Hotel Ibis Centre Ponts Couverts **

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ibis Centre Ponts Couverts bij:

2 reviews over Hotel Ibis Centre Ponts Couverts in het Nederlands

Prima overnachtingshotel

Fam Paymans, 12-8-2016

Zeer vriendelijk personeel. Spreekt talen goed. Heerlijke bedden en kussens. Zeer kleine badkamer. Uitgebreid ontbijtbuffet. Onze kinderen van 12 en 14 jaar mochten zelfs voor half geld ontbijten. Ligging is vlakbij het centrum. Prima overnachtingshotel.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

desmedt marie rose, 23-9-2007

het begon prachtig alles naar wens ,eindelijk 1 weekje verlof samen met nichtje en tante op riviercruise met croisieurope .maar eerst 2 overnachtingen in bovenvermeld hotel ,dag 1 een beetje den elzas bezoeken en vooral oud straatsburg ,het was een heerlijke dag en mijn fototoestel was oververmoeid van al die prachtige beelden die voor haar lens kwamen , ze moest zo snel mogelijk haar baterijen opladen ,maar daar is er helaas niets meer van in huis gekomen, want na die heerlijke dag zijn we terug in het hotel aangekomen om ons snel wat te verfrissen en daarna met een 20tal personen en begeleid door roswitha onze reisbegeleidster naar een gezellig restaurant te wandelen .tot daar alles ok een lekker maal werd ons voorgeschoteld een fris biertje gedronken en daarna terug naar het hotel ,wat er toen gebeurde , blijft een groot misterie ik werd duizelig en voelde dat iemand mijn handtas wilde nemen ik op de bodem ,ik in ziekenwagen ik in hospitaal ,ik gebroken bovenarm einde verlof
Gereisd familie in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Centre Ponts Couverts in Straatsburg / Strasbourg (Bas Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Centre Ponts Couverts zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Centre Ponts Couverts scoort een 8.86 uit 10 op basis van 2 reviews.