Camping Capfun La Pineda ****

6,2

14 reviews over Camping Capfun La Pineda in het Nederlands

Zeer goed

., 25-8-2016

Gezellige familiecamping. Vriendelijk personeel. Ruime, lichte mobilhome.
        Gereisd anders in januari 2016

Zeer goed

., 16-8-2016

Het is een kleine, nette en overzichtelijke familiecamping, ideaal voor kinderen. Leuke zwembaden, waterglijbanen en een gigantisch piratenschip in het peuterbad waar kinderen urenlang plezier hebben. Enthousiast animatieteam, vriendelijk personeel. Een kleine campingwinkel zou prettig zijn, maar hebben we niet heel erg gemist. Er zijn grote supermarkten in de buurt. Verder heb ik niks op te merken...we hebben een geweldige vakantie gehad op een topcamping.
              Gereisd anders in januari 2016

Super vakantie met de kinderen

Danielle, 18-7-2013

Fijne niet te grote camping met geweldige zwembaden voor onze beide kinderen van 3 en 10 jaar. Overzichtelijk, ook speeltuin en springkussen. Je kunt er goed eten voor niet al te veel geld. Erg vriendelijk en diverse personeelsleden spreken Engels. Alleen entertainment en kidsclub is in Frans. Grote supermarkt aan overkant en leuke dingen in de buurt.. Kortom we hebben heerlijke vakantie gehad met af en toe een overscherend jachtvliegtuig, er zit militair vliegveld vlakbij...
              Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Nooit meer, geen aanrader

G. Schoorl, 11-9-2011

De camping op basis van de website via internet geboekt 14-08 t/m 21-08-2011. 4 sterren en dan verwacht je ook iets. De toegewezen stacaravan (habana) stond aan de rand van de camping. Deze was zeer klein (door het bed op te tillen, kon de koffer er onder worden geschoven). Dit gold ook voor het terras. Met de houten picknick tafel was deze vrijwel geheel gevuld. ook om de caravan was geen (speel) ruimte. Op +/- 25 meter van de caravan was het water waar de speedboot van de waterskischool de gehele dag actief was. Elke 2 minuten stoppen, keren en weer optrekken, van 9 uur s’ morgens tot zonsondergang. Hier werden we niet vrolijk van. Klacht hierover werden niet gehonoreerd. We hadden dit kunnen weten. Verlies genomen. Zondgmiddag aangekomen, maandag weer vertrokken. Zie de foto's

Fam Schoorl

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Leuke vkantie

Castelein, 28-7-2011

Deze camping is gericht op de fransen. Maar doen erg hun best om je in het engels te te woord te staan. Hartelijk en vriendelijk. De camping wordt positief opgeknapt. De slechte foto,s op deze pagina hebben we niet gezien. Zo zijn er geen losse staanplaatsen meer maar vervangen door nieuwe mobile homes. Er wordt veel georganisserd. Web-site van de camping geeft een goede indruk.

In de omgeving is van alles te doen en veel variatie in strandjes, meer, Dune Pyla, pretparkjes, dierentuintje enz. Wij hebben ons prima vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

camping met goede prijs-kwaliteitsverhouding

Mirjam, 21-7-2011

Echt een camping gericht op fransen. Dus zeer weinig nederlanders!

Camping lekker klein, dus de kinderen kunnen zelf naar speeltuin. Helaas was de speeltuin in onderhoud en dus niet alles kon gebruikt.

Zwembad perfect, niets op aan te merken. Precies zoals omschreven op de website!

We hadden een gloednieuwe mobilhome, eerste bewoners. Een habana met vaatwasser zelfs, aan de rand van de camping en het meertje om te waterskieen. Redelijk veel prive.

Helaas geen campwinkel, maar niet echt gemist. Hypermarche enz. op 10 min. afstand met de auto. Die heb je wel nodig daar, ook om naar het strand te gaan. Verschillende soorten stranden in de buurt, met of zonder golven, toezicht of een meer. Overal gratis parkeren, behalve de boulevard Arcachon.

Op 3 km. afstand dietrentuintje en iets verder een leuk pretparkje (Coccinelle).

Kortom: perfecte plek om vakantie te vieren

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Prima voor een paar dagen

Jacq123, 12-10-2010

We verbleven een paar dagen op deze camping in september (naseizoen). Lekker rustig en leuk dorpje in de buurt. Supergoeie waterskischool op loopafstand van de camping. Een aanrader om eens les te nemen als beginner of als gevorderde skiër.
                Gereisd met partner in september 2010

best oke

miranda van schaik, 16-8-2009

je ziet aan deze camp dat ze erg hun best aan het doen zijn om te vernieuwen. er staan nieuwe mobilhomes, zwembad is gloed nieuw, bar rest is nu aan de beurt.

heeft nog steeds geen camp winkel en kan dus ook geen krantje kopen op de camp.

alleen stokbrood.

er wordt veel georganiseerd s,avonds en s,middags ook voor de kleintjes, er is geen ned animatie alleen frans.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Super

Herman, 9-12-2008

Wij zijn hier in juli geweest met onze kinderen. Leuke camping in een mooie omgeving van Les Landes. Personeel is vriendelijk, et camping goed verzorgt. Nieuwe mobilhomes. Veel zwembaden, grote kinderzwembad met een piratenschip. Kortom een aanrader !
                Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

jammer

moors, 13-8-2008

zo,n mooie plek en zo,n slecht zwembad en sanitair
                Gereisd familie in augustus 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Capfun La Pineda bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun La Pineda in Cazaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun La Pineda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun La Pineda scoort een 6.15 uit 10 op basis van 83 reviews.