Camping Campéole Le Vivier ***

Matig

23 reviews over Camping Campéole Le Vivier in het Nederlands

Mooie locatie

Edwin, 3-8-2017

Op de camping fietsen te huur.Lekker om naar Biscarosse plage te gaan.Gezellig dorpje vol restaurants.Strand grenzend aan de camping 8 min lopen.Mooie omgeving.Wel weinig landgenoten gezien.En fijn klimaat.Ook fijne strandbar op campingstrand.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Teleurstellend

Steenbok, 19-8-2016

De camping is mooi maar veel geluidsoverlast van b.v radio waar na klacht niks aan gedaan word en honden poep wat niet opgeruimd word
Gereisd met partner in augustus 2016

Goede camping op loopafstand van fantastische zee!

remco1977, 2-8-2014

In Juli een week verbleven met gezin (3 kinderen van 4-7-10 jaar). Erg mooie nette en goed onderhouden camping. Wij verbleven in een stacaravan. Dik in orde, alles wat er moet zijn was er en een een mooie mooi overdekt terras voor de caravan. Je leeft buiten dus hoe het er binnen uitzag was eigenlijk niet belangrijk,, was gewoon basic maar in orde. Het leuke vonden wij dat het er NIET stikte van de Nederlanders, overwegend Frans en Duits en af en toe wat Nederlanders, voldoende te doen voor de kinderen. Enige minpuntje was dat er geen winkeltje op de camping was, je kon alleen brood halen 's ochtends, verder niks

Een supermarkt was er overigens wel op 3 minuten lopen buiten de camping.

Strand was echt te gek voor de kinderen, met de golven en altijd bewaakt.

Veilig voor de kinderen ook en niet te massaal groot maar zeker ook niet te klein. Leuke bar en plein voor jong en oud aan het begin van de camping en s avonds altijd wel wat te doen

Biscarosse is op 5 min en erg gezellig

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Dit nooit weer!

Emma, 25-7-2014

Wij gingen met veel zin in een vakantie naar Le Vivier. We werden zeer onprettig ontvangen, alleen maar Fransen op camping en dus voor onze kids van 16 en 13 geen vrienden. Strand te ver om te lopen. Zoek je een rustige camping dan ben je hier op het juiste adres. Mooie zee, mooi strand. Dat wel!
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Heerlijke camping! Aanrader.

Johan Felius, 3-8-2013

Prachtig schaduwrijke plaatsen op redelijke loopafstand van de zee. Prachtige golven, mooi om te surfen. Sanitair eenvoudig, maar wordt regelmatig schoongehouden; prima dus. Heerlijk vers brood 's-ochtends en 's-avonds, verder nauwelijks restaurant, maar wel aangename bar en paar keer per week kip aan het spit. Prachtige omgeving om te fietsen en te hardlopen. Weinig niet-Fransen. Boulevard van het plaatsje Biscarrosse op 2,5 km wandelen over het strand; anders per auto: gratis plenty parkeerplaatsen. Leuke strandtenten; lekker eten (maar het is dan ook Frankrijk!). Mimizan in de buurt, maar valt tegen: te touristico.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Mooie grote camping, sanitair vreselijk!

Drummer2, 22-8-2012

Mooie grote camping. Friet op de camping veel te duur, geen winkel, pizza's zijn diepvriespizza's (tegen hoge prijzen), sanitair was gek genoeg bijna allemaal gesloten. Gelukkig een sta-caravan met eigen sanitair.

Verder wel erg mooie camping, direct aan het strand, met geweldige golven!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Gezellig, rustig en biedt veel.

marit, 23-11-2010

Op deze camping in alle rust gestaan. Gezelligheid in de buurt van de receptie is op te zoeken. Biedt 's ochtends ook stokboord om af te halen en het strand is 20 minuutjes lopen. Erg fijn was de bewaking die 's nachts over de camping loopt.
    Gereisd met partner in augustus 2010

goede camping vlakbij fantastisch strand

b.stelder, 28-8-2010

De camping wordt voornamelijk bezocht door Fransen.In hoogseizoen geen Nederlandse tieners gezien, behalve die van ons dan. Iedere avond wordt er bij de bar wat georganiseerd (zanger, disco voor kinderen tot 15 jr.).We hadden een grote caravan, erg luxe en gloednieuw. Ruime plekken en daardoor privacy. Camping ligt in een naaldbos, mooi opgezet en heel rustig.Strand is prachtig en zeer goed bewaakt door de strandwacht maar is niet geschikt voor kleine kinderen, de stroming in zee is erg sterk! Om te surfen zit je hier goed, de golven zijn erg hoog.In de omgeving is bijzonder weinig te doen, de weinige dorpen die er zijn vonden wij erg saai (veel nieuwbouw, weinig cultuur). Mimizan viel ook erg tegen, Biscarosse plage is leuker.Als je hier heengaat moet je het doen als je van strand en zee houdt, voor de rest is er weinig te bezoeken of te zien. Wij vonden 2 weken prima maar hadden het toen wel gezien. Vacance Select medewerkers aldaar zeer klantonvriendelijk en onbeschoft.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Leuke camping, mooie plek

Barry, 25-8-2010

Wij hadden een stacaravan gehuurd. Caravan was schoon en netjes met een lekkere veranda. Verder top plek in het bos met aan de voorkant vrij uitzicht. Strand op loopafstand met een fantastische zee. Op de camping kun je 's ochtends lekker een stokbroodje en croissantjes halen, eetmogelijkheden voor 's avonds zijn erg eenvoudig, maarja daarvoor kun je natuurlijk ook naar de boulevard rijden. Al met al een prima vakantie gehad.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

waardeloos en veel te duur. SLUITEN DIE CAMPING!!

alfred, 16-8-2010

le vivier is de slechtste en meest vieze camping die ik in 40 jaar heb bezocht. onvriendelijke benadering van klanten en een prijs die doet vermoeden dat we met een 4 sterren camping van doen hebben. mijn advies; sluiten deze camping!
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Campéole Le Vivier bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campéole Le Vivier in Biscarrosse (Landes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campéole Le Vivier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Campéole Le Vivier scoort een 5.32 uit 10 op basis van 52 reviews.