Camping Indigo Strasbourg **

6,5

9 reviews over Camping Indigo Strasbourg in het Nederlands

Redelijk

Jeannette, 25-8-2017

Wij hebben deze camping geboekt voor een overnachting op weg naar Italie en voor 1 nacht is het oké.

Sanitair was redelijk schoon, de plaatsen zijn best klein en vlak op elkaar.

Behoorlijk duur. Zowel dit jaar als vorig jaar zagen we wel dat er mensen weggestuurd werden omdat het compleet vol was, dus van tevoren boeken is aan te raden.

In het centrum kan je heerlijk eten, Petit France is erg leuk!

Gereisd met partner in juli 2017

Prachtige camping met minpunten

Ivonne, 21-8-2017

Het is een hele mooie camping! Bij aankomst ook super enthousiast, mooie speeltuin en mooie tent. Helaas kwamen er na een paar uur de eerste teleurstellingen al.. er liepen ratten en beverratten tussen de tenten door!! Zo vies! Wij hebben onze baby van 7 maanden en kind van 3 niet op het gras laten spelen want die beesten kwamen naar dichtbij. Gelukkig staan de tenten op een verhoging en zagen we dat de ratten daar niet op konden komen..

ook was het sanitairgebouw ronduit smerig! De vloeren en muren van de douches waren echt heel erg vies en dit jaar nog niet schoongemaakt naar mijn mening. De schoonmaakster die ik bezig zag leek er ook geen plezier in te hebben en dweilt het hele gebouw met dezelfde vieze dweil.. zonder een keer in de emmer te spoelen.

Kortom mooie camping met teveel minpunten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Niet echt een aanrader (stelletje met hond)

Jo, 14-8-2017

Camping zelf ziet er keurig uit, alleen is er op de camping niets te beleven, ook het restaurant stelt niets voor.

Wij zaten in een houten chalet (voor invaliden, terwijl wij geen rolstoelgebruikers / invalide zijn). De douche zelf was prima, maar had een douchegordijn en het water lekte er aan alle kanten langs, na het douchen moest je iedere keer de badkamer dweilen. En na twee lange douches was het warm water op! (Let op; wij betaalden bijna 100,00 per dag!!)

Er zijn geen theedoeken aanwezig, en ook maar twee paar handdoeken om je mee af te drogen. Worden niet omgeruild.

Terwijl touroperator op de site had staan; handdoeken inclusief.

De bedden zijn zeeeer slecht en keihard! Gewoon een matrasje op een ijzeren onderstel (stelt dus echt niets voor) en normaliter kan ik overal goed slapen, maar dit was niet prettig. Inventaris in de keuken is ook minimaal.

Wij zaten vrij aan het begin van het park, de trein die komt eens in de zoveel tijd langs, waar je op een gegeven moment wel aan went.

Gereisd met partner in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Indigo Strasbourg bij:

Teleurstellend, dure camping .

M M jonker, 17-7-2017

Mooie camping Echter hadden een huisje gehuurd via touroperator, dit huisje lag tussen huisjes waar Poolse arbeiders permanent verbleven. Niets mis mee maar als vakantieganger zit je liever in een ander sfeertje. Veel overlast van Poolcampingse televisies die hard aanstonden , ook vonden we de sfeer grimmig. Hadden 4 nachten geboekt , na 1 nacht vertrokken. Hebben nog bij de receptie beklag ingediend, zij wilden wel met arbeiders gaan praten omdat afspraak was dat zij geen overlast zouden veroorzaken. Zeer teleurgesteld vertrokken.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Prachtige stadscamping

Bos, 24-4-2017

Vanaf de snelweg is de camping gemakkelijk te bereiken, even onder het tunneltje door en je staat bij de ingang. De camping is een paar jaar geleden nieuw aangelegd, mooie gebouwen, goede plekken en gevarieerd terrein met campingplaatsen en huuraccommodaties. Het spoor loopt wel langs de camping, dus af en toe wat gehoor. Geen restaurant op camping, maar Straatsburg heeft er genoeg! Wel een barretje met leuke zitplaatsen.

Fietsen kan je huren of neem ze absoluut zelf mee! Fietspaden lopen langs de camping, binnen 10 min ben je middenin het oude centrum of de andere kant op binnen 5 min bij een Lidl supermarkt!

Het sanitair is prachtig, alleen niet praktisch voor gebruikers, het oogt dan niet heel netjes. Ruime douches, wastafels in apart hokje. Zwembad was nog niet open eind april, is niet groot maar ziet er prima uit.

Bezienswaardigheden genoeg. Straatsburg, Colmar en diverse kastelen in omgeving. Receptie is vriendelijk en wil je graag helpen.

Gereisd met vrienden in april 2017

Prima stadscamping.

Anita, 28-10-2016

Camping ligt prima t.o.v. de stad. Zowel met openbaar vervoer, auto als fiets.

Tijdens ons verblijf werd het sanitair goed schoongemaakt, waren er meerdere toiletten open die allemaal schoon waren. Personeel was heel vriendelijk en prima bereid tot het geven van extra informatie. Geen gebruik gemaakt van het restaurant, dus daar kan ik niets over zeggen.

Gereisd met partner in oktober 2016

Mooi aangelegde stadscamping

Patrick Verschoor, 18-9-2016

Deze camping ligt mooi aan de rand van Straatsburg op steenworp afstand van het openbaar vervoer naar het stadscentrum. De camping is net aangelegd met asfaltpaden en mooie gebouwen in eco-look. De plaatsen zijn niet bijzonder groot, maar voldoende om een caravan met voortent en bijzettentje kwijt te kunnen. Groot nadeel van deze camping is dat het sanitair slecht wordt schoongemaakt. Het sanitair is nog erg nieuw, maar het wordt totaal niet goed bijgehouden. Erg jammer! Vanaf de camping kan je goed Straatsburg en de Elzas verkennen. Net buiten de camping is een bakkertje met voldoende keus in brood.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Mooi opgezette camping

Krabbenbos, 29-8-2016

De camping doet op het eerste gezicht erg mooi aan. Alles lijkt nog nieuw. De plaatsen zijn ruim en en staan aardig wat bomen voor aangename schaduw.

Helaas wordt er niet goed schoongemaakt. Het sanitairhok lijkt oké, maar ene wc bij de vrouwen (de andere was defect) was ronduit smerig, na 2 dagen was dit nog steeds zo. Ook worden de douches niet goed schoongemaakt: Op de grond zit vieze groene uitslag en op de wanden zit onderaan vieze gele uitslag. En wat kapot is, wordt kennelijk niet gerepareerd (wc-bril ontbreekt, rand langs wastafel is kapot). Echt super jammer! Want als ze e.e.a. wel goed zouden bijhouden dan had deze camping van mij zeker een hoger cijfer krijgen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Prachtig aangelegd, maar met minimale service

Zita Bebenroth, 1-8-2016

De ligging van de camping ten opzichte van de stad is geweldig. Je gaat met de tram of de bus, of als je geluk hebt huur je een fiets (dat is bijna niet mogelijk, er zijn te weinig fietsen). De nieuwe gebouwen en huurtenten / accommodaties zijn erg mooi, net als de wasruimtes. Het zwembad is ook prima voor een frisse duik. Wij hadden zelfs (gratis) wifi in de tent! Lekkere broodjes 's ochtends.

Minpunten: veel te lange wachttijd voor het matige eten, jongeren die 's nachts ongestraft herrie maken in het zwembad, het tekort aan fietsen. De trein die vaak langsrijdt. Ook weinig informatie over activiteiten (zoals de band die speelde, de voetbal match op tv). De dames aan de balie spreken hun talen, maar denken niet echt mee. Zo hadden wij in onze tent geen koffiezetapparaat - maar ook geen waterkoker of fluitketel. Dan moet je het verder zelf maar uitzoeken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016
Indigo Strasbourg Team, Responsable réservation, 27-10-2016

Bonjour Zita,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Erg fijn om te lezen dat u de nieuwe accommodaties en de locatie van de camping heeft gewaardeerd.

Helaas zijn er andere zaken wat niet helemaal naar wens was. Met betrekking tot de verhuur van de fietsen; wij zullen dit punt voorleggen aan de stad, zodat er mogelijk meer verhuurpunten geplaatst kunnen worden.

Het team spreekt Frans, Engels, Duits, Italiaans en Russisch, maar helaas nog geen Nederlands. Wij zijn op zoek naar Nederlands personeel, zodat wij onze Nederlandse klanten een betere service kunnen aanbieden. Wij hopen hiermee de communicatie te optimaliseren.

Hopelijk mogen wij u weer van harte welkom heten tijdens uw volgende reis naar de Elzas.

Met vriendelijke groet,

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Indigo Strasbourg bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Indigo Strasbourg in Straatsburg / Strasbourg (Bas Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Indigo Strasbourg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Indigo Strasbourg scoort een 6.54 uit 10 op basis van 9 reviews.