Hotel Parc ***

9,1

12 reviews over Hotel Parc in het Nederlands

Zeer goed hotel

revadec, 2-7-2014

Heel mooi hotel . Kamers ok. Het ontbijt is naar franse normen heel goed. Het avondeten is zeer lekker. Vriendelijke uitbaters. Het enige minpuntje is de drank die nogal duur is, maar dat is in Frankrijk meestal zo ! Zeker aan te raden ! Wat wandelingen betreft : de wandelroutes zijn niet zo goed aangeduid, maar dat is eveneens Frankrijk ! Voor de rest zeker niets op aan te merken !
Gereisd met vrienden in juni 2014

Prachtig gelegen en bangelijk lekker eten

DECKX, 20-8-2012

Dit hotel is prachtig gelegen en zijn sterren meer dan waardig. We hadden een kamer met terras waarbij je vanop het terrras ene prachtig zicht had op de bergen en de vallei. Dit hotel, met gratis parking, biedt enorm veel mogelijkheden zoals GRATIS hammam en sauna en jacuzzi, zwembad en tennis. Er is ook een park en zonne ligweide. De bediening is uitstekend en het avondeten bangelijk lekker. Dit is de meerprijs van 18€ voor een 3-gangen meer dan waard.Het ontbbijt is ook heel lekker. In de omgeving zijn er een veelvoud van zowel wandel als mountainbike tochten mogelijk. Wij komen zeker terug.
Gereisd met partner in augustus 2012

totale rust

Nadine Amerijckx, 18-8-2011

Voor de vriendelijkheid, het superlekker eten en de rust keren we zeker nog terug.
Gereisd met partner in augustus 2011

prijs/kwaliteit perfect

Nathalie Van Lier, 15-9-2010

wij verbleven een midweek in het hotel in half pension. voor hetgeen wij ervoor moesten betalen kan je ergens anders niet terecht. het ontbijt was ruim voldoende. Het avondeten was ook lekker, niet altijd onze smaak, maar ja... de kamers in het bijgebouw zijn wel hopeloos verouderd, maar wel proper. En dat is toch wel het belangrijkste. Verder een mooie streek om te wandelen en om de gezellige oude wijndorpjes in de buurt te bezoeken
Gereisd met partner in september 2010

Zeer goede prijs/kwaliteit

de cuyper, 13-9-2010

Was een beetje bang toen ik al die negative commentaren las !

Het onthaal door het oudere koppel was wat minnetjes maar het jonge koppel

deed beter zijn best .

De kamers waren ouderwets maar ruim en proper

het hotteletje ligt wat afgelegen maar is heel charmant.

Het eten was echt heel lekker en fijn.

Gezien de lage prijs is dit een prima hotel ... al die mensen die klagen die moeten maar naar een 5 sterren hotel gaan én meer uitgeven !!!

Gereisd met vrienden in september 2010

gemengde gevoelens

Nicole, 14-11-2009

Wangenbourg is een klein dorp , uiterst kalm .Wandelingen in directe omgeving.

Hotel oogt mooi met aantrekkelijke veranda (verruiming restaurant) . Het salon

is gezellig ,eerder ouderwets gemeubileerd . De kamers zijn inderdaad oudbollig,hadden een comfort-kamer waarvan de badkamer splinternieuw gerenoveerd .De aparte WC /zetels en tapis-plain zijn echter ook dringend aan vernieuwing toe! Niettegenstaande alles verouderd; toch zeer proper.

Supervriendelijke service, heel vlotte bediening. De keuken is 'gewoon' , geen hoogstaande culinaire verwachtigen. Supplement Gastronomische menu is zelfs

af te raden.Ook zijn de consumaties redelijk duur ,hadden de streekwijnen in het restaurant goedkoper verwacht!

Gereisd met partner in oktober 2009

koud en kil

Ferry en Ans, 3-10-2008

de kamer die wij toegewezen kregen in de dependence was koud en kil. bruin en koud water uit de kraan, muf. bed was twijfelaar met klein dekentje. Na 1 dag alweer vertrokken (uit ellende). Manager werkte niet mee om probleem op te lossen. Eten is wel erg goed.
Gereisd met partner in mei 2008

W.Van Der Haegen

W. Van Der Haegen, 23-6-2008

Het Parc Hotel in Wangenbourg werd ons aanbevolen door het reisbureau als een uitstekende keuze. Inderdaad, onze ervaringen door ons verblijf in juni 2008 in dit Parc Hotel zijn zeer positief over de ganse lijn. Het volledige hotel en de ganse omgeving zijn een en al netheid. Het charmante jonge echtpaar dat de vernieuwde zaak runt, kennen de kunst om de gasten op spontane wijze te verwennen. In de keuken past men op meesterlijke wijze, de kunst van verfijnde gastronomie toe. Mede door het prachtige weer, hebben we met volle teugen genoten van ons verblijf. Het dorpje is bovendien schilderachtig mooi. Het is er heel rustig. Het autoverkeer is er opvallend miniem. Men kan er met volle teugen genieten van de pure lucht en de prachtige natuur. Een absolute topper voor wandelaars en natuurgenieters, de bergen en de bossen zijn er ongerept.

Het Parc Hotel ligt in deze volle ongerepte natuur, de wandelingen beginnen vanaf het hotel.

Dit Parc Hotel verdient volgens mij een vierde ster.

Gereisd familie in juni 2008

Verblijf Parc Hotel Wangenbourg

Raf van der Haegen, 22-6-2008

Prachtige ligging in een privé park, kraaknette kamers, mooi antiek interieur, uiterst vriendelijk onthaal door de eigenaars zelf, kortom dit hotel is zijn naam "Charme Hotel" meer dan waard. Minpunt is de shoppingmogelijkheid in het dorp , quasi nul, hiervoor moet je naar Saverne.De omgeving zelf is ideaal voor wandelliefhebbers, zeer rustig zonder het storend geluid van motoren.
Gereisd familie in juni 2008

W. Van Der Haegen, 15-6-2008

Gelet op de prijs / kwaliteit, is het Parc Hotel in Wangenbourg absoluut één van de betere hotels.

De kamers zijn, zoals ook de ganse hotelomgeving kraaknet. Het personeel is gemeend vriendelijk. De kok is een meester.

In het heerlijk verwarmd zwembadje, met zalige douche, kan men volop gratis genieten.

Het tennisplein is degelijk aangelegd en onderhouden. Het sluit aan op het 1ha groot privé park, dat netjes onderhouden is en waarin prachtige kanjers van eeuwenoude bomen staan. Op de straat is er nagenoeg geen verkeer, De lucht is er nog puur.

Een paradijs voor wandelaars.

De andere gasten, deelden onze positieve ervaringen.

In dit park hotel in Wangenbourg willen we opnieuw verblijven.

Het is een echte aanrader.

Gereisd met partner in juni 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Parc bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parc in Wangenbourg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Parc scoort een 9.13 uit 10 op basis van 32 reviews.