Camping La Civelle ***

5,9

3 reviews over Camping La Civelle in het Nederlands

Niet helemaal zoals verwacht

Ed, 15-7-2017

Deze camping is vooral gericht op grote groepen pubers die een 'surfkamp' geboekt hebben. Veel decibels, veel luide muziek, 'bendes' druktemakertjes ,... . Zwembad met drukke joelende, springende en rennende tieners waar de redder geen gezag op uitoefent (hoe kan het ook als de redder even oud is als de tieners...) Dubbele boeking van trekkersplaatsen waardoor er plekjes gedeeld moesten worden. Geen controle op geluidsoverlast' 's avonds en s nachts.

Vriendelijkheid bij het onthaal : het ging er maar van af wie je op dat men te pakken had... : Zeer vriendelijk of geweldig ongeïnteresseerd / onbeleefd.

Jammer dat er geen watertappunten te vinden zijn bij de tenten , enkel aan de sanitaire blokken.

De camping ligt op 15 min fietsen van het strand + dijk van Capbreton. Fietsen zijn te huur en er rijdt een gratis bus door Capbreton + naar de stranden.

Dit zou een geweldige camping kunnen zijn...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Niet voor herhaling vatbaar

Haco, 23-7-2011

Volgens onze reisgids was dit een rustige camping... Viel dat even tegen zeg... Van de 5 nachten dat wij hier verbleven hebben, was er toch wel een nacht waarop aniwe goed geslapen hebben., toevallig ook een nacht waarop het regende... De overige nachten: 2x campinganimatie tot een gat in de nacht, 1x zatte engelsen die hun hele omgeving hebben 'geanimeerd' tot +/- u 's morgen, 1x een bende fransen die het begin van hun vakantie nogal luidruchtig wilden inzetten... Oh ja, er was security aanwezig op de camping die zogezegd de rust moest bewaren, maar daar hebben wij niet veel van gemerkt.

De grote merde was dat we bij aankomst meteen de hele periode hebben moeten betalen, anders waren wel wellicht al veel eerder vertrokken! Mij zien ze niet meer terug op la Civelle.

Gereisd met partner in januari 2011

veel geld voor wat ze bieden

van loo, 22-7-2010

Heb tijdens ons verlof geen enkele poetsdienst langs het sanitair gezien. Schandalig. Onthaal onvriendelijk.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Civelle in Capbreton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Civelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Civelle scoort een 5.88 uit 10 op basis van 10 reviews.