Camping Le Plein Air des Bories ***

Camping Le Plein Air des Bories
Le Plein Air des Bories
8,9

66 reviews over Camping Le Plein Air des Bories in het Nederlands

Bijzonder nette en rustige camping

Paul, 13-8-2017

Zowel overdag als 's avonds is het bijzonder rustig. Sanitair nieuw en schoon. Vriendelijke mensen, spreken ook Engels. Camping is prachtig en netjes aangelegd, afgebakene plaatsen en je loopt zo de rivier in. Veel (nieuwe) mobile-homes maar niet storend voor de toerplaatsen. Geen grote massale camping, niet veel Nederlanders. Restaurant voornamelijk snacks, 's avonds brood bestellen.
Gereisd met partner in juli 2017

Thuis komen

Koen Vermeiren, 2-8-2017

Net terug van onze 11e keer op deze geweldige camping. Elk jaar kijken wij er naar uit om te kunnen vertrekken naar Le Plein Air des Bories. Het is echt thuis komen. Deze camping heeft voor ons alles wat wij van een vakantie verwachten. Rust, netheid (sanitair en zwembad), rivier, kleinschalige animatie (niet verplichte deelneming) en supervriendelijke uitbaters. Wie van een mooie omgeving en lekker eten houdt is hier aan het juiste adres. Er wordt ook elk jaar geïnvesteerd om de camping nog beter te maken ( en daar lukken zij aardig in).

Tot volgend jaar

Gereisd met partner in juli 2017

Top Rustige, gemoedelijke camping aan de Dordogne.

vincent, 27-9-2016

Stacaravan gehuurd op de camping in augustus 2016.

Camping ligt op net geen kilometer van het dorpje Carsac, waar je een winkeltje vindt, goed restaurant, glasblazerij, bakker, wekelijkse markt, ...

Op de camping is er elke ochtend brood, bar met super koffie !, nette en moderne sanitaire blok, zwembad die groot genoeg is, Dordogne (rivier) was voor ons op minder dan 100 meter, mogelijkheid om een kano te huren, uitbaters (broers) waren vriendelijk en behulpzaam.

Vanuit de omgeving is er vrij veel te bezoeken, Gouffre de Padirac, Sarlat, Domme, Rocamadour, de wijstreken Cahors en Bergerac liggen verder.

Minpunten ; onze caravan stond niet waterpas, vervelend !, caravans stonden nogal dicht op elkaar, (Mojito was niet te drinken).

Camping is absoluut een aanrader, zoek je echter een camping met de grootte van een klein dorp met een mega zwembad en de ganse dag animatie dan zoek je best verder.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prachtige camping aan de Dordogne

Klaas en Janny Ebels, 25-6-2016

Prachtige camping gelegen a/d Dordogne. Nu 5 weken geweest en nog niet uitgekeken daar. Rustige omgeving. Camping met speeltoestellen voor kinderen, tafeltennis, tafel voetbal, biljart. Prachtige zwembad met voor de hele kleintjes een klein ondiep badje. Gezellige bar met mooi overdekt terras. Vanaf de camping mooie kano tochten te maken over een prachtig stukje Dordogne. Eigenaren zijn aller vriendelijkst en behulpzaam. In onze ogen zeker een aanrader.
Gereisd met partner in mei 2016

Voor relaxte vakantiegangers only

je suis, 17-8-2015

Alle positieve reacties over deze camping kloppen en de negatieve niet, maar dat is persoonlijk...Eigenaren (echte Fransen) werken hard om van deze eenvoudige locatie, verstopt in de prachtige Dordogne, een oord te maken waar het fijn vertoeven is. Verwacht geen megacamping met alles erop en er aan, maar een rustige plek waar vandaan je de omgeving zelf kan ontdekken. De gemeenschappelijke faciliteiten zijn uitstekend te noemen en er wordt continu schoongemaakt. De kaart is eenvoudig, in het dorp zit een zeer goede pizzeria en anders moet je richting Sarlat (10km). Houd er rekening mee dat honden zijn toegestaan, maar wel aangelijnd. Onze kids hebben zich er uitstekend vermaakt (en wij vermoeden hun vriendjes/vriendinnetjes ook) en dan geldt toch dat onze vakantie daarmee ook geslaagd is.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Mooi aan de rivier de Dordogne

P, 8-8-2015

Mooie camping en niet te massaal. Netjes onderhouden en sanitair is zeer netjes. Vriendelijke eigenaren en behulpzaam. Kleine keuken. Geen winkel(tje) aanwezig. Boodschappen in Sarlat een paar kilometer verderop. Nieuw (en eventueel) overdekt zwembad, ook kinderbad aanwezig. In de rivier kun je leuk kanoën en zwemmen. Pas wel op met de stroming aan de andere kant van het water. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Gereisd met partner in juli 2015

Heerlijke rustige camping aan de rivier

W. Woerkom, 7-8-2015

We hebben goed genoten. Zeer vriendelijke mensen werken daar en spreken een woordje Engels. Het is knus en gezellig en een prachtige omgeving. En leuk stadje sarlat in de beurt. Zeer geschikt voor gezinnen.

Lekker buiten leven en bewegen of ontspannen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Erg gezellige, nette camping

K Lina , 15-7-2015

We hebben een week op deze camping gestaan en van hieruit de prachtige omgeving verkend. De camping is goed verzorgd; het sanitair, zwembad en de bar lijkt allemaal vrij recent gebouwd en is erg netjes.

Redelijk veel schaduwplekken en de camping is mooi aangelegd, niet zo recht toe recht aan en direct langs de rivier.

De campingeigenaren zijn erg vriendelijk en er hing een gezellige sfeer op de camping.

Voor kinderen genoeg te doen: zwemmen in rivier/zwembad, grote speelplaats en in het hoogseizoen nederlandse animatie.

Sarlat is om de hoek waar je alles kunt vinden en er zijn veel uitstapjes mogelijk binnen 15 min rijden. Ideale locatie dus. Wat het echt af zou maken is wat meer mogelijkheden qua eten. Wel zijn er in de omgeving meer dan genoeg restaurantjes te vinden.

Zeker voor herhaling vatbaar :)

Gereisd met partner in juli 2015

Fantastische plek

Gerry van Schendel, 5-7-2015

Heerlijke camping aan de Dordogne. Mooie grote plaatsen. Keuze uit schaduw of zon. Direct vanaf de camping zwemmen en kanoen in de rivier. Dichtbij het dorpje waar een bakker en Spar zit. Eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Prima sanitair.

Minpunt: geen wifi mogelijk bij de caravan.

Gereisd met partner in juni 2015

Nooit meer

Wely, 10-8-2014

Onze mobilhome was niet schoon bij aankomst(overal dode vliegjes) De douche was zo verzakt dat de deur niet meer op slot kon.Wij misten in de inventaris bv deksels op de pannen, een garde en fatsoenlijke bekers. De bedden zijn VERSCHRIKKELIJK , als iemand in de mobilhome loopt ligt de rest in zijn bed te deinen want alles beweegt.

Er wordt hier gezegd dat de eigenaren zo vriendelijk zijn maar ze laten je gerust aan de bar staan totdat ze alle Fransen hebben geholpen, en vergeten op hun website te vertellen dat je voor de Wifi per telefoon 15 euro moet betalen.Nergens op hun website staat vermeld dat je ook 200 borg moet betalen.De veranda is heerlijk en voldoet prima.De ligging van deze camping is erg mooi maar de rivier heeft als toegang alleen een schuine helling en eigenlijk geen strand.Ten opzichte van bezienswaardigheden heeft de camping een centrale ligging. Grote supermarkten bevinden zich op 10 min. rijden dus ook prima. Wij zijn niet verwend maar gaan hier nooit meer heen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Plein Air des Bories in Carsac / Carsac-Aillac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Plein Air des Bories zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Plein Air des Bories scoort een 8.86 uit 10 op basis van 115 reviews.