Camping Le Port de Limeuil ****

8,5

78 reviews over Camping Le Port de Limeuil in het Nederlands

Ontspannend

Jansen, 15-9-2017

Perfecte ligging aan de rivier de Dordogne en in de buurt van leuke bezienswaardigheden.

Rustige camping, kleinschalig. Goede sanitaire voorzieningen, schoon.

Tent van eurocamp is ruim en gelukkig waterdicht (jammer genoeg meerdere regenbuien tijdens vakantie ).

Lekkere broodjes in de winkel die dagelijks geopend is.

Nadeel: Frans personeel (en Fransen in het algemeen) blijft stug Frans tegen je spreken ook al is duidelojk dat je het niet verstaat.

Gereisd met partner in september 2017

Super!

B van der Linden, 15-9-2017

Supermooie camping met alle benodigde voorzieningen aanwezig. Mooi aangelegd, mooi zwembad dat lekker lang open is, ligging direct aan de rivier met groot strand (stenen), ruime plaatsen, klein campingwinkeltje voor de noodzakelijke boodschappen, lekker en goed eten op de camping te krijgen om op t terras te eten of mee te nemen. Je mag kampvuur maken aan de rivier en ook bbqen bij de tent is toegestaan. Onze huurtent (safaritent van de camping zelf) was ook top! Mooi, ruim en van alle gemakken voorzien zoals waterkoker, koffiezetapparaat, magnetron en natuurlijk koelkast met vriesvak.

Het sanitair had iets schoner gekund. Tijdens ons verblijf (in het naseizoen) werd het sanitair niet meer elke dag schoongemaakt terwijl de camping wel nog goed vol stond. Wel fijn trouwens dat er ook een babybadje is!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Leuke camping aan de Dordogne

Warner, 14-9-2017

Camping direct aan de Dordogne met een mix van stacaravans, campers en tenten.

De camping is goed gelegen vlakbij het schilderachtige plaatsje Limeuil.

De stacaravan plekken zijn vrij fantasieloos en staan dicht op elkaar. De tent-plekken zagen er overigens wel erg fraai uit.

De caravans zijn modern ingericht maar worden zeer matig schoongemaakt. Onze caravan was behoorlijk smerig.

Ander nadelen zijn het ontbreken van horren en de picknicktafel op het overdekt terras van de caravan, dat zit natuurlijk voor geen meter.

Zwemmen kun je in de rivier of in het zwembad, allebei zijn prima.

Er is veel te doen in de omgeving zonder er ver voor te hoeven rijden.

Heel veel Engelsen op de camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Port de Limeuil bij:

Precies wat er van onze vakantie verlangd wordt.

v. Vliet, 1-9-2017

Rustig, mooie en grote plaatsen. Prima uitvalbasis naar mooie uitstapjes.

Tieners zullen zich hier redelijk snel vervelen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Prachtig gelegen groene camping - Aanrader!

Loes, 1-9-2017

Prachtig gelegen camping gelegen direct aan de Dordogne tegenover Limeuil.

Zeer groene camping met mooie plaatsen.

Aardige campingmedewerkers. Wij stonden eerst op het veld tegenover de speeltuin en de eigenaar heeft er zonder problemen en met al het begrip aan meegewerkt, dat wij een rustige andere plaats konden krijgen.

Schoon en daardoor ook schoongehouden door campinggasten. Zeep en toiletpapier bij de toiletten.

Gewoonlijk gaan wij altijd naar zeer kleine campings met hooguit 25 plaatsen. Dit jaar voor het eerst gekozen voor een grotere camping. Viel 1000% mee!

Camping is rustig, al gingen wij al redelijk buiten de kindervakanties. Wij stonden dicht bij de rivier aan de rechterkant op een rustige plek onder prachtige oude eiken. Sta je aan het veld, dan is het drukker met kinderen.

Wij vonden de camping zelfs mooier dan op de plaatjes.

Camping ligt ook in het rustige gedeelte van de Dordogne, dus weg bij het 'circus in de buurt van Sarlat'.

Genoeg te doen in de omgeving.

Minpuntje zou je kunnen noemen dat er soms feestjes zijn in Limeuil en dat je dan last kan hebben van de muziek. Wij hebben hier juist van genoten door aan de Dordogne met een vuurtje van een afstand te luisteren.

Gereisd met partner in augustus 2017

heel mooi

jef, 1-7-2017

mooie camping , vlak aan de Dordogne, mooie wandelwegen, gezellige dorpjes, heel proper en net sanitair, wordt meerdere malen per dag gepoetst, een echte aanrader. Wij hadden dan ook prachtig en warm weer,
    Gereisd met partner in mei 2017

mooi en mijn man heeft een parasailing gedaan

mien, 10-5-2017

mooie omgeving ..we hebben heerlijk gefietst
    Gereisd met partner in juli 2015

Wat een heerlijke plek!

w, 2-8-2016

Wat een fijne camping. We verbleven in een stacaravan via eurocamp. De accomodatie was prima. De camping is niet al te groot, wat we erg prettig vonden. De plek bij de caravan was ruim. Het zwembad was groot genoeg en voldoende stoelen. De rivier de Dordogne was leuk voor de kinderen om met de stenen te spelen of mee te laten drijven in de stroming. Het restaurantje is eenvoudig maar prima. Het dorpje is niet groot maar leuk om eens naar te gaan en er wordt genoeg georganiseerd, vooral rond de feestdag van 14juli. Al met al hebben wij een TOP vakantie gehad!
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Gezellige camping op een mooie locatie

Karin, 25-6-2016

Mooie schone camping. Goede sfeer. Mijn puberzoon twee weken amper gezien (en voor hun een leuke camping vinden is vaak het grootste probleem). Voor mijn jongste ook erg leuk: veel sport te beoefenen. Kampvuur bouwen aan de Dordogne mag. Daar zit de jeugd ook vaak in de avond. Prachtige ligging met uitzicht op het dorpje Lumeuil. Veel te doen in de omgeving. De plekken op de camping zijn ruim zat en geen wachttijden bij het sanitair meegemaakt. (Werd ook goed schoon gehouden ). Wifi bij de receptie. Klein winkeltje, verse broodjes, bar en snackbar/pizzeria. Kortom. Een prima keus voor een geslaagde vakantie.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Mooie camping

Esther, 6-9-2015

Mooie camping met zeer ruime plaatsen. Wij stonden op het veld vlak aan de rivier en zicht op het speeltuintje met trampoline, zandbak, glijbaan. Ideaal. Camping is ruim en overzichtelijk. Er heerst een gemoedelijke sfeer. Prima eten bij de bar / restaurant. Iedere ochtend vers brood.

Leuke mix van nationaliteiten.

Ook aan het einde van het seizoen (begin september) konden we nog steeds gebruik maken van alle faciliteiten en waren de bar en het restaurant nog gewoon open, wat niet altijd vanzelfsprekend is.

Camping is vooral leuk voor jonge kinderen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Port de Limeuil bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Port de Limeuil in Alles-sur-Dordogne (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Port de Limeuil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Port de Limeuil scoort een 8.54 uit 10 op basis van 80 reviews.