Camping Rocher de la Cave ***

Camping Rocher de la Cave
Rocher de la Cave
7,7

45 reviews over Camping Rocher de la Cave in het Nederlands

Alleen voor de omgeving een aanrader.

Smid, 21-8-2017

Mooie camping aan de rivier, we hadden een mooie plek aan het water met super uitzicht. Op aanraden van mijn partner die hier vorig jaar was nogmaals geweest. Echter zijn wij verbaasd over het onsympathieke personeel. Ze zijn drukker bezig bij de receptie met Facebook en bijkletsen dan met hun gasten. Ook de bediening bij de camping bar was uitermate teleurstellend, na afrekenen kon er niet eens het wensen van een fijne avond vanaf. Het eten is alleen te behappen als je van fast food houd of aangebrande pizza. Tot slot is het sanitair oprecht smerig. Dit wordt naar ons idee niet vaak schoongemaakt. Daarnaast wordt hier niet echt veel aandacht aan besteed, zo lag er als voorbeeld al 3 dagen een maandverband in een hokje. Ook de haren uit het doucheputje worden simpelweg niet verwijderd.

Normaliter zijn wij snel tevreden. Alleen voor de camping en omgeving zou ik dit aanraden, het personeel is erg onvriendelijk en het sanitair is smerig en deels zeer verouderd.

Gereisd met partner in augustus 2017

Wat heerlijk!

Fam Schoorel, 19-8-2017

Perfecte ligging in de bloed hete dordogne streek, veel ruime schaduwrijke plekken (in het oude deel). Sober maar goed sanitair. prachtig kiezelstrand waar s-avonds kleine vuurtjes worden gestookt. in het nieuwe deel een mooi zwembad met kinderdeel, en diverse sportveldjes (Multi-veld, beach volley,voetbal veldje en workout apparaten) GEEN annimatie !! de streek doet de rest, heerlijk eten, mooie omgeving. ook op de camping PRIMA te eten, ver boven gemiddeld camping voer.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Onrustige avonden

Mommy, 14-8-2017

Een mooi zwembad, de rivier vlakbij, maar wat een onrust op de camping 'savonds. Gillende kinderen tot laat op de avond over de camping en dan die ene avond in de week met vreselijke herrie muziek tot middernacht😡 Echt niet om aan te horen zo hard en vreselijk!

Regelmatig knalde de electra eruit op heel de camping.

Voor pubers is er niet veel te beleven.

Best nog ver van alles af. Een fatsoenijke winkel is pas in sarlat te vinden!

Voor mij niet snel weer.....

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

zeer goede campingplaats

Familie Beyns, 1-8-2017

Dit is wel de beste plaats aan dit deel van de Dordogne doordat het aan een groot kiezelstrand ligt, dat bovendien ook nog eens zeer langzaam dieper wordt in kalm water. Pas zeven meter verderop kom je in de 'buitenbocht-snelstroom' van de rivier terecht. Als je overzwemt bereik je een fraaie rots met een spannende grot. Het water is fris , maar best okee om uren te zwemmen. Grote camping met zeer gevarieerde plaatsen. Zeg goed op voorhand wat je wil (grootte, lommer,...). Overal wc-papier aanwezig in de toiletten. Douches vaak niet erg warm. Redelijk restaurant met salades, pizza's en ijscoupes. 's Nachts heel rustig (toen wij er waren, waren er veel jonge kinderen). Voor boodschappen rijd je best naar de Spar van Carsac, of verder naar een maxisupermarkt in Sarlat. Fietsen lijkt ons levensgevaarlijk op de weggetjes. We deden een leuke kanotocht vanaf ons steenstrand. Mooie uitstappen in de omgeving, zoals Lascaux en Domme, een middeleeuws stadje met een geweldig panoramich uitzicht. De eethuizen in Montignac deden het gelijknamige dieet geen eer aan.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Alles in één

Familie Hoeben, 22-1-2017

Super camping gelegen aan het mooiste strandje aan de rivier de Dordogne. De kinderen kunnen heerlijk zwemmen in de rivier (met stroomversnelling) en in het zwembad. De plaatsen zijn ruim opgezet met veel schaduw. Sanitair is simpel, maar goed. Spar supermarkt in het dorpje en grote supermarkt in Sarlat. Op de camping kun je lekker eten van een kleine kaart.Elke dag vers stokbrood en croissants. In de omgeving is veel te zien/ doen met de kids. Wij gaan dit jaar weer terug.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijk!

Eric, 8-5-2016

Ligging aan strandje, sfeer op camping, sanitair en ook nog eens vlakbij Sarlat
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Top camping!

Roel, 25-12-2015

Voor de 3e keer hier geweest. De kinderen vinden het geweldig en wij ook. De camping ligt ver van genoeg de doorgaande weg om geen last te hebben van verkeer (ook voor jongere kinderen wel zo veilig). De sfeer is ongedwongen en het personeel allervriendelijkst en behulpzaam. De receptie spreekt prima Engels al probeer ik in het Frans te beginnen... Het is een gemengd publiek van vooral Fransen, Nederlanders/Belgen, Britten en Duitsers. De ligging direct aan de rivier en het prima zwembad is een geweldige combinatie. Er is, heel fijn, geen animatie; dat is ook helemaal niet nodig. Kanoën, zwemmen, fietsen, wandelen, vuurtje stoken, naar de grot zwemmen, afdrijven op de stroming, trampoline, volleyballen, tafeltennis enz. Bar/restaurant ligt direct aan de rivier met schappelijke prijzen en een uitstekende salade sarladaise (ook prima pizza's, frietjes en vleesgerechten).

's-Ochtends vers stokbrood of croissants afhalen bij de receptie en anders even Carsac in bij de plaatselijke goede bakker met daarnaast een evengoede Charcuterie voor je BBQ. Eens per week op zondag in het hoogseizoen is er een markt waar naast de gebruikelijke prularia ook veel ruimte is voor lokale producten.

De omgeving is fantastisch met mooie plaatsen als Sarlat (goede restaurants ook met kinderen), Domme, de verschillende gouffres, (kasteel)tuinen en burchten. Gewoon rondrijden is al een feestje.

De laatste keer hebben we een cabane lodge gehuurd in het nieuwe deel. Mooie accomodatie met een prachtig uitzicht op de rotsen langs de Dordogne. In het hoogseizoen is eens per week live muziek en gezamenlijke eetavond (je kan er elke dag eten). Ben je gesteld op wat meer rust, kies dan het nieuwe deel. De 4e keer komt er weer aan. Salut!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Mooi

Kwant, 27-8-2015

De camping heeft een zwembad en ligt aan de rivier de Dordogne. Je kan dus kiezen waar je gaat zwemmen. Bij de Dordogne is een heel mooi strand en mooi uitzicht op de rotsen.

Wij huurden een Lodge, met een super ligging. Ze liggen wat hoger op de camping met prachtig uitzicht. Het zwembad was dichtbij, de Dordogne was op het lager gelegen gedeelte van de camping, iets verder lopen.

De speeltuin en trampolines waren erg leuk voor jonge kinderen, maar deze waren ook iets verder lopen vanuit de Lodges

Het personeel was erg aardig en behulpzaam.

Er waren wat producten op camping te koop, en er was stokbrood te krijgen.

Sarlat was op 15 minuten rijden.

In de omgeving was erg veel te zien!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Heerlijke vakantie gehad

Ans, 7-9-2014

Prima camping, grote plaatsen en of je nu drie tenten erop zet of tien, maakt niet uit. Sanitair is prima, douches zijn goed. Op deze camping kun je tot rust komen, veel bezienswaarderigheden in de omgeving. De rivier de Dordogne is mooi, heerlijk zwemwater, er wordt gevist en een kanotocht is helemaal leuk. Kortom een heerlijke vakantie gehad . 👍👍👍
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Prima camping

FJAW, 28-8-2014

Super mooie plek langs de rivier waar je ook kunt zwemmen en zonnen. Veel vrijheid, 's avonds kun je zelf een vuurtje maken op het strandje langs de rivier! Sanitair is wisselend tussen heel goed (nieuwe gebouw) en voldoende (bij de bar). De omgeving biedt volop vermaak vooral het kano-en is super! Soms wel wat luidruchtig maar ons heeft het zeker niet gestoord.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rocher de la Cave in Carsac / Carsac-Aillac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rocher de la Cave zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rocher de la Cave scoort een 7.65 uit 10 op basis van 49 reviews.