Camping Le Capeyrou ***

8,7

69 reviews over Camping Le Capeyrou in het Nederlands

In één woord: geweldig!

Eelco Markensteyn, 8-8-2017

De zoektocht naar een leuke en goede camping in het hart van de Dordogne kan gestaakt worden. Met Le Capeyrou heb je namelijk de perfecte camping gevonden.

Le Capeyrou ligt fantastisch, letterlijk aan de voet van het kasteel van Beynac en aan de Dordogne. De camping is echt geschikt voor gezinnen met kind(eren), met prima speelfaciliteiten en een mooi zwembad. Voor je dagelijkse verse brood hoef je enkel de straat over te steken en als je een avond niet wil koken dan wordt middels een soort foodtruck principe gedurende zes avonden gezorgd voor een prima maaltijd (2x pizza, thais, sushi, flammenküchen, jacked potatoes). Het barretje en bijbehorende terras zijn knus en gezellig. En wanneer heb jij voor het laatst onder een douche gestaan met een in hoogte verstelbare douchekop en een thermostaatkraan? Nooit volgens mij. Ik heb nog nooit betere sanitaire voorzieningen meegemaakt.

Is er een minpuntje? Wellicht de matige WiFi. Maar hé je bent op vakantie. De telefoon kan ook gewoon uit.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastische camping

Hans voordijk, 7-7-2017

Schitterende camping aan de Dordogne in een mooie omgeving met veel wandelroutes en mooie vergezichten. Omringt door authentieke Franse dorpjes echt een aanrader!!!
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke camping

Wagenaar, 31-1-2017

Heerlijke camping in een gebied waar van alles te doen is. Leuke plaatsen (Sarlat, Montignac, Domme) met leuke marktjes en bezienswaardigheden (kastelen, grotten). Ik kan zo geen minpunten opnoemen van de camping. We hadden een prachtige plaats met uitzicht op het dorpje Beynac. Het zwembad met panoramisch uitzicht was heerlijk. Sanitair was ook prima. Alles zag er schoon en netjes uit. Het terrein werd ook goed onderhouden en het gras was mooi groen. Onze kinderen (8 en 10 jaar) hadden veel vriendjes om mee te spelen, dus we hadden elke dag discussies als we boodschappen moesten doen of een uitstapje wilde maken. De kinderen wilden liever niet weg van de camping en spelen met hun vrienden. We stonden tussen twee groepen, waar we overigens geen overlast van hebben gehad. Als je van levendigheid houdt dan ben je hier zeker aan het juiste adres. Wij houden daarentegen meer van rust en wat minder levendigheid. Maar dat zal voor iedereen anders zijn.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Capeyrou bij:

Prachtige camping op een mooie locatie

Familie Seegers, 17-11-2016

Goed verzorgde camping, ruime plaatsen en gevarieerde begroeiing. Zeer vriendelijke ontvangst. Bijna op elke plaatst uitzicht op het kasteel. Sanitair zeer verzorgd en voldoende wasgelegenheden. Prachtig zwembad ook in september te gebruiken. Voor de achterste plaatsen bij het grote veld is het sanitair misschien wat verder lopen. Leuk detail zijn de 2 veldtoiletten. Het grote veld is super om te spelen/sporten. En er is net buiten de camping een wandelroute langs de rivier. De omgeving is prachtig en er is ook in het najaar nog genoeg te doen. Wij komen zeker een keer terug!
    Gereisd met partner in september 2016

Super camping

Trudy , 30-8-2016

Keurig schoon sanitair. Met bril/papier en zeep. Super safaritent. Veel ruimte en fijne bedden.
    Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Prachtige camping in mooie omgeving

Margreet, 22-8-2016

Goed verzorgde camping met mooie begroeiing. Ruime plaatsen en een mooi uitzicht op het kasteel. Sanitair prima, voldoende voor een volle camping. Voor de achterste plaatsen bij het grote veld wel wat verder lopen. Het grote veld is super leuk voor de kinderen om te spelen/sporten. Ik hoop dat dit veld niet steeds meer ingenomen wordt door camping plaatsen. Elke ochtend en avond om 8 uur kwamen luchtballonnen over, telkens weer leuk! Zwembad is prima, maar wat aan de kleine en koude kant. De omgeving is prachtig en er is zoveel te doen! Wij komen zeker nog een keer terug!
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Uitmuntende camping met prachtig uitzicht

Marcel, 7-8-2016

Twee weken op deze camping gestaan. Absolute aanrader. Mooi centraal in de Dordogne. Ruime plaatsen met bijna allemaal uitzicht op het kasteel. Superschoon sanitair. Leuk personeel. Lekker rustig zonder animatie. Je loopt zo naar het dorp Beynac dat niet heel groot is, maar wel een paar restaurantjes heeft. Enige kritiekpunten: veel plaatsen zijn niet goed vlak en een aantal wc's en douches van het hoofdsanitairgebouw hebben ruitjes van gemetselde raampjes die best groot zijn en waardoor je 's avonds als het donker is van buitenaf zo tegen blote billen staat te kijken. Niemand wil die wc's en douches als het donker wordt nog gebruiken, waardoor er dan vaak een rij staat. Verder kun je er geen eten krijgen maar staat er 4 keer per week eetkar met telkens een ander thema.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Leuke camping met goede sfeer

kyra Eikelboom-Doek, 3-8-2016

We hebben 8 dagen met veel plezier op deze camping gestaan, vlakbij het zwembad. De camping heeft goed en schoon sanitair. Leuk zwembad, geeft weinig lawaai. Leuke speeltuin. En groot speelveld met trampoline.

Aardige eigenaren die graag helpen en tips geven. Camping ligt centraal, veel bezienswaardigheden binnen handbereik. En het uitzicht op het kasteel van Beynac is prachtig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Nette camping en mooie omgeving

Dirk Wiersma, 30-7-2016

Camping werd goed onderhouden. Personeel erg vriendelijk. Sanitair netjes / schoon en voldoende. Voldoende warm water. Ruime plekken. Mooie omgeving.

Bakker, slager en kleine supermarkt tegenover de ingang.

Mijn dank voor 3 erg mooie weken.

Tips voorverbetering:

- Urinoirs afschermen, zodat je niet open (in het zicht) staat te plassen.

- Deuren v/d zittoiletten naar buiten laten draaien, zodat je makkelijker naar buiten kunt.

Sanitair was voor mannen / vrouwen gezamenlijke ruimte.

Gereisd met partner in juli 2016

fijne camping met prachtig uitzicht

nebra, 27-8-2015

Vriendelijke ontvangst.

Hadden niet gereserveerd en hadden de laatst beschikbare plaats (wat klein, maar voor ons geen probleem).

Goed en schoon sanitair, soms even wachten voor een douche, maar ach je hebt vakantie.

Het zwembad is prima, alleen wat overbevolkt bij erg warme dagen. Er staan een paar parasolletjes, maar dat zouden er best wat meer mogen zijn. Het is wel fijn dat het zwembad tot 21.00 uur open is.

Camping ligt op loopafstand van het dorp en als je een kanotocht vanaf de camping regelt, dan kom je weer bij de camping aan.

Wifi werkt slecht en alleen in omgeving van de bar.

In de paar dagen dat wij op deze camping verbleven speelde er 1 avond een bandje bij de bar.

We kijken terug op een paar leuk dagen op deze camping en als we in de buurt zijn er is plaats, dan komen we zeker nog eens terug

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Capeyrou bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Capeyrou in Beynac-et-Cazenac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Capeyrou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Capeyrou scoort een 8.67 uit 10 op basis van 78 reviews.