Hotel Continental

Hotel Continental
Continental

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Continental bij:

1 review over Hotel Continental in het Nederlands

Redelijk hotel goed gelegen midden in het centrum

Frank, 19-1-2011

Als je de foto's van het hotel bekijkt lijkt het allemaal glanzend marmer en het nieuwste van het nieuwste, boordevol oude details.

De werkelijkheid valt wat tegen, het is eerder wat gedateerd. Het statige tapijt op de trap is versleten en zit los. De marmeren vloer in de ontbijtzaal is goedkoop ogend laminaat. Het tapijt in mijn kamer mag of schoongemaakt of vervangen worden.

Het ontbijt is zeer karig. Het enige wat er aan vers is, is de schouderham. Contentaal onbijtje dus.

Verder is het een prima hotel hoor. Redelijk grote kamer en zoals gezegd zeer centraal gelegen. Wifi was ook goed alleen kon ik geen email via SMTP 25 versturen.

De badkamer is redelijk groot en lijk erg modern, maar bevat ook watergevoelige oude houten delen. ik had 1 stopcontact op de kamer en die werd gebruikt door de TV (daarom heb ik dus altijd verdeelstekkerdoos bij me).

Hotel heeft geen bar, maar ernaast zit een goedkooprestaurant met teraas/bar open tot 02:00.

Ik kan het hotel aanbevelen.

Gereisd zakelijk in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Continental in Bordeaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Continental zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Continental scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.