Hotel Mercure Strasbourg Centre Petite France ***

Hotel Mercure Strasbourg Centre Petite France
Mercure Strasbourg Centre Petite France
9,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mercure Strasbourg Centre Petite France bij:

1 review over Hotel Mercure Strasbourg Centre Petite France in het Nederlands

Supertof hotel met topligging

Stan en Sofie, 24-9-2017

Wij logeerden een paar nachten in dit zeer goed gelegen hotel op wandelafstand van bezienswaardigheden, restaurants en winkels. We kregen een vriendelijke ontvangst in de moderne lobby van het hotel. Fijn dat je hier ook altijd koffie kan drinken (zelfbediening). De receptionisten waren steeds gedienstig. Onze kamer was een echte stadshotelkamer: niet heel groot maar wel trendy ingericht én met alle comfort. Vast tapijt vinden wij wel een minpuntje ook al weten we dat hotels hiervoor kiezen om het burenlawaai te beperken. Handig dat we een koffiezetmachine, waterkoker voor thee en een frigo op de kamer hadden, badjassen en slippers. De badkamer was praktisch ingericht en we kregen prima badlinnen. Hoewel de kamer aan de straat gelegen was, hoorden we binnen zo goed als geen lawaai dankzij de dubbele vensters. Het ontbijt was prima in orde. We waardeerden ook de samenwerking van het hotel met een openbare parking in de buurt. Op die manier konden we tijdens onze citytrip parkeren aan een voordeliger tarief. Mochten we opnieuw naar Strasbourg komen, dan zouden zeker opnieuw voor dit hotel kiezen.
Gereisd met partner in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Strasbourg Centre Petite France in Straatsburg / Strasbourg (Bas Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Strasbourg Centre Petite France zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mercure Strasbourg Centre Petite France scoort een 9.42 uit 10 op basis van 2 reviews.