Camping Les 2 Lacs ***

Les 2 Lacs
9,4

36 reviews over Camping Les 2 Lacs in het Nederlands

Super mooie en gezellige camping, top locatie!

Mario, 28-8-2017

Echt een geweldige camping. Rust én gezelligheid. Prachtig nieuw zwembad, groot zwemmeer en nog een (2e) vismeer. Vrij gebruik van de aanwezige kano's op het meer, watertrampoline en toebehoren. Animatie voor kinderen. Tussen het zwemmeer en het vismeer een mooie bar/brasserie met erg goed en betaalbaar eten. Door het ruime terrein en de opzet van de camping altijd het gevoel van rust en ruimte zelfs als de camping vol is. In de omgeving is genoeg te zien en te doen, Beauville is een prachtige plaats gelegen op een heuvel met een super uitzicht over de vallei.

Een camping die het allemaal heeft!! wij komen terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Vakantie vieren!

René, 19-8-2017

Heerlijke, rustige camping met gemengd publiek. Je vindt hier jong en oud maar ook meerdere nationaliteiten. Gezellige ambiance, goed toeven voor de kinderen in het zwemmeer met allerlei speelattributen, naar hartelust vissen in het 2e meer of gewoon lekker in het zwembad. Mooie locatie van het restaurant en bar aan het meer met een prima keuken. Het sanitair is netjes maar in het hoogseizoen onvoldoende en wat verouderd. Het mooie dorp Beauville (de naam zegt het al) op loopafstand waar de koffie elke ochtend vers getapt wordt in het café en op vrijdagavond een goed verzorgd 'repas' op het dorpsplein met diverse traiteurs en live muziek, en dat voor een betaalbare prijs.
Gereisd met partner in augustus 2017

Super camping!

Anneke en joost, 15-8-2017

Zwemmen, wandelen, lekker eten rust en ruimte. Camping die je nogmaals wilt bezoeken.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldig!

Melanie, 26-8-2016

Geweldige camping. Rust met gezelligheid. Lekker zwembad en meer. Springkussen en kano's vrij gebruik op het meer. Animatie voor kinderen. Bar erg gezellig. Is aan de overkant van het meer. Geen overlast van. Veel rust en ruimte op de camping maar ook zeker gezelligheid. 1x per week bandje en 1x all in eten en drinken. Erg lekker. Niks moet, veel mag.Bedankt allemaal voor deze fijne vakanties.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijke camping.

Anja, 31-7-2016

Wij zijn in juni een weekje op de camping geweest. Hadden een mobile home gehuurd. Dit was de achtste keer.We hebben het wederom weer heerlijk gehad. Nieuwe aanwinst is het zwembad. Over een paar dagen gaan we hier weer voor 3 weken vakantie houden.
Gereisd met partner in juni 2016

heerlijke overzichtelijke camping

mark en petra, 29-7-2016

Fijne camping met en mooi zwembad! We hadden geboekt voor 12 dagen en zijn uiteindelijk langer gebleven, omdat we het er zo fijn hadden! Onze oudste dochter van 7 lag hele dagen in het zwembad of was aan het kanoën! Bij de brasserie kan je lekker eten of een drankje doen terwijl je uitkijkt over de camping. Leuke activiteiten voor de kinderen (niet te veel en dar vonden wij juist fijn) maandagavond was er live muziek bij de brasserie en woensdagavond was er een all inclusief menu. Allemaal top geregeld 👍De eigenaren praten vol passie over de camping en omgeving en denken mee voor leuke uitstapjes die geschikt zijn voor de kinderen! En elke ochtend (behalve maandag) verse broodjes!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Zwemmeer is de trekker

Hendrik, 11-8-2015

Allereerst: het zwemmeer en de brasserie zijn super. We hebben er meerdere middagen met plezier gezeten en gezwommen. De camping zelf is gemiddeld. Voertaal Nederlands, gevolgd Door Engels en dan pas Frans. Vriendelijke eigenaren, maar te weinig sanitair voor het aantal plekken. Iets meer voorzieningen voor kleine kinderen (bij het meer en een leukere speelplaats) zouden ook welkom zijn.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Heerlijke camping om te onthaasten

Mark, 5-8-2015

Voor de tweede keer hier een weekje gestaan.

Nog steeds heerlijk om te komen hier. Lekker gegeten en gedronken in de brasserie, leuk spontaan contact met andere medekampeerders. Zwemmeer is heerlijk met de kano's en het springkussen. Kinderen kunnen zich hier uren op vermaken. Onze dochter van 13 heeft een prachtige buitenrit te paard gemaakt in de buurt (Saint Robert manege Hantayo). Leuke uitstapjes in de buurt als je van marktjes en oude dorpjes houd .....

Zodra wij in de buurt zijn komen we hier weer!

Piet en Helen wederom bedankt voor de leuke week!

Een 10 is nog te weinig

Rob en Anneke, 25-7-2015

Er zijn mensen die geven een slecht cijfer en dat brengt het cijfer niet op de 10.

Maar zeurpieten of eigenlijk gezegt negatievelingen heb je altijd.

Les 2 Lacs is perfect, Service top en erg vriendelijk van begin tot eind.

Er zijn mensen die komen al meer dan 10 jaar hier en mensen zoals wij die voor de eerste keer worden geweldig opgenomen door de bekende gasten. In 1 woord Top

perfect

fronik, 20-7-2015

Heerlijk naar ons zin gehad zeker dankzij piet en helen
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les 2 Lacs in Beauville (Lot et Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les 2 Lacs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les 2 Lacs scoort een 9.4 uit 10 op basis van 37 reviews.