7,6

20 reviews over Camping Le Pavillon Royal in het Nederlands

Super locatie!

Stuck, 15-8-2017

De ligging van de camping is perfect: Aan zee, nooit een plekje zoeken voor je auto als je naar zee wilt. Tussen de middag makkelijk even naar je kampeerplek. Een prima surfschool op het strand bij de camping. Een royaal strand vrijwel alleen voor de gasten van de camping. Géén zonnebrilverkopers op het strand! Een geweldige branding om in te golfsurfen maar ook als zwemmer heel erg leuk. Een goede strandwacht. De camping is goed verzorgd, er wordt goed toezicht gehouden, de jongeren gaan veelal 's avonds en 's nachts naar het strand rondom het kampvuur. Dus niet rondhangen in een stadje en elke dag naar de disco, maar wel heel gezellig met elkaar optrekken. Er zijn geen kliekjes waar je niet tussenkomt. Goede sfeer, leuke jeugd.
Gereisd familie in juli 2017

Perfecte locatie

Sandra, 14-8-2017

Tweede keer op deze camping met twee pubers.Locatie is ideaal, aan zee. Jongelui elke avond kampvuur op het strand verder is er voor hen niks op de camping. Eten is er prima met gezellig personeel. zee is erg wild, niet geschikt voor slechte zwemmers. Je betaald voor de locatie. Personeel vriendelijk.
Gereisd familie in augustus 2017

Mooie locatie maar onbetrouwbaar management

Mark, 17-12-2016

Omdat we met een hele groep hier zouden verblijven hadden we aan het begin van het jaar een huisje en een naastgelegen kampeerplaats op een van te voren aangegeven plaats gereserveerd. Bij aankomst bleek dat ''ons'' huisje aan een Frans gezin verhuurd was en de naastgelegen kampeerplaats ook bezet was. We kregen dus iets anders toegewezen, ver van elkaar. Dit was onacceptabel voor ons omdat we als groep bij elkaar wilden zijn (eten koken etc.) en dit gewoon gereserveerd was.

We konden hoog en laag springen wat we wilde, we hadden het maar te pikken. We zijn na 2 dagen weggegaan en helaas konden we naar ons geld fluiten.

Eens maar nooit weer op deze onbetrouwbare camping!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Mooi strand

Langeveld, 3-8-2016

Strand super met goed toezicht leuk om te bodyboarden

Als het eb is kan je er leuk krabbetjes, inktvisjes en octopusjes vangen. Restaurant pizza's goed voor de rest matig. Supermarkt goed. Verder weinig te doen geen voetbal of volleybalveld geen animatie etc. Wij stonden aan lawaaierig pad (s'nachts liep de jeugd die op het strand zaten hier langs) verderop zaten 2 goede restaurants hier kon je over het strand naar toe lopen

We vonden de camping naar verhouding erg duur. (100 per nacht)

Gereisd familie in juli 2016

Betere ligging bestaat niet!

Bas en Hester, 5-8-2015

Deze camping ligt echt geweldig! Direct aan een schitterend strand en binnen mum van tijd rijd je een prachtig binnenland in. De sfeer op de camping is relaxed. Dit komt o.a. door de vele surfdudes, camper(tje)s en het vriendelijke personeel. Er zijn vele nationaliteiten (ook genoeg NLers) en kinderen in alle leeftijden. Onze meiden van 8 en 12 vonden het geweldig. Er is geen animatie en de oudere (rustige) jeugd zoekt 's avonds/'s nachts het strand op. Op donderdag is het leuk om in het restaurant op de camping te eten ivm live music en de leuke sfeer (dansen) die daardoor ontstaat. Buiten het surfen en bodyboarden kun je met eb ook heel leuk krabben, garnalen en (inkt)vissen vangen tussen de rotsen. De avondmarkt op woensdag in Biarritz vonden wij ook erg leuk! Qua restaurants vonden wij La Pizzeria in Bidart, Restaurant Le C. te Guéthary en Blue Cargo in Biarritz TOP! Naast de camping ligt ook nog een prachtige 9 holes golfbaan! San Sebastian ligt op 45 min en Biarritz op 4 km.
Gereisd familie in juli 2015

Grote mooie camping aan de oceaan

Daniellemh, 28-7-2015

Hele grote en mooie camping aan de kust. Na ongeveer 5 minuten lopen sta je op een prachtig lamgerekt strand. De golven van de oceaan kunnen vrij hoog worden hier. Het is een bewaakt strand.

Bij de toiletgebouwen was het vaak druk. Maar over het algemeen was het er wel vrij netjes. De douches waren zeer goed.

Wat wel nog even benoemd moet worden is het gebrek aan schaduw op sommige campingplaatsen. Ook zou ik deze camping niet aanraden aan mensen die juist de rust opzoeken. Het is namelijk een vrij grote en drukke camping.

Gereisd anders in juli 2013

Perfecte locatie

Anneke, 28-8-2014

Grootste pluspunt is de locatie direct aan zee, echt geweldig! Mooie, redelijk ruime kampeerplekken, restaurant prima; lekker en aardig personeel. Zwembad oke. Minpunten: slechts klein jeu de boules veld, maar 1 tafeltennistafel, (beide dus altijd bezet) geen speelveld voor (oudere) jeugd om bv te volleyballen, voetballen. Een keer per week een optreden in restaurant, 1-2 keer per week aquagym of zumba. Geen animatie. Warm water niet altijd goed beschikbaar in 2e sanitair gebouw. Je gaat naar deze camping voor de zee en het golfsurfen. Prijs kwaliteit niet goed, 86 euro voor 4 personen in hoogseizoen is echt teveel voor grootste pluspunt de locatie.
Gereisd familie in augustus 2014

Mooi camping direct aan het strand

Nicole, 12-8-2014

Een goed verzorgde camping direct aan het geweldige strand met surfschooltje. Vriendelijk personeel, prima restaurant en winkel. Appartment 6 pers niet aan te raden omdat je slecht buiten kan zitten. Chalet Buigura , eenvoudig maar geweldig uitzicht over camping en in de verte zee. Ligt direct bij ingang.Andere chalets liggen meer tussen de kampeerders. Kampeerplekken zijn mooi. Geen animatie, 1 keer per week muziek of sport. Omgeving erg leuk, Bidart,Biaritz,Byonne en San Sebastian op korte afstand. Bilbao 2 uur rijden. Lidl en Intermarche op paar minuten rijden. Een aanrader maar niet voor gezinnen met kleine kinderen ivm de woeste zee. Fransen, Nederlanders, Engelsen en Duitsers.Kinderen vanaf tiener leeftijd tot ouderen.

Camping tot half juli erg rustig.

Gereisd familie in juli 2014

Heerlijke plek!

Merel, 24-8-2013

Deze camping is echt een aanrader voor mensen die willen surfen en daar niet voor wille rijden, je zit aan het strand. De plekken zijn allemaal heel ruim en mooi gelegen. Het sanitair is allemaal erg netjes en schoon. De winkel op de camping is ook prima, ruim assortiment. het zwembad is heerlijk en zonder toeters en bellen een prima plek om te relaxen. Maar het strand is toch wel de place to be. Als het eb is kan je krabben en visjes vangen tussen de rotsen, erg leuk voor de kids.
Gereisd familie in augustus 2013

Geweldige camping

KoTe, 21-7-2012

Hele mooie camping aan het strand. Ontvangst aan receptie zeer vriendelijk en behulpzaam, ze wilden zelfs meehelpen om de caravan op z'n plek te zetten. Sanitair in prima staat en wordt regelmatig gepoetst. Goede campingwinkel aanwezig en bij restaurant kan je lekker eten. Vanaf camping kan je zo het strand op waar ook surflessen worden gegeven. Een heerlijke plek om te zijn. De ondergaande zon aan zee moet je zeker een keer gaan bekijken!
Gereisd familie in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Pavillon Royal in Bidart, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Pavillon Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Pavillon Royal scoort een 7.64 uit 10 op basis van 23 reviews.