Beoordelingen Camping Aqua Viva****

21 april 2014

Aqua Viva****
114 beoordelingen
Beoordelingen Camping Aqua Viva****
Route de Sarlat - Souillac, 24200, Carsac / Carsac-Aillac (Dordogne)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aqua Viva**** in Carsac / Carsac-Aillac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aqua Viva**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Aqua Viva scoort een 7,3 uit 10, op basis van 114 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aqua Viva**** in Carsac / Carsac-Aillac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aqua Viva****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Aqua Viva**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 50 vakantiefoto's van Camping Aqua Viva**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Aquitaine. Vergelijk Camping Aqua Viva**** met andere accommodaties in Carsac / Carsac-Aillac (Dordogne).
Even geduld a.u.b.

6,6
5,9
6,4
10,0
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, 2013
"Never again"vertalen
Isabelle
3,0
1,0
4,0
2,0
5,0

10-8-2013 We hadden hoge verwachtingenv van een vijf-sterren-camping. Wel, vijf sterren bleken uiteindelijk veel te hoog. We geven het zelf eerder 2. Chalet verouderd, lawaaierige animatie (te luid voor een plek die je zelf niet kan kiezen), mini-winkeltje, slechte geur op het terras door slecht afgesteld riolennetwerk en waar is de kuisploeg geweest als je nog maar net je intrek neemt? Nee, voor ons geen tweede keer, sorry.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Geweldige animatie team"vertalen
Silles
4,0

26-7-2013 De camping heeft een mooie uitstraling vooral vanwege de natuur ( bomen) maar het is zeker geen camping waar wij weer naar terug gaan helaas. Het ligt aan een best drukke weg die je hoort 1) als je in het zwembad ligt 2) op het terras een pizatje eet 3) in je stacaravan ligt te slapen. De stacaravan ( zespersoons) was de allermooiste ooit gezien en zeer mooi en luxe ingericht ( en schoon)! Maar om weer terug te gaan naar deze camping moeten er meer dingen zijn die goed zijn. Wat wij niet fijn vonden was dat de camping in 2 en is gedeeld en als de kinderen zelf naar het zwembad willen lopen moeten ze een weg oversteken waar auto's rijden. Het animatieteam is TOP! Alle complimenten daarvoor!, elke dag , ook ' s avonds vertier voor jong en oud. Echt heel leuk gedaan. De reden dat we nog enigzins ' hoog' beoordelen is vanwege het animatieteam. Helaas alleen in het Frans wat voor kleine kinderen niet handig is. Gezin met ( jonge) kinderen is niet de doelgroep hier.

met jonge kinderen, Mei 2013
"Boven op elkaar, wel goede uitvalsbasis"vertalen
meneer van drie
5,0

27-7-2013 chalets staan boven op elkaar. Veel schaduw, is heerlijk in de zomer, maar het ontbreken van zon is wel jammer in de meivakantie
Omgeving is prachtig. Goede uitvalsbasis

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Aqua Viva**** bij:

met vrienden, 2013
"Goed verblijf"vertalen
Ramos
10,0

4-3-2014 Zeer goed gelegen camping om de omgeving en haar verborgen schatten te ontdekken ! We zaten in een mobilhome goed gelegen qua “ZON” en dat is precies wat we zochten. Het was voor ons de eerste keer kamperen en het was super…
Kortom, ideale camping voor mensen zonder poespas die de regio willen bezoeken.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Leuke kleinschalige camping"vertalen
Alex
8,0

13-8-2012 met 2 kinderen van 3 en 5 naar deze camping geweest in een eco lodge. Geweldige vakantie gehad. Sanitair werd 4x per dag schoon gemaakt. Het is niet zo grote camping maar dat deerde echt niet. Animatie wel in het frans maar dat wisten we. Leuk zwembadje, niet groot maar gewoon voldoende. In de buurt veel te doen. Wel veel muggen maar daar kan je smeersels voor mee nemen. Aardige mensen bij de receptie engels sprekend. Restaurant niet veelzijdig maar wel lekkere frites :-) Kortom met kleine kinderen gewoon een leuke camping die betaalbaar is om naar toe te gaan.

met vrienden, Juli 2012
"Geen 5 sterren waard"vertalen
Fam. Gijzen
5,0

8-8-2012 Camping nu volgepropt met Mobil Homes. Slechte plekken voor de campeerders. Gereserveerd voor 2 plekken naast elkaar en dan kom je aan moet je je plek nog uitzoeken. Hebben met 2 caravans op 1 plek gestaan. Daar reserveer je niet voor. Omgeving wel mooi. Genoeg te bezichtingen. Hebben het ons zelf wel naar de zin gemaakt. Sanitair wordt maar 1 x per dag schoongemaakt. Stonden op het bovenste gedeelte van camping. Douches koud.Hier melding van gemaakt. Na 2 weken pas warm water. Douches in het lage gedeelte van de camping wel warm. Daar iedere dag naar toe gelopen. Personeel wel aardig op de camping. Winkels genoeg in de buurt.

met partner, Juni 2012
"Camping met een gemoedelijke sfeer"vertalen
Marie-Durand
8,0

19-7-2012 Heel goede ontvangst, altijd goedgehumeurd personeel, camping met een gemoedelijke sfeer, kalm en rustig. Nieuwe stacaravan, met praktische en prettige inrichting. Het blijft kamperen, maar wel op een comfortabele manier.

met oudere kinderen, Juli 2011
"Leuke kleine camping, in geweldig mooie omgeving."vertalen
Fam Karsten
9,0

12-8-2011 Hier een week geweest en dat is ons zeer goed bevallen.Camping is prima in orde,mooie accomodaties en zeer vriendelijk personeel.Mooi Zwembad, en voor de kinderen genoeg te doen.De weg die door de camping loopt is heel erg rustig daar heb je totaal geen last van.In de omgeving van de camping kun je heerlijk wandelen,en fietsen kun je er ook prima.Begrijp dan ook werkelijk NIETS van de negatieve reacties van de mensen die er zijn geweest.Wij vonden het geweldig daar .In de Omgeving zeer veel te zien.Supermarkt en benzinepomp in de buurt.

met oudere kinderen, Aug. 2010
"Wederom super vakantie gehad op Aqua Viva!"vertalen
Angelique van Mook
7,0

31-8-2010 Wij (man, vrouw en 2 dochters van 14 en 7 jaar) hebben net als vorig jaar weer een super vakantie gehad op Aqua. We zaten in een tent van Rent-a-Tent. Super vriendelijk en hulpvaardig personeel altijd een vriendelijk woordje voor je klaar. 4x per dag werd het sanitair schoongemaakt. Iedere ochtend vroeg werd het zwembadwater gecontroleerd en schoongemaakt. Fantastisch omgeving waar veel te zien en te doen is. Animatie is in het frans maar dat was voor ons geen enkel probleem. Draagt bij aan de charme van het op vakantie zijn in het buitenland vinden wij. Iedere ochtend verse croissants en stokbrood. Kortom het was weer super op de camping en daarbuiten. Pluim voor de beheerder Francis.

met partner, Aug. 2010
"Leuke Camping"vertalen
Ad
8,0

2-9-2010 Wij hebben de eerste 2 weken van augustus 2010 met de tent gekampeerd, op het bovenste deel van de Camping. Het sanitair was netjes en werd 3x per dag schoongehouden.
S'morgens was er altijd vers brood wel dag van te voren bestellen.
Personeel was vriendelijk en behulpzaam er was een Nederlands sprekende receptionist.
De eetgelegenheid was voor een camping goed maar te duur. Maar in Sarlat zijn ruim voldoende eetgelegeheden en terrasjes waar je voor een redelijk bedrag goed kunt eten.
De Wifi verbinding werkte de eerste 5 dagen goed hierna was het een drama.
De animatie was jammer genoeg alleen franstalig terwijl de helft Nederlanders waren.
Van muggen zoals een aantal mensen schrijven hebben wij geen last gehad.
Het weggetje wat door de camping loopt is een landweggetje wat bijna alleen maar door de camping bezoekers wordt gebruikt

Toch een leuke vakantie gehad en afhankelijk van je eisen is deze camping wel aan te bevelen.

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?