9,6

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Jachtslot Le Logis**** bij :

57 reviews over Vakantiehuis Jachtslot Le Logis in het Nederlands

Het was een sprookjesachtig mooie vakantieweek!!

Lydia van Oort, 20-8-2017

Zodra je het terrein op rijd valt alle stress van je af. Je komt helemaal bij in de week dat je in deze schitterende betoverende plek bent. Vera en Max de eigenaren zijn schatten die voor je klaar staan als het nodig is. Dit is de fijnste vakantie geweest van de afgelopen 21 jaar. Een aanrader voor wie even echt weg wil uit de hectische maatschappij.
    Gereisd met vrienden in juli 2017

A place to be

Fred lingg, 18-8-2017

Een "place to be" ofwel een plek waar je graag wil aarden.

Het is volop genieten in zo'n omgeving met zulke aardige eigenaren en prachtig ingerichte appartementen.

In de omgeving zijn leuke dorpjes (bijv Aubeterre-sur-Drone) waar je prima kunt vertoeven en lekker kan eten.

Kortom, leven als een god in Frankrijk op t jachtslot Le Logis Chenaud.

Gereisd familie in juni 2017

Als een heer in Frankrijk!

Dennis, 14-8-2017

Als je even de drukte en de hectiek van Nederland achter je wil laten kun je hier heerlijk tot rust komen! Op het rustige platteland van de Dordogne wordt je vanzelf meegenomen in de gemoedelijke sfeer die op het Jachtslot Le Logis heerst. Even geen "moeten" maar genieten van het prachtige uitzicht in de tuin op de rivier "La Dronne" waar je ook nog heel goed in kunt zwemmen.

Voor de foodie is de keuken voorzien van alle gemakken! Zelfs een goede staafmixer is aanwezig. Ook is de slagerij "Le Limousin" in Chalais aan te raden. Top producten uit de streek zoals ze alleen in Frankrijk dat kunnen :)

Ook met twee kinderen, eentje van 4 maanden en eentje van 5 jaar is dit een uitstekende locatie om 2 weken te verblijven. Kinderbedje is aanwezig en de tuin is ruim genoeg om speurtochten of spelletjes in te doen.

Gereisd familie in augustus 2017

Sprookje in de Dordogne!

Fabienne, 13-8-2017

Alles klopt bij Le Logis!

Ik voelde me er dan ook direct thuis en ontspannen.

De eigenaren Max & Vera ontvangen iedereen warm en liefdevol en zij zorgen er samen voor dat het aan niets ontbreekt tijdens je verblijf.

Het adembenemende mooie jachtslot -wat op prachtige manier in ere is hersteld- heeft unieke en sfeervol ingerichte kamers. De slaapkamers en woongedeelten zijn van alle gemakken voorzien, met hun chique uitstraling en leuke details.

Daarnaast biedt het landgoed om het jachtslot (met de aangrenzende rivier La Dronne) veel ruimte om te ontspannen. De kater Franje en de kipjes zorgen verder voor de nodige gezelligheid ☺

Er zijn vele mooie dorpjes in de buurt, zoals Aubeterre. In dit pittoreske dorp ligt het restaurant Le Garage met een prachtig uitzicht, een absolute aanrader!

Daarnaast heeft Chenaud een heel mooi kerkje en een bezoek aan de plaatselijke biologische groenteboer is een lust voor je zintuigen.

Het jachtslot biedt vele mogelijkheden; van een vakantie tot een retraiteweek en van een bruiloft tot een seminar.

Tot slot kun je heerlijke wandelingen maken in de bossen en tussen de zonnebloemvelden.

Kortom; blijheid gegarandeerd ☺

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk ontspannen

Marc D, 10-8-2017

Een schitterend, rustig gelegen jachtslot aan de rand van het dorpje Chenaud. Het slot is zeer zorgvuldig gerestaureerd en veel oude elementen zijn behouden gebleven of hebben een nieuw leven gekregen.

De kamers zijn stuk voor stuk sfeervol ingericht en voorzien van luxe sanitair en ruime bedden.

Buiten is een ruime tuin, de rivier "La Dronne" stroomt langs de tuin en vanaf het zwemsteiger is het heerlijk afkoelen in dit natuurlijke zwembad.

Kortom, een unieke locatie waar een heerlijk ontspannen tijd gegarandeerd is.

Gereisd met partner in juli 2017

Luxe en warm huis op een prachtige plek

Anneliese Visser, 7-8-2017

Alles klopt! Wat een heerlijke plek. We verbleven in 'La Maziliere', een ruim, warm, luxe en heel compleet huis, met heerlijke bedden! Het is nog mooier dan op de foto's. De kinderen (en wij) hebben genoten van het zwemwater dat je gelijk via de tuin kunt bereiken. Veel fijner dan een zwembad eigenlijk waar de kinderen vaak geen ballen, flippers en opblaas 'dingen' mogen meenemen. Een ander hoogtepunt vonden wij de buiten openhaard. Lekker vuurtje stoken en in de heerlijke tuin zitten. In de buurt zijn een groot aantal prachtige steden en gezellige dorpen te vinden om rond te slenteren en voor de kinderen is er een leuk klimbos en adventure park in de buurt. We waren nog helemaal niet klaar om weg te gaan na een week, dus komen zeker terug. Max en Vera nogmaals dank voor jullie hartelijke ontvangst en gastvrije en warme aanwezigheid.
      Gereisd familie in juli 2017

Wat een heerlijke locatie en zo gastvrij!

Vera Koenen, 7-8-2017

Wat is het heerlijk toeven in de ambiance van dit kasteel. De prettige sfeer, mooie kamers en de rustige omgeving. Het kabbelende water van de Dronne verhoogt je vakantie gevoel. Tegenwoordig kukelt de haan je wel wakker rond een uur of 9.
      Gereisd met vrienden in juli 2017

Awesome...:-)

Nathalie, 11-5-2017

Ik heb de eerste twee dagen mijn ogen verwend met alles wat hier te zien is. Wat een prachtig huis in een schitterende omgeving. Wat een genot om alle details te bewonderen en steeds weer nieuwe te ontdekken. Wat een superlieve mensen; onze gastheer en gastvrouw. Ik was erg onder de indruk en voelde me ondergedompeld in een oase van rust.

Wat ik niet goed vond, was dat ik na 1 week weer naar huis ging...:-) Ik kan echt niets bedenken wat ik heb gemist of wat beter kon.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Magnifiek, superdeluxe locatie met fijne gastheer.

Betty Krab-Schouten, 18-4-2017

De locatie is fantastisch. De rust, de unieke ligging, de mooie inrichting met allemaal kunstzinnige en fijne plekjes om tot rust te komen en te genieten. Niets is onze gastheer en vrouw te veel om het ons naar de zin te maken. Ik kan hier prettig werken. De locatie versterkt de impact van mijn training. Waardoor mijn klanten een top ervaring krijgen. De bedden liggen heerlijk, in de stoelen kun je echt uitrusten, alle materialen van handdoek tot kopjes, zijn even mooi en doordacht. Ook voor een vakantie is het bijzonder geschikt. In deze streek is het goed toeven, natuur, lekker eten en drinken en midden in het mooie Franse leven. Kortom een absolute aanrader als je liefhebber bent van het goede leven.
      Gereisd zakelijk in april 2017

Inspirerend betoverend en super verzorgd verblijf

Marco, 18-4-2017

Mensen die voor comfort, stijl en warmte gaan kan ik dit van harte aanraden. Wellicht minder geschikt voor jongeren. Als je met een goed stel vrienden op vakantie wilt ben je hier in staat je even kasteelheer/vrouwe te voelen. De gastheer en gastvrouw doen er werkelijk alles aan om je welkom en op je gemak te voelen met zeer veel oog voor detail en kennis van de mogelijkheden in de omgeving.
      Gereisd met vrienden in maart 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Jachtslot Le Logis in Chenaud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Jachtslot Le Logis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Jachtslot Le Logis scoort een 9.6 uit 10 op basis van 58 reviews.