Camping Beau Séjour

8,3

4 reviews over Camping Beau Séjour in het Nederlands

Een vondst

Tineke & Jan, 10-11-2008

Heel prettige camping, die wij bij toeval ontdekten (zo als altijd gaan we ter plekke pas zoeken naar een camping tijdens de reis).

Plaatsen niet overdreven groot, maar groot genoeg. Ligging tussen de weilanden en het dorp (met op loopafstand een prima bakker). Wel iets geluid van de snelweg, maar niet overdreven. Geen activiteiten en niets voor kinderen (gelukkig..). Sanitair prima onderhouden door heel aardige beheerster. Omgeving (Route de vin!) is prachtig en diverse plaatsjes pakken met gemak een dag voor aangenaam verblijf. Restaurants wat boers (zuurkool..), maar in ruime mate aanwezig. Wij vonden het een ontdekking en hadden een heerlijk verblijf van 3 nachten. Zeker een aanrader, alhoewel hopleijk niet voor te veel mensen....

Gereisd met partner in september 2008

G.de Fouw-de Kok, 3-8-2007

Fijne knusse camping. Beheerdster is vriendelijk en behulpzaam. Wij staan er elk jaar in september omdat we naar familie in Mittelbergheim gaan. Nu in 2007 gaan we weer.
Gereisd met partner in september 2006

G. de Fouw-de Kok, 3-8-2007

Vriendelijke (kleine knusse) camping.

De beheerster is vriendelijk en e.v. behulpzaam. Wij bezoeken elk jaar in september mijn broer in Mittelbergheim. Aangezien er daar geen camping is, wijken we uit naar St.Pierre, naar Camping Beau Séjour, ongeveer 3 km verder van Mittelbergheim.

Gereisd met partner in augustus 2007

leo van halem, 3-8-2006

uitstekende sanitaire voorzieningen en aardige beheerdster, rustig, veel nationaliteiten,bezienswaardige omgeving
Gereisd met partner in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Beau Séjour in St. Pierre (Bas-Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Beau Séjour zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Beau Séjour scoort een 8.25 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: