8,6

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Le Port de Limeuil**** bij :

73 reviews over Camping Le Port de Limeuil in het Nederlands

heel mooi

jef, 1-7-2017

mooie camping , vlak aan de Dordogne, mooie wandelwegen, gezellige dorpjes, heel proper en net sanitair, wordt meerdere malen per dag gepoetst, een echte aanrader. Wij hadden dan ook prachtig en warm weer,
    Gereisd met partner in mei 2017

mooi en mijn man heeft een parasailing gedaan

mien, 10-5-2017

mooie omgeving ..we hebben heerlijk gefietst
    Gereisd met partner in juli 2015

Wat een heerlijke plek!

w, 2-8-2016

Wat een fijne camping. We verbleven in een stacaravan via eurocamp. De accomodatie was prima. De camping is niet al te groot, wat we erg prettig vonden. De plek bij de caravan was ruim. Het zwembad was groot genoeg en voldoende stoelen. De rivier de Dordogne was leuk voor de kinderen om met de stenen te spelen of mee te laten drijven in de stroming. Het restaurantje is eenvoudig maar prima. Het dorpje is niet groot maar leuk om eens naar te gaan en er wordt genoeg georganiseerd, vooral rond de feestdag van 14juli. Al met al hebben wij een TOP vakantie gehad!
    Gereisd familie in juli 2016

Gezellige camping op een mooie locatie

Karin, 25-6-2016

Mooie schone camping. Goede sfeer. Mijn puberzoon twee weken amper gezien (en voor hun een leuke camping vinden is vaak het grootste probleem). Voor mijn jongste ook erg leuk: veel sport te beoefenen. Kampvuur bouwen aan de Dordogne mag. Daar zit de jeugd ook vaak in de avond. Prachtige ligging met uitzicht op het dorpje Lumeuil. Veel te doen in de omgeving. De plekken op de camping zijn ruim zat en geen wachttijden bij het sanitair meegemaakt. (Werd ook goed schoon gehouden ). Wifi bij de receptie. Klein winkeltje, verse broodjes, bar en snackbar/pizzeria. Kortom. Een prima keus voor een geslaagde vakantie.
      Gereisd familie in juli 2015

Mooie camping

Esther, 6-9-2015

Mooie camping met zeer ruime plaatsen. Wij stonden op het veld vlak aan de rivier en zicht op het speeltuintje met trampoline, zandbak, glijbaan. Ideaal. Camping is ruim en overzichtelijk. Er heerst een gemoedelijke sfeer. Prima eten bij de bar / restaurant. Iedere ochtend vers brood.

Leuke mix van nationaliteiten.

Ook aan het einde van het seizoen (begin september) konden we nog steeds gebruik maken van alle faciliteiten en waren de bar en het restaurant nog gewoon open, wat niet altijd vanzelfsprekend is.

Camping is vooral leuk voor jonge kinderen!

Gereisd familie in augustus 2015

Gezellige parkachtige hondvriendelijke camping!

Lianne, 26-7-2015

Een verzorgde, schone en bloemrijke camping. Ruime plaatsen. Sanitaire was schoon en goed in de twee weken dat we er waren (27-6 t/m 13-7) en erg warm. Diverse nationaliteiten. Vriendelijke eigenaar/beheerder. Honden zijn welkom, aangelijnd. Camping ligt aan op de kruising van de Dordogne en de Vezere. Er zit stroming in de rivier! Heerlijk om af te koelen zowel voor mens en dier. Restaurantje kan je prima eten. Gezellig barretje met terras. Goede Wifi, gratis bij de bar. Op plaats betalen, is duur.

Na 23.00 is het rustig op de camping. Veel ruimte voor sport en spel voor kinderen.

Gereisd familie in juni 2015

Hele fijne camping!

FMS, 4-8-2014

Zeer ruime plekken!

Sanitair schoon. Wat weinig douches (aantal). Goed heet afwaswater.

Er mag veel! Men mag vuurtje stoken/bbq op het strandje langs de Dordogne. Kinderen mochten, na overleg, op een veld de tentjes bij elkaar zetten voor 1 nacht.

Heerlijk aan de rivier. Met een sterke stroming kon je je steeds laten meevoeren en weer teruglopen. Ideaal voor onze puber (13) en de hond.

Prima uitvalsbasis om de omgeving te bekijken (Sarlat, Beynac, Domme etc.).

Restaurantje: pizza vonden wij smaakloos. 1 x frietjes gehaald. In het dorp Limeuil gegeten bij Le Chai. Heel shabby, maar superlekker gegeten! Aanrader.

Supermarkten in Le Bugue (6km).

Wifi bij de receptie is zeer slecht. Maar ja: daar draait de vakantie ook niet om.

Minimale animatie, en dat wat er was was prima (poolwedstrijd, basketbal, pingpong).

Onze zoon hebben we zeer weinig gezien, m.a.w. die heeft zich super goed geamuseerd.

Campingprijs = acceptabel.

Voor herhaling vatbaar!!

Heerlijke vakantieplek

Susanne, 28-7-2014

Wij zijn in juli 2 weken op deze camping geweest. In een stacaravan van de camping zelf. We hadden een prachtige plek en de caravan zag er keurig uit. We vonden de camping echt super mooi: prachtige ruime plaatsen, veel groen, voldoende te doen voor jonge en oudere kinderen: voetbalveldje, tafeltennistafels, ingegraven trampoline, prachtig zwembad, super leuke rivier met aardige stroming. Echt een aanrader. Overigens zaten wij er ook in de periode van 14 juli en hebben wel heerlijk geslapen. Stonden wel iets verder van de rivier (en dus het dorpje) af.
      Gereisd familie in juli 2014

Mooie camping op een super lokatie

maaike, 26-7-2014

Een prachtige aan gelegde camping met ruime plaatsen. Wij zaten aan het laantje vlakbij de rivier. Met door de bomen een prachtig uitzicht op limeuil. Onze kinderen hadden zich prima vermaakt in het zwembad en in de rivier op een zwemband. Veel kinderen in diverse leeftijdsgroepen. Mooie camping, waar we ooit nog eens terug komen.
      Gereisd familie in juli 2014

Hele mooie camping! Rustig?

vlasper, 25-7-2014

Net terug van 2 weken op deze camping. Mooie gemoedelijke camping aan de oever van de Dordogne. Mooi uitzicht op het dorpje en een fijn strand (stenen) om op te relaxen. Veel mooie plekken en een ontspannen sfeer. Ideaal voor kinderen en een mooie plek om lekker uit te rusten..... maar toch 3 nachten niet geslapen! De avonden voor 14 juli (feestdag in Frankrijk) is het groot feest in het dorpje aan de overkant van de rivier en kun je uitstekend genieten van harde muziek tot diep in de nacht. Ook blijkt het kasteelje in het dorp een trouwlocatie te zijn en kan het 'party time' zijn tot na 4uur. Dat viel ons erg tegen en reden om niet weer naar deze camping te gaan begin/medio juli. Het sanitair is goed, maar iets gedateerd. Op sommige momenten is het warme water maximaal lauw.
      Gereisd familie in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Port de Limeuil in Alles-sur-Dordogne (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Port de Limeuil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Port de Limeuil scoort een 8.63 uit 10 op basis van 75 reviews.