9,4

Uitstekend

WebsiteLink naar website

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen9,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Castelwood**** bij :

47 reviews over Vakantiepark Castelwood in het Nederlands

Prima kleinschalig vakantiepark voor gezinnen

gezin uit Nederland, 2 kinderen 11 en 14 jaar, 12-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Wij hebben een fijne vakantie gehad op vakantiepark Castelwood in Biron. Mooie ruime houten huisjes, op een rustig en prima verzorgd, ruim opgezet vakantiepark. Voldoende privacy en rust. Uitgebreide keukeninventaris, bedden zijn opgemaakt bij aankomst, er hangen keukendoeken klaar, inclusief vaatwasser. Nederlandse eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. BBQ-plek inclusief bbq aanwezig, ook wasmachine/droger. Voor boodschappen en uitstapjes wel een auto nodig. Op Castelwood wel broodservice, geen winkel. 1x Per week kan aan diner worden deelgenomen. Leuk zwembad, ook apart bad voor de kleintjes. Ook fijn dat aankomst/vertrek op woensdag mogelijk is. Aanrader omgeving: bezoek Monpazier!! En natuurlijk chatau Biron, wandelend vanaf Castelwood te bereiken!
Gereisd familie in juli 2017

Alles TOP! Fantastische vakantieplek.

Fam. De Mol, 7-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Niet te geloven dat dit prachtige park al 13 jaar dienst doet. De hele accommodatie lijkt splinternieuw. Lekker relax in de natuur, geen luide animatie en supervriendelijke eigenaars! De kindjes hadden heel veel speelruimte en kunnen zich 'veilig' uitleven. Super ingerichte chalets, zo handig dat écht alles voorhanden is. Extra pluspunt voor de ondergoedmandjes :-) en het muggengaas voor de ramen. De laatste dag van ons verblijf konden wij 's avonds genieten van een heerlijk lokaal diner dat door de traiteur ter plaatse werd klaargemaakt. Een smakelijke en sfeervolle afsluiter. Helemaal TOP. Wij komen graag terug!
Gereisd familie in juli 2017

Mooi chalet in een prachtige omgeving.

Sabine Terheggen, 2-7-2017
  • Onderkomen9

De houten chalets zijn goed onderhouden en super schoon. Het park biedt voldoende ook voor gezinnen met kinderen. Zoek je rust en een mooie omgeving met attente eigenaren dan is dit absoluut een aanrader.
Gereisd familie in juni 2017

Heerlijk, mooi en rustig gelegen

henk en conny van der putten, 2-7-2017

Gastvrij ontvangst

Mogelijkheid voor vers brood (elke dag)

Monpazier,Sarlat,Bergerac en le bugue zijn leuke stadjes om te bezoeken

Supermarkten niet echt dichtbij

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk

fam van Veen, 18-9-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Twee weekjes verbleven op dit vakantiepark. Een rustig gelegen park, met veel voorzieningen. Speeltuin voor de kinderen, zelfs een binnenspeelplek, waar ook een sjoelbak/tafelvoetbal en allerlei boeken en tijdschriften liggen. Een lekker afgesloten zwembad, met een apart peuterbad met glijbaan en sproeier met voldoende schaduwplekken en ligstoelen. Elke ochtend verse broodjes. Ook de mogelijkheid om te wassen was erg fijn. Het huisje is van alle gemakken voorzien. Wat wel wat minder was waren de hoeveelheid vliegen die op het park aanwezig waren. De eigenaren vertelden dat dit normaal niet zo was. In de slaapkamers zaten wel horren, maar voor de andere ramen niet, waardoor je in de avond niet lekker kon doorluchten. Daarom werd het wel erg warm in het huisje, ondanks de ventilator. Misschien een tip voor de eigenaren om overal horren te plaatsen?

Vriendelijke eigenaren, die iedere dinsdag een borrel organiseerden, met zelfgemaakte pizza! Ze konden ons veel vertellen over leuke bezienswaardigheden en maakten altijd een gezellig praatje. Mooie omgeving, veel te doen, wel altijd even stukje rijden met de auto. Tip! Park Bournat en Marqueyssac en eten bij Table de moulin en niet in het dorpje La chapelle biron ( was slecht) Een aanrader dit vakantiepark!!

Gereisd familie in september 2016

Heerlijk gehad

Nathalie, 24-8-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Mooi vakantiepark, fijne huisjes, goed uitgeruste keuken, lekker rustig: op de haan na :) alhoewel die zich ook wel eens versliep. Speeltuin en zwembad zijn prima. Op het park of in direct nabije omgeving geen terrasje of eetgelegenheid. Eerste week m.n. nederlanders. Tweede week waren de engelsen en fransen in de meerderheid. Eigenaren staan altijd voor je klaar voor vragen en hulp!
Gereisd familie in augustus 2016

Echt een aanrader voor gezinnen met kinderen

Machteld, 21-8-2016
  • Onderkomen10

Eigenaren hebben echt aan alles gedacht! Huisje is zeer prettig, zwembad echt top! In nabije omgeving is weinig te doen, alle bezienswaardigheden liggen in de buurt op zo n 30 minuten rijden.
Gereisd familie in augustus 2016

Heerlijk genoten

Marjonsmeman, 27-7-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij hebben een heerlijk rustige vakantie gehad. Net wat we nodig hadden :-). Wat een heerlijke plek om op vakantie te zijn. Genoten van alle luxe in het huisje en het park. Heerlijk zwembad en speeltuintje waar de kinderen super veel plezier hebben gehad. De broodjes service was ook heel fijn. De kinderen gingen s'ochtends zelf de stokbroden en lekkere koeken halen die je een dag voordien kon bestellen. Verder ook een prachtige omgeving waar zeer veel te doen en te zien is. Ook prachtig om lekker te wandelen. En ook zeker niet te vergeten de vriendelijke eigenaren. Wij komen volgend jaar terug!!
Gereisd familie in juli 2016

Prachtige lokatie.....mooie woningen!

Jorma, 1-7-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Ik was er met 3 honden en had het huisje met een super grote af te sluiten veranda....top!!
Gereisd familie in juni 2016

Prima park! Voor herhaling vatbaar

Mahuutjes, 18-6-2016
  • Onderkomen10

via Zoover aan dit adres gekomen en het was zeer de moeite waard! We werden na een lange rit gastvrij ontvangen in ons zeer comfortabele huisje, wat van alle gemakken is voorzien. Het park ligt heerlijk rustig in de bossen. Er staan 15 huisjes, er is een zwembad, een speelhal en speeltoestellen voor de kinderen. In het seizoen de mogelijkheid om 's morgens vers brood te bestellen. De familie Niemeijer is heel gastvrij en altijd bereid je te helpen aan informatie of bij eventuele problemen. Omdat wij langer dan een week bleven, kregen we na een week schoon linnengoed. Heerlijk!! De omgeving is waanzinnig mooi, er is genoeg te zien en te doen. Bezoek vooral de markt in Issegeac, erg leuk! Wij hebben heel erg genoten en bevelen dit park van harte aan!
Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Castelwood in Biron (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Castelwood zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Castelwood scoort een 9.43 uit 10 op basis van 54 reviews.