Beoordelingen Camping Aqua Viva****

28 augustus 2014

Aqua Viva****
129 beoordelingen
Beoordelingen Camping Aqua Viva****
Route de Sarlat - Souillac, 24200, Carsac / Carsac-Aillac (Dordogne)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aqua Viva**** in Carsac / Carsac-Aillac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aqua Viva**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Aqua Viva scoort een 7,2 uit 10, op basis van 129 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aqua Viva**** in Carsac / Carsac-Aillac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aqua Viva****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Aqua Viva**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 53 vakantiefoto's van Camping Aqua Viva**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Aquitaine. Vergelijk Camping Aqua Viva**** met andere accommodaties in Carsac / Carsac-Aillac (Dordogne).
Even geduld a.u.b.

6,3
5,5
6,1
5,1
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Dit nooit meer"vertalen
Fam. de Vos
3,0

27-07-2014 Logde tent was prima! Omgeving is erg leuk. Vooral Plaats Sarlat 5 km gelegen van de camping. Geen 5 sterren waardig. Zwembad klein en stelt weinig voor. Met allemaal los liggende tegels. Animatie super slecht en alleen maar in het Frans. Camping rommelig word niet goed onderhouden! Restaurant en terras is niks en er hangt een vieze riool lucht.De camping bestaat uit 2 delen en er loopt vlakbij een weg die je hoort. Er zijn bijna allemaal Fransen op de camping. Voor ons deze camping dus nooit meer!!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Geen vijf sterren waard!"vertalen
Moniek
5,0

10-08-2014 Het veelbelovende bord dat bij aankomst vijf sterren aangeeft voor deze camping klopt niet. De ligging is super en je hoeft je echt niet te vervelen in deze geweldig mooie omgeving, maar eenmaal op de camping beleef je geen vijf sterren-ervaring.... Verouderd sanitair met de nodige schimmel en stank, schimmel bij het zwembad dat overigens ook nog eens gevaarlijke losliggende tegels heeft, enkel Franstalige animatie en speeltuintjes voor de kinderen?? Dat is duidelijk niet zo belangrijk op de camping. Een reservering in het restaurant houdt trouwens ookniet in dat je eten krijgt of een plekje hebt. Fransen gaan voor en wij zonder eten terug naar de tent. We komen terug voor de omgeving, maar zullen zeker zoeken naar een betere camping!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Viel behoorlijk tegen"vertalen
Pdejong
3,0

17-08-2014 Wij zijn in juli 2014 2 weken op deze camping geweest. De ecolodge was op zich prima en zo goed als nieuw. De ligging bleek s avonds een katastophe!! Elke avond een spektakel en lawaai tot ver na twaalven... In je bed had je het gevoel er middenin te liggen.. Verder was het sanaitair behoorlijk verouderd, het zwembad een hygienisch debakel om over het pierebadje maar te zwijgen! Er is een midgetgolfbaan maar ook deze wordt slecht onderhouden. Algemeen maakt de camping een onverzorgde indruk. Het enige positieve is de omgeving. Er is veel te doen en te zien en te doen. We komen vast weer terug, maar niet op deze camping!

met jonge kinderen, 2013
"Never again"vertalen
Isabelle
1,0
2,0
5,0

10-08-2013 We hadden hoge verwachtingenv van een vijf-sterren-camping. Wel, vijf sterren bleken uiteindelijk veel te hoog. We geven het zelf eerder 2. Chalet verouderd, lawaaierige animatie (te luid voor een plek die je zelf niet kan kiezen), mini-winkeltje, slechte geur op het terras door slecht afgesteld riolennetwerk en waar is de kuisploeg geweest als je nog maar net je intrek neemt? Nee, voor ons geen tweede keer, sorry.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Geweldige animatie team"vertalen
Silles
4,0

26-07-2013 De camping heeft een mooie uitstraling vooral vanwege de natuur ( bomen) maar het is zeker geen camping waar wij weer naar terug gaan helaas. Het ligt aan een best drukke weg die je hoort 1) als je in het zwembad ligt 2) op het terras een pizatje eet 3) in je stacaravan ligt te slapen. De stacaravan ( zespersoons) was de allermooiste ooit gezien en zeer mooi en luxe ingericht ( en schoon)! Maar om weer terug te gaan naar deze camping moeten er meer dingen zijn die goed zijn. Wat wij niet fijn vonden was dat de camping in 2 en is gedeeld en als de kinderen zelf naar het zwembad willen lopen moeten ze een weg oversteken waar auto's rijden. Het animatieteam is TOP! Alle complimenten daarvoor!, elke dag , ook ' s avonds vertier voor jong en oud. Echt heel leuk gedaan. De reden dat we nog enigzins ' hoog' beoordelen is vanwege het animatieteam. Helaas alleen in het Frans wat voor kleine kinderen niet handig is. Gezin met ( jonge) kinderen is niet de doelgroep hier.

met jonge kinderen, Mei 2013
"Boven op elkaar, wel goede uitvalsbasis"vertalen
meneer van drie
5,0

27-07-2013 chalets staan boven op elkaar. Veel schaduw, is heerlijk in de zomer, maar het ontbreken van zon is wel jammer in de meivakantie
Omgeving is prachtig. Goede uitvalsbasis

met vrienden, 2013
"Goed verblijf"vertalen
Ramos
10,0

04-03-2014 Zeer goed gelegen camping om de omgeving en haar verborgen schatten te ontdekken ! We zaten in een mobilhome goed gelegen qua “ZON” en dat is precies wat we zochten. Het was voor ons de eerste keer kamperen en het was super…
Kortom, ideale camping voor mensen zonder poespas die de regio willen bezoeken.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Leuke kleinschalige camping"vertalen
Alex
8,0

13-08-2012 met 2 kinderen van 3 en 5 naar deze camping geweest in een eco lodge. Geweldige vakantie gehad. Sanitair werd 4x per dag schoon gemaakt. Het is niet zo grote camping maar dat deerde echt niet. Animatie wel in het frans maar dat wisten we. Leuk zwembadje, niet groot maar gewoon voldoende. In de buurt veel te doen. Wel veel muggen maar daar kan je smeersels voor mee nemen. Aardige mensen bij de receptie engels sprekend. Restaurant niet veelzijdig maar wel lekkere frites :-) Kortom met kleine kinderen gewoon een leuke camping die betaalbaar is om naar toe te gaan.

met vrienden, Juli 2012
"Geen 5 sterren waard"vertalen
Fam. Gijzen
5,0

08-08-2012 Camping nu volgepropt met Mobil Homes. Slechte plekken voor de campeerders. Gereserveerd voor 2 plekken naast elkaar en dan kom je aan moet je je plek nog uitzoeken. Hebben met 2 caravans op 1 plek gestaan. Daar reserveer je niet voor. Omgeving wel mooi. Genoeg te bezichtingen. Hebben het ons zelf wel naar de zin gemaakt. Sanitair wordt maar 1 x per dag schoongemaakt. Stonden op het bovenste gedeelte van camping. Douches koud.Hier melding van gemaakt. Na 2 weken pas warm water. Douches in het lage gedeelte van de camping wel warm. Daar iedere dag naar toe gelopen. Personeel wel aardig op de camping. Winkels genoeg in de buurt.

met partner, Juni 2012
"Camping met een gemoedelijke sfeer"vertalen
Marie-Durand
8,0

19-07-2012 Heel goede ontvangst, altijd goedgehumeurd personeel, camping met een gemoedelijke sfeer, kalm en rustig. Nieuwe stacaravan, met praktische en prettige inrichting. Het blijft kamperen, maar wel op een comfortabele manier.

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?