7,7

30 reviews over Camping Aurilandes in het Nederlands

Erg Frans

Joyce, 9-8-2017

In juli 2017 een tent met sanitair geboekt op deze camping. Die was erg mooi en ideaal ingericht, alleen kon je iedere keer nadat je gedoucht had dweilen. Wel waren we erg blij dat we onze eigen douche konden gebruiken, want die van de camping zijn erg smal. Ook moesten we zelf een lijst invullen over de invetaris. Die was volledig in het Frans en er was geen Engels exemplaar te verkrijgen. Datzelfde geldt voor de menukaart in het restaurant. Die is alleen in het Frans te verkrijgen, daarom hebben wij daar ook maar één keer gegeten. Het was voor ons onmogelijk om de menukaart te ontcijferen. Wel spreken ze bij de receptie goed Engels en zijn ze erg vriendelijk.

Verder staan er heel veel Fransen op de camping. Ongeveer 95% is Frans.

Er is niet heel veel te doen in de omgeving, alles is minimaal één uur rijden. Wel zijn het strand en het centrum van Mimizan erg leuk.

Één groot nadeel is echter wel de stank van de papierfrabriek in Mimizan. Soms is die niet de houden.

Gereisd familie in juli 2017

Prachtige vakantie!

Xavier, 9-2-2016

Wij Zijn Twee weken Geweest In een sta caravan. We Hebben Een vakantie geweldige Gehad. Alles is aanwezig op camping Het goede plaats ik beveel
    Gereisd met partner in augustus 2015

camping Ok. Maar slechte dienstverlening receptie

Nini, 19-8-2015

+ ruime plek tent

+ goede security ( helaas nodig gehad)

+ mooi meer

+ Mimizan strand en winkelstraat

- Geen borg terug ontvangen van receptie ( slagboomkaart) bij vertrek. Door slechte administratie. nu al 3 weken aan het mailen. Nog steeds geen reactie. Dus: 50 euro extra voor de receptie. Pure diefstal.

- stank papierfabriek

- oud sanitair en veel sta wc's douche doet het Max 23 seconde. Erg kort.

- camping vrij te betreden voor niet-campinggasten. Ongewenste bezoekers.

- Animatie op camping ernaast veel leuker voor pubers.

Gereisd familie in juli 2015

Prima camping

Raynal, 11-8-2015

We hebben een leuke week gehad op Aurilandes. De gevarieerde zwembaden en de enthousiaste medewerkers van het animatieteam zorgen voor een ontspannen sfeer. De camping is, mede dankzij de ligging, met name zeer geschikt voor kinderen tot 10 jaar.
      Gereisd familie in augustus 2015

matige camping

jeannette-, 4-8-2015

groot opgezette camping, leuk voor een paar dagen maar langer niet.

sanitair oud en bij het sanitair gebouw waar wij het dichtste bij stonden waren er voor dames alleen maar hurk toiletten.

mooi groot zwembad, mannen/jongens mogen allen het zwembad in met een echte zwembroek en geen zwem short, de reden is voor personeel onduidelijk, badkleding is badkleding.

strand van mimizan ongeveer 15 min rijden.

Gereisd met partner in juli 2015

OK, maar het was eenmalig

Andreas, 1-8-2015

De ingerichte tent was OK, maar wel een beetje vies. Het eten is redelijk. De animatie is compleet Franstalig. Voor mijn dochter van 3 maakte dat niet uit overigens. Ook bijna alle gasten zijn Frans. Als de wind verkeerd staat heb je enorm last van de stank van de papierfabriek een paar kilometer verderop. Dit is wel een groot nadeel. Het zwembad was in orde. Ook aan de kleinste kids is gedacht. Mimizan plage is een mooie plek om enkele dagen door te brengen als het niet helemaal bevalt op de camping...;)
      Gereisd familie in juli 2015

niet aanbevolen

Jean65, 24-7-2013

bij aankomst totaal onvriendelijk, ijskast was niet klaar en 3 dagen mogen wachten dit in een temperatuur van 34 graden,na enkele keren te telefoneren naar het hoofdkantoor van Village Center uiteindelijk toch de ijskast bekomen. 40 euro waarborg betaald voor het slagboompasje en maar 30 euro terug gekregen. Sanitair zeer verouderd en niet hygiënisch, wordt enkel nat gespoten met tuinslang dit tussen 8 en 9u in de voormiddag. Zwembad toezicht door een 15 jarige, onverantwoord. Veel nacht lawaai, en in de vroege ochtend rond rijdende autos.

Wij hebben een gezin met 2 kinderen van 6 en 9 en raden deze camping niet aan.Animatie enkel in de franse taal aan het zwembad, en opgelet die kerel gooit met ijzeren lepels in het zwembad stel je maar eens voor dat de kinderen deze tegen het hoofd aan krijgen.

Wij zijn door deze nare ervaringen vroeger uitgeboekt dan voorzien.

Gereisd familie in juli 2013

DANK

Henry, 5-11-2012

Ik ben heel tevreden. Het allerbelangrijkste wat we kunnen zeggen is dat de camping een heel eigen charm heeft, met mensen die altijd klaarstaan en die zich inzetten voor het welzijn van de gasten. DANK
      Gereisd met partner in januari 2012

super

Gabriela, 2-8-2012

We hebben genoten van onze vakantie op Aurilandes het personeel was vriendelijk en behulpzaam, een gezellige sfeer!! Genoeg om volgend jaar terug te komen
      Gereisd familie in juli 2012

Superleuke camping!

Chevet.Beat, 18-1-2012

Superleuke camping! Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Je kunt maar beter gauw reserveren want het zit snel vol. Een 2 sterrencamping met een SPA en een gigantisch zwembad en een miniclub, dat vind je niet overal. Heel schoon. Het personeel is aardig en toeschietelijk. Er zijn mensen die er al jaren komen, dat wil wat zeggen over de reputatie en de kwaliteit van de camping
      Gereisd familie in augustus 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Aurilandes** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aurilandes in Aureilhan (Landes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aurilandes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Aurilandes scoort een 7.7 uit 10 op basis van 155 reviews.