Beoordelingen Camping Maisonneuve***

20 december 2014

Maisonneuve***
37 beoordelingen
Beoordelingen Camping Maisonneuve***
Vallée du Céou, 24 250, Castelnaud-la-Chapelle (Dordogne)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Maisonneuve*** in Castelnaud-la-Chapelle (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Maisonneuve*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Maisonneuve scoort een 8,5 uit 10, op basis van 37 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Maisonneuve*** in Castelnaud-la-Chapelle (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Maisonneuve***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Maisonneuve*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 40 vakantiefoto's van Camping Maisonneuve*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Aquitaine. Vergelijk Camping Maisonneuve*** met andere accommodaties in Castelnaud-la-Chapelle (Dordogne).
Even geduld a.u.b.

7,9
7,7
6,4
8,0
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Sept. 2014
"Camping dicht in de buurt van bezienswaardigheden."vertalen
Jaap
8,0

19-10-2014 Vele chateaux in de buurt, op 500 meter Castelnaud, 5 km chateaux de Millandes, andere kant van de rivier chateaux Beynac, winkelen in Sarlat 10 km van de camping alle supermarkten aanwezig. Mooie en bezienswaardige dorpen in de buurt, zeker de moeite waard om eens een rondje te rijden. camping heeft ruime plaatsen, sanitair is goed en schoon.

Met partner, Sept. 2013
"Rustige camping in een prachtige omgeving!"vertalen
Peter
7,0

16-09-2013 Nette en verzorgde camping, rustige ontspannen sfeer en veel ruimte rondom de caravan. Wij hebben 2 weken in een mobile home de luxe overnacht (net nieuw) Erg schoon en van alle gemakken voorzien. Niks op aan te merken!

Wij werden vriendelijk ontvangen en problemen werden adequaat opgelost. Wel jammer dat de receptie maar 2 uurtjes per dag geopend is en dat er zelfs dan niet altijd iemand aanwezig is (ze zijn wel telefonisch bereikbaar).
In de periode dat wij op de camping verbleven was het winkeltje helaas gesloten wat betekende dat wij voor een vers croissantje eerst richting het dorp moesten. (2 min rijden of 15 min lopen) De toiletgebouwen hebben wij wel even bekeken en waren wat verouderd maar wel schoon. Leuk dat er een beekje langs de camping stroomt. Zwembad en speeltuin (niet erg groot) zijn keurig op orde.
Het uitzicht op het kasteel van Castelnaud is uniek!

Omgeving is prachtig, leuke dorpjes in de buurt en Sarlat als grotere plaats op 20 min rijden is een aanrader.

Met jonge kinderen, Aug. 2013
"Gouwe ouwe!"vertalen
info_67
3,0

13-08-2013 Heerlijk om na 20 jaar nu je eigen kind te zien rondrennen op het grote grasveld in het midden van de camping. De camping is niet veel veranderd althans het stuk bij de rivier niet. Ik kon me van vroeger het lawaai van de straat niet herinneren maar het stoorde net niet genoeg. S'nachts hoorde je nog steeds het beekje kabbelen. Overdag konden de kinderen nog steeds met luchtbed het watervalletje af. En de Ceou is nog net zo koud. Het enige wat ze nu eens echt moeten moderniseren is het sanitair. Helaas was dit ook nog in 20 jaar niet veranderd. Dat zou anno 2013 toch wel eens iets moderner en beter kunnen. Verder is deze camping voor mij een aanrader!

Met partner, Juli 2013
"Nooit meer Camping Maisonneuve"vertalen
Pascal
5,0
2,0

21-08-2013 Wat een vreselijke camping! De eerste indrukken waren zeer positief, mooie plekken, mooi gesitueerd. Echter na een paar dagen werd er al duidelijk minder schoongemaakt in het sanitair blok. Daarnaast heb ik nooit warm water gehad, tot slot van rekening zijn de eigenaren (m.u.v. de man) totaal niet klantvriendelijk.

Met partner, Mei 2013
"Ruime en mooie camping"vertalen
Burgers j.
8,0

03-12-2013 Maisonneuve. mei 2013.
Mooie graslandcamping met schermplatanen langs een snelstromend riviertje Le Céou. Ruime plaatsen. Gemoderniseerde boerderij met bar,bibliotheekje, internet (gratis) en typische campingtoiletten en douches. Gezellige binnenplaats.Groot zwembad, baskettballveldje aanwezig. Goede uitvalsbasis voor wandelingen, mountainbiking, kastelenkijken, stadjes bezoeken.(Sarlat).Een bezoek aan de tuinen van Marqueyssac aan te bevelen evenals je jardin de Cadiot (Carlux).Bezoek ook Beinac kasteel, Castelnaud kasteel, Stadje Domme (Kruisridders),met prachtig uitzicht over de Dordogne.

Met jonge kinderen, Juli 2012
"Heerlijke familiecamping"vertalen
M&I
10,0
10,0
7,0

12-08-2012 Prachtige ligging naast schoon zwemriviertje. Goede uitvalsbasis voor activiteiten in de regio. Wij vonden de afstand tot het sanitair vrij ver, er zijn 2 centraal gelegen sanitaire voorzieningen. Voor kleine kinderen is het 's ochtends rennen om op tijd bij het toilet te zijn.

Met partner, Juli 2012
"Geweldige camping op een steenworp van de Dordogne"vertalen
Niels
8,0

08-11-2012 Na afgelopen zomer een week in een verregend Bretagne te hebben gezeten zochten we ons geluk wat zuidelijker, in de Dordogne. Een schot in de roos: hier was het heerlijk weer! Na op de bonnefooi wat campings afgestruind te hebben we uit bij deze. Niet aan de rivier zelf, maar aan een zijriviertje.

Een prachtige, grote camping die al vrij vol was (er waren maar een paar plekjes vrij) maar eigenlijk wisten we al vrij snel dat we wilden blijven, en daar hebben we zeker geen spijt van gehad. De camping heeft een leuk (wel vrij koud) zwembad en een heerlijk restaurantje waar je goedkoop kunt eten. Ook is er 's avonds van alles te doen bij het centrale gebouw en is er gratis Wifi, en dat voor een niet al te hoge prijs per nacht! Ook leuk is het feit dat je kunt zwemmen in het riviertje waar ook regelmatig iets wordt georganiseerd. Er zijn veel Nederlanders, maar dat is vooral een voordeel denk ik. De sfeer is prima.

Een topcamping en zeker voor herhaling vatbaar!

Met partner, Juni 2012
"Erg leuk en rustig in het voorseizoen"vertalen
Rudi & Fien
7,0

17-07-2012 Deze camping hebben wij met de Asci kortingspas bezocht, inclusief 2 personen, hond en stroom maar € 16,88 per nacht! En dat voor een zeer ruime plek op het veld, de Ceou achter de tent langs.
De bemensing van de receptie is erg vriendelijk en behulpzaam, ons Frans is niet te best en Engels gaat prima. Wandelkaart van de omgeving nodig? Printen ze gratis voor je uit.
Brood is buiten het hoofdseizoen alleen op bestelling verkrijgbaar, hebben we eigenlijk geen gebruik van gemaakt. Zie tips.
Minpuntje; geen toiletpapier bij de toiletten op het veld.

Hardstikke leuk, volgend jaar weer!

Met jonge kinderen, Aug. 2011
"Leuke gezinscamping"vertalen
brendadekort30
6,0

05-10-2011 We hebben met de tent aan de rand van het grasveld gestaan, met achter de tent direct toegang tot de rivier (Ceou) heerlijk was dat.Onze zoons konden naar harte lust rennen en rugbyen op het veld. Zwemmen in de Ceou is heerlijk, het zwembad is eigenlijk overbodig. Het sanitair wordt wel schoongehouden maar het stinkt er de hele tijd, dat is jammer. De omgeving is schitterend.

Met oudere kinderen, Juli 2011
"Gewoon fijne camping"vertalen
RB
8,0

10-08-2011 mooi gelegen camping met super vriendelijke mensen, die ook in het Engels uitleg geven. Omgeving is super en de camping is ruim opgezet en lekker rustig.Heerlijk kunnen slapen, jammer dat het weer niet zo best was maar volgend jaar gaan we weer

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?