Camping Azurivage ***

7,7

• Activiteiten7,6
  • Sfeer in stad8,7

10 reviews over Camping Azurivage in het Nederlands

slechte voorzieningen om te vissen

Jan van den Berg, 18-8-2017

Het is jammer dat het vijvertje en het slootje tegenover het zwembad vol ligt met bladeren en takken, waardoor het onmogelijk is om leuk te vissen. Als de vijvertje en het slootje, dat in verbinding staat met het grote meer, goed uitgebaggerd word, dan kunnen de vissen ook daar komen. En dan kunnen er leuke viswedstrijden gehouden voor de gasten.

Verder vond ik de uitstraling van de camping erg rommelig. Voor een 3 sterren camping kan dat beter.

Gereisd anders in augustus 2017

Overzichtelijke camping

Anne, 3-8-2016

Leuke camping, dichtbij het meer, leuk voor vissers. We hebben er niet in gezwommen.

Sanitair werd 2x per dag schoongemaakt. Er is een wat ouder sanitairgebouw, maar ook een nieuwere.

Vooral Fransen en Spanjaarden op de camping.

Je hoorde 's avonds de muziek van de andere camping. Ik vond het niet hinderlijk.

Strand op 15 min afstand met de auto.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Prima camping

Broos_001, 30-7-2015

Grote plekken, schoon en nieuw sanitair dat 3x per dag wordt schoongemaakt. Rustig met 's-avonds af en toe (typisch Frans) entertainment. Voor Nederlandse pubers wat saai. Er zijn veel Fransen waardoor de aansluiting wat lastig is. Ook niet echt een 'honk' voor de jeugd. Enige nadeel is de afwezigheid van een bar/restaurant op de camping. Zeer de moeite waard wanneer je uit de directe drukte van de kust wil camperen, maar toch dicht bij de kust wil zijn.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

aanrader

Tom Genty, 2-8-2010

EEN Zeer Aangename camping. Vanaf 3 Toiletten maal per dag gekuist ALS EEN Worden Spiegel in blinken . IK IK ZO Sterk Toën EEN verbaasd Kritiek las was voorbij camping. Het was zalig rustig ER Mooie Plaatsen openen. Geen lawaaierige camping. Er NAAST Camping lawaaierig is super . Zwembad op de camping is super slecht is gijsers in bubbel in Massagebad zalig . Alles Goed onderhouden IS . En IK ZEG Het Nog IS ALS Het blijft camperen Ik boog Dan ga gestelde luxe hotel op. IK GA Alvast zeker terug naar This site !
    Gereisd met partner in juli 2010

Prima camping voor prima prijs!

Christien, 29-8-2009

Wij hebben 16 nachten op deze camping doorgebracht en hebben het er heerlijk gehad. Veel leuke uitstapjes in de buurt (Biarritz, la Rhune enz.)

Het strand is lekker dichtbij en je hebt keus uit vele verschillende stranden.

Ok, je moet er geen luxe verwachten en het sanitair is niet nieuw en ook niet superdeluxe, maar het werd wel 2x per dag schoongemaakt!

En je bent aan het kamperen, nietwaar?

Wil je het wat luxer en niet jezelf vermaken? dan ga je op de camping ernaast camperen(la paillote) je betaalt dan wel het dubbele per nacht!

nooit meer

ardy, 17-8-2009

voor jeugd van 14 t/m 18 jaar beste camping,

maar als op 1 augustus de franse invasie komt wordt het een zooitje vooral

de sanitair gebouwen moeten het ontgelden,smerig zijn die fransen de "stront"zit tegen de muren en de deuren gesmeerd viezerikken zijn het.

eens maar nooit meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

leuk voor een keer

john, 9-8-2009

3 weken geweest kinderen vermaken zich wel

maar s avonds is er niks voor ons muziek of zo

je moet om 11.30 stil wezen want dan komt hij op de fiets langs

zwembad is om 13.00 pas open om 11.00 is het al warm om te zwemmen

eten op de camping is niet gezellig

fietsen naar het strand is een afrader zeker met kinderen te gevaarlijk

zeer geschikt voor jeugd tussen 13 en 17 jar

henk, 24-7-2009

fijne camping, jeugd vermaakt elkaar. tafeltennistafel is ontmoetingsplek, tegen 23.30 uur gaat de jeugd naar het campvuur in het bos onder begeleiding van bewaking. camping ligt 10 kilometer van de zee. fietsen is met kinderen niet aan te raden vanwege het verkeer.

Zwembad is alleen van 12 uur tot 20.uur te gebruiken. Het meer is leuk om te vissen. Er wordt ook in gezwommen maar dat lijkt mij niet gezond. helft van de camping is nederlands. Kinderen 12 en 15 jaar vonden de camping geweldig. Wij iets minder.

frank, 29-2-2008

lekker rustige camping niet ver van de zee en lekker in de bossen
    Gereisd met vrienden in februari 2008

J. Ploeger, 1-8-2007

Mooie camping met ruime plaatsen waarvan het merendeel met schaduw. Mooi recent gebouwd zwembad en gelegen aan het etang de Soustons.

Uitstekende uitvalbasis voor het strand en richting Spanje en de Pyreneën. Ook fantastische plek om de omgeving per fiets te verkennen. Goede prijs-kwaliteit verhouding en vriendelijk en behulpzaam personeel. Geen Nederlandstalige receptie, wel Spaans en Engels naast uiteraard het Frans.

Gereisd familie in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Azurivage bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Azurivage in Azur (Landes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Azurivage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Azurivage scoort een 7.69 uit 10 op basis van 184 reviews.