Hotel INTER-HOTEL Corintel ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel INTER-HOTEL Corintel*** bij :

1 review over Hotel INTER-HOTEL Corintel in het Nederlands

Landelijk rustig gelegen hotel met goede service

Jan, 28-6-2013

Familie hotel met bijzondere inrichting. Iedere kamer is anders ingericht. Daar moet wel van houden, maar verder niets mis mee. Kamers zijn schoon en hebben uitzicht. over landelijke omgeving. Personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. Geschikt voor langer verblijf. Wij waren er 1 nacht op doorreis uit het zuiden. Ontbijt is zeer uitgebreid. Gratis wifi in hele hotel. Gratis parkeren, zodanig dat geen belemmering is voor het uitzicht. Overdekt terras bij restaurant en hier en daar kleine terrasjes om de gebouwen. Het ligt aan de weg van Tresses naar Yvrac (onze routeplanner liet ons hier in de steek). De receptie is niet 24u open. 's nachts is het hek dicht, je kunt er met een code in en uit. Aanrader
Gereisd met partner in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel INTER-HOTEL Corintel in Artigues Pres Bordeaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel INTER-HOTEL Corintel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel INTER-HOTEL Corintel scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.