7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Capfun Le Moulinal**** bij :

198 reviews over Camping Capfun Le Moulinal in het Nederlands

Hele mooie complete en levendige camping

Nino, 10-8-2017

Vanaf het inchecken voelde wij ons direct op ons gemak. Alle medewerkers zijn super vriendelijk!

De accommodatie die we hadden was een stacaravan en was prima in orde en schoon en compleet.

Op de camping een klein winkeltje met heerlijk vers authentiek stokbrood, niet van dat fabrieksbrood.

Vermaak op de camping voor jonge kinderen ruim aanwezig van animatie tot speeltuinen en een geweldig zwembad met vriendelijke en behulpzame badmeesters.

De directe omgeving van de camping is heerlijk rustig. Meeste toeristische attracties liggen op 45 tot 60 minuten rijden maar dat is een groot feest in deze mooie streek door bossen en langs kastelen. Supermarkt op 20 minuten rijden.

Ik vind het een absolute aanrader voor gezinnen met jonge Kids.

Het enige minpunt wat ik kan verzinnen is dat er soms een wat lange rij stond bij de bar, dit zou iets beter bezet kunnen worden. Dit kwam met name doordat de bar medewerkers naast de drankjes ook het schepijs en de wafels moeten verzorgen.

Gereisd familie in juli 2017

Viel tegen, in vergelijking met wat ze aanbieden

Rian, 6-8-2017

Er wordt veel animatie beloofd, maar dat is echt allemaal Frans, terwijl de helft van de camping Nederlands is. 1 Nederlandse in het animatie-team, wat haar hoofd meerdere malen wegdraait als je met je kids langsloopt. Toch raar? Kinderdisco was echt heel saai voor velen. Zwembad is echt geweldig, op het naar pies stinkende trappetje na. Geweldig mooie top presta caravan, die superschoon was. Enkel GEEN gordijntje voor het badkamerraam of wc!! Dus daar gingen al 2 handdoeken uit onze collectie, om de buren een niet al te leuke vakantie te geven. Werd niets aan gedaan na aangeven. Gave visvijver. Helaas wel overal ver vanaf (supermarkt villereal 15 min en 45 in villeneuve sur lot een hele grote) en over het restaurant en cafetaria op de camping niet te spreken. Wij zijn op de camping aan de overkant gaan eten. Wij stonden super op een heuveltje, maar ook wel caravans hutje mutje zien staan. Lange rijen bij de bar, omdat het management zegt, dat er maar budget voor 2 barmensen is.
Gereisd familie in juli 2017

Le Moulinal is z'n 4 e ster niet waard.

N Meijer, 3-8-2017

Prima voor kampeerders.

Ons huisje was oud en vervelender, erg smerig. Vette handen van de vorige gebruikers zichtbaar op wanden. Smoezelige bedden. Te korte gordijnen voor de ramen. Vette vlonder. De geiser viel steeds uit (lastig als je onder de douche staat).

Met oudere kinderen snel uitgekeken op de camping. In omgeving (hoewel mooi) weinig te doen.

Wij zijn eerder vertrokken. Ook omdat men met de aankomst-checklist op verzoek van de camping ingevuld, door hen niets gedaan is.

Leuke camping!

Robin, 23-7-2017

Net terug van 2 heerlijke weken. Het weer was niet altijd even best maar dat weet je als je naar de Dordogne gaat. We hadden een Sunshine Top Presta stacaravan. De inboedel was wat verouderd maar voldeed verder wel. We stonden op het Parc Residence (overzijde van de camping). Mooie grote plaatsen met volop groen.

Het zwembad is verwarmd en de vier glijbanen zorgen vol veel plezier. Het eten in restarant en snackbar kon er mee door.

Leuke animatie. Elke avond was er wat anders. Was wel erg gericht op Fransen maar wat wil je op een Franse camping. Dan moet je naar een Nederlandse camping gaan.

Aanraders zijn kasteel van Biron en Castelnaud. Montpazier en Villereal zijn leuke markten.

Grote supermarkt op 15 min rijden (Villereal) en een hele grote op 25 a 30 min (Fumel)

Ondanks een paar mindere dagen heerlijk genoten.

Super Camping!

Bas, 17-7-2017

Vorig jaar op deze camping geweest, en ik snap niks van de zeurende mensen. De camping is super leuk, en het zwembad is top! In de buurt is niet heel veel te doen, maar wat verderop wel. Zeker aanrader! Wij hebben genoten :)
Gereisd familie in juli 2016

Foto's mooier dan werkelijkheid.

Vanessa En Danny, 10-7-2017

Chalet plaasten zijn ruim en groen en beiden genoegd privacy,

Camping ziet er op zich netjes uit.

Jammer genoegd bij vele chalets kakkerlakken in chalet, div keren stroom uitval, slecht sprekend engels talig en nederlands talig receptie personeel. Geen parasol en tafel e.d. op terras. Moesten ons eigen terras maken door stoelen zelf uit de animatie ruimte te halen , veel te druk in zwembad , je staat letterlijk naast elkaar in het water. Te weinig parasol bij het zwembad, animatie zit in het openbaar zoveel mogelijk sigaretten te roken en te spelen op hun smartphone , een meisje voor alle nederlandstalige kinderen dit is veel te weinig, geen klachten indien want antwoord van de manager was : als het je niet bevalt dan donder je maar op !!! Zwembad heeft achterstand en de zwemvijver is een eendenput vol met drijvende eendestront. Bij een klacht kan spontaan niemand meer engels of nederlands. Bij inleveren sleutel vertrek vraag niemand of je een leuk verblijf hebt gehad, laat staan dat ze je bedanken voor je verblijf.

Helaas beloofd men meer dan wat men bied.

Mooie camping

Linda, 1-6-2017

Mooie Camping voor het hele gezin

We hebben genoten.

relatief rustig omdat het meivakantie was.

mooie en goed uitgeruste sta-caravan aan het water.

verwarmd zwembad met gave glijbanen

en ook nog diverse mooie karpers gevangen in relatief kleine vijver.

Gereisd familie in mei 2017

., 1-8-2016

Het is een leuke camping met een mooi meertje waar je heerlijk kunt zwemmen en een fijn zwembad met leuke glijbanen en veel te doen voor de kinderen. Er is veel animatie en het is er erg kindvriendelijk. Nvt
        Gereisd anders in januari 2016

mooie camping maar karig niet in t voorseizoen

Mikky, 27-7-2016

Het is een prachtig camping maar in t voorseizoen is t hier wel heel erg stil. We gaan altijd in t voorseizoen maar hebben nog nooit meegemaakt dat je ongeveer de enige bent op de camping. Hierdoor was de receptie een groot deel van de dag dicht. Was het winkeltje open van 8:00 tot 10:00. De bar was dicht waardoor je niet eens een ijsje kon halen. En toen ze een keer geen personeel hadden hing er een briefje op bij t restaurant "gesloten ivm geen personeel ". Beetje raar voor een 4 sterren camping.

Zowel de stacaravan en t zwembad waren erg mooi. Grote plekken, we zaten op het stuk aan de overzijde van de weg. In t hoogseizoen een aanrader, in t voorseizoen niet.

Gereisd familie in juni 2016

thuiskomen

karen, 17-7-2016

super plekje aan de rand van het meertje (atol top presta nr 134) prachtig zicht en dicht genoeg bij zwembad. Geschenk gekregen omdat we trouwe klanten zijn, top!

Op warme dagen zit het zwembad bomvol, kan je beter wachten tot de late middag.

Technische dienst kwam direct bij een probleem, super service.

Cheyenne van de animatie hielp de kinderen bij het vertalen.

Ondanks de vele animatie tot 's nachts (12u), nadien super stil.

Veel vissers (leuk om zien) en veel opblaasbootjes.

steng maar rechtvaardig in het zwembad (enkel opblaasbal mag)

Gereisd familie in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Le Moulinal in Biron (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Le Moulinal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Le Moulinal scoort een 7.81 uit 10 op basis van 239 reviews.