Hotel d'Alsace **

Hotel d'Alsace
d'Alsace

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel d'Alsace bij:

1 review over Hotel d'Alsace in het Nederlands

Schone kamers en vriendelijke eigenaars

Fam. Dejam, 16-5-2012

Hotel d'Alsace in Wissembourg heeft 40 kamers en is gelegen aan een doorgaande weg, op loopafstand van het centum. Vanuit het badkamerraam op 1 hoog hadden we prachtige uitzicht op de heuvels. Schuin aan de overkant ligt de brandweerkazerne en de Gendarmerie, maar dat heb ik niet als storend ervaren.

De kamer was schoon en voorzien van modern meubilair. Een minpunt was de badkamer; die was echt aan renovatie toe.

In onze drie-persoonskamer was een babybedje bijgezet. Het bedje, het matrasje en het hoeslaken waren schoon en zonder gaatjes. Hulde, want dat is vaak anders! Het gebruik van dit babybedje was gratis.

Het ontbijtbuffet is niet groot, maar biedt voldoende keuze. En heerlijk vers brood en verse croissantjes! De eigenaar rekent 8 euro per persoon voor het ontbijt. Voor onze drie kinderen (0, 2 en 4 jaar) rekende hij maar 4 euro per ontbijt, voor alle drie de kinderen samen.

Een prima hotel voor een weekendje of voor op doorreis.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel d'Alsace in Wissembourg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel d'Alsace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel d'Alsace scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.