6VoldoendeScore uit 59 reviews

Social media

Instagram, Facebook

Camping Campéole Le Vivier

Heerlijke Familievakanties bij Camping Le Vivier in Biscarrosse

Camping Le Vivier, gelegen nabij de populaire badplaats Biscarrosse-Plage, wereldberoemd om zijn surfspots, is een paradijselijke 4-sterren camping die ideaal is voor gezinnen met kinderen die op zoek zijn naar een natuurrijke vakantie vol plezier. Laat je betoveren door de mogelijkheden om te surfen op de golven of maak avontuurlijke wandelingen met vrienden door de vele bospaden. Geniet ook van het meer van Cazaux-Sanguinet, op slechts 5 minuten rijden van Camping Le Vivier. Een uitnodiging voor vreugdevolle momenten met het hele gezin! Camping Le Vivier, verscholen in een prachtig dennenbos, biedt een aangename vakantie-ervaring waarbij je kunt genieten van de koele bries en de zilte zeelucht van de Atlantische Oceaan. Onze camping heeft vele troeven die gezinnen zullen bekoren en hen steeds opnieuw zullen doen terugkeren voor een onvergetelijke ervaring. We hechten waarde aan het samenbrengen van alle elementen die het kamperen zo bijzonder maken, en dat alles tegen betaalbare prijzen. We geloven dat vakantie vieren niet duur hoeft te zijn. Daarom biedt onze camping directe toegang tot de oceaan, vooral tot het strand van Le Vivier. Te midden van een dennenbos kun je dicht bij de natuur zijn terwijl je beschutting hebt tegen de zomerse hitte. Bovendien biedt onze camping Wi-Fi (tegen betaling) zodat je in contact kunt blijven met je dierbaren, evenals voldoende kwalitatieve voorzieningen en faciliteiten. Betaalbare Vakanties in Biscarrosse zonder concessies aan Comfort Gelegen in het hart van Les Landes, biedt Camping Le Vivier een aangename omgeving en een uitzonderlijke levenskwaliteit. Onze camping stelt gezinnen in staat volop te genieten van de natuurlijke schoonheid van dit paradijs door vlakbij het strand van Le Vivier te verblijven. Als je besluit te verblijven op Camping Le Vivier, houd er dan rekening mee dat slechts een klein bospad onze camping scheidt van uitgestrekte witte zandstranden. Door te verblijven in onze camping Le Vivier, dicht bij de zee, kun je genieten van zwemmen in de oceaangolven of in de 3 zoetwatermeren, evenals ontspannen wandelingen langs uitgestrekte stranden en prachtige dennenbossen. Jij en je gezin kunnen op elk gewenst moment naar dit fijne zandstrand gaan om te zwemmen, zonnebaden, surfen, windsurfen, stand-up paddle en nog veel meer... Biscarrosse heeft verschillende surfscholen en watersportcentra die lessen aanbieden op jouw niveau.

Omgeving

Wat te doen in de omgeving van de camping bij Le Vivier? Tijdens je verblijf in Les Landes, neem de tijd om de omgeving van Camping Le Vivier te verkennen en de schatten van de regio te ontdekken. De badplaats is prachtig met typische architectuur van de Atlantische kust. We raden ook aan de kerken Sainte-Bernadette en Saint-Martin te bezoeken. Het luchtvaartmuseum is ook een must-visit in de omgeving. Het museum, gelegen vlakbij het Biscarrosse-meer, is gevestigd op een voormalige basis voor transatlantische watervliegtuigen. Verschillende honderden van deze vliegtuigen zijn vanuit deze stad opgestegen, en sommige vluchten boden de mogelijkheid om naar de Antillen of Noord-Amerika te reizen. Het museum heeft een zeer geslaagde scenografie: zeer gevarieerd en goed gedocumenteerd, en biedt de mogelijkheid om dit luchtavontuur te herbeleven aan de hand van talrijke documenten, foto's en video's. Als je wat verder wilt gaan, ligt Bordeaux binnen handbereik. We raden je aan om te genieten van het prachtige erfgoed van deze stad. Verken de oude stad met zijn smalle straatjes, bezoek de kathedraal Saint-And

Faciliteiten

Afstand in meters
  • Strand: 800m
  • Stadscentrum: 2000m
  • Zee: 800m

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Boek met garantie
  • BanContact
  • Mastercard
  • Visa

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.