zoon Mark, zijn geweldig. Altijd staan ze voor je klaar en volgens mij is "verwennen" hun hobby. De table d'hote is dan ook een echte aanrader.
Kortom, Domaine Courbiac is een paradijsje.

met partner, Mei 2014
"Een oase van rust en ruimte"vertalen
Hans/Constance van ...
8,0

03-06-2014 De accomodatie ziet er zeer verzorgd uit. De omgeving is landelijk en vanaf
de Domaine, die tegen een heuvel aan ligt heb je een schitterend uitzicht.
De ontvangst is bijzonder hartelijk en de verse eitjes liggen al voor je klaar.
Wij waren met de caravan, hadden een ruime plaats en er was een keurig
toiletgebouwtje.

1 2 3 4 5 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?