Camping Les Terrasses d'Harrobia ***

Camping Les Terrasses d'Harrobia
Les Terrasses d'Harrobia

5 reviews over Camping Les Terrasses d'Harrobia in het Nederlands

Evelien, 10-8-2017

Dure camping. Wel dichtbij strand. Kampeerplekken langs weg, uitzicht op toiletgebouw. Douches koud, geen warm water bij afwassen. Personeel vriendelijk.
    Gereisd anders in augustus 2017

Franse camping gericht op strandgangers/surfers

Miriam, 20-8-2013

Camping Harrobia is niet zo groot. De stacaravans staan allemaal dicht op elkaar. Van deze camping kan veel meer gemaakt worden dan dat deze nu is. Het zwembad was qua oppervlakte best ok, maar de afwerking was niet goed. Het zwembadgedeelte zag er niet aantrekkelijk uit. De stacaravan waar wij in verbleven was vrij nieuw, maar helaas niet echt schoon te noemen. Ook was het bij de keuken vettig doordat wasemkap al een tijdje geen schone filter meer had gekregen. Met weinig moeite kun je hier een veel betere camping van maken, maar waarschijnlijk komen de vakantiegangers toch wel vanwege de nabijheid van het strand.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Voor ons iet meer!

christa, 25-2-2013

Vorig jaar deze camping bezocht met 2 kleine kinderen.

Stacaravan is prima lekker fris en nieuw.

Wij kregen het benauwd op deze camping ,alle caravans staan op elkaar gepropt weinig ruimte en privacy, je kijkt zo bij de buren op t terras!

Voor kinderen wel een leuk zwembadje. Verder weinig speelruimte.

Er is 1 klein speeltuintje, verder was ik bang dat ze aangereden werden omdat het erg klein en smal is en de autos over de camping rijden.

Restaurant is klein wel knus en eten is prima.

Het is een mooie omgeving je kunt lopend naar de zee.

Er zijn een paar caravans die wat ruimer en vrijer liggen dus wil je re toch heen informeer dan hier naar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Heerlijke rustige familie camping

n woldman, 12-11-2012

Een nette camping op loopafstand van het strand. Wij huurden een stacaravan voor 4-5 p. en die was netjes, vrij nieuw en heel schoon! Wij hadden een super royale plek. Er is voldoende schaduw wat erg welkom is als je het met het weer treft. We waren met een ander stel met oudere kinderen. Voor deze groep is er niet veel aanbod op de camping. Maar dat betekent dat het lekker rustig is en dat je veel onderneemt met de familie, Er zijn genoeg leuke uitstapjes zoals San Sebastian, Saint Jean de Lutz en een keer raften is ook beslist aan te raden. Het zwembad op de camping is niet groot maar prima, schoon en voldoende ligbedden. Er zijn veel Fransen op deze camping maar bij de rceptie kun je gewoon met Nederlands terecht. Soms is dit handig! Iedere ochtend lekkere broodjes. Je kunt er ook heerlijk eten; paella of mosselen. Er loopt een treinspoor langs de camping maar dit is niet hinderlijk..Er komt maar een paar keer overdag een tein langs. Kortom een keurige familiecamping
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Super, goed georganiseerde camping!

Tamara, 17-8-2008

Dit jaar (2008) zijn we naar deze camping eweest. In Frankrijk wordt hij aangegeven als Le parc, maar de camping wordt ook wel Les Terrasses D'Harobia genoemd.

Het is een leuke, niet al te grote camping. Er wordt goed engels gesproken. Het sanitair is goed verzorgd. Er is zelfs een speciale plek voor je handwas. Op de camping zijn 2 tafeltennistafels aanwezig, een petanque baan en een kinderspeeltuintje. Ook staan er barbeques verspreid over de camping. Verder is er soort overdekt terrasje waar je kan eten of eten kan halen. Ook is er een zwembad die iedere avond goed gereinigd wordt. Er is ook een bubbelbad en een kinderbadje. Ook ben je 5 minuten van een leuk strand verwijderd. Wat mij op viel is dat de plekken echt onwijs groot zijn in vergelijking met in Nederland.

S'ochtend kan je er o.a. vers stokbrood, croissants en chocoladebroodjes halen. Verder zijn er ook huurhuisje die er netjes uitzien.

Er is een goede prijs-kawaliteit verhouding. Al met al een echte aanrader !!

Gereisd met partner in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Terrasses d'Harrobia in Bidart, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Terrasses d'Harrobia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Terrasses d'Harrobia scoort een 8.04 uit 10 op basis van 212 reviews.