Appartement Les Hameaux de l Océan ***

6,2

2 reviews over Appartement Les Hameaux de l Océan in het Nederlands

Nooit meer!

mlooijer, 28-7-2012

We zijn begin juli 2012 hier geweest. Het viel byzonder tegen! De ligging is goed, direct achter de duinen. Maar het appartement is verouderd, apparatuur is oud, douchekop kon je niet ophangen en hebben we provisorisch gemaakt. Toen we aankwamen moesten we eerst de boel schoonmaken en allemaal vliegjes op het slaapkamerraam verwijderen. Op alle muren waren dode insecten te vinden. Je kan als je op de begane grond zit alleen via de tuin je appartement in. Er liggen geen stenen of een pad in de tuin dus je komt altijd met vieze voeten binnen, en er was geen deurmat. De controle stelt zoals verwacht niet veel voor, ze controleren alleen of alles er globaal nog is. Je kan niet lang douchen want dan is de warmwater boiler leeg. Toen wij weg gingen op 14 juli moesten we naar het kantoortje ,waar we ook hadden ingecheckt, onze toeristenbelasting betalen en eventueel onze borg terughalen. Echter was het hokje dicht! Dit tot ongenoegen van een Duitse vakantieganger. Echt geen aanrader!
Gereisd met partner in juli 2012

dicht bij zee, echte golven, mooie strand vakantie

Volkers, 5-8-2009

Carcan-plage heeft een vernieuwd dorpsplein waarop in het hoogseizoen iedere avond activiteiten worden georganiseerd. Het dorpje bestaat uit vakantiewoningen en appartementen. In de nabijheid liggen bungalowparken en een camping.

De oceaan ligt achter 1 duinrij en heeft hele hoge golven (1,5 tot 2 meter). Met name bij eb is de oceaan gevaarlijk. Een gedeelte van het strand is bewaakt. Volg de adviezen van de strandwachten op en zwem tussen de blauwe vlaggen. Er is dan een hele sterke onderstroming op gedeelten van het strand. Je komt dan niet meer terug. Dit jaar waren er dagelijks reddingsacties, soms zelfs met een helikopter. Voor 1 man van 53 jaar oud kwam de redding te laat, hij stierf op het strand. Het zeewater van circa 20 gaden zorgt voor verkoeling.

Voor kleinere kinderen ligt er een veilig groot zoet water binnenmeer op 1 km afstand. Hier worden erg veel wateractiviteiten georganiseerd door de UCPA. Het is een prachtig meer. Er zijn relatief weinig Nederlanders aanwezig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Hameaux de l Océan in Carcans Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Hameaux de l Océan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Les Hameaux de l Océan scoort een 6.2 uit 10 op basis van 4 reviews.