Hotel Golden Tulip Mulhouse Basel ****

Hotel Golden Tulip Mulhouse Basel
Golden Tulip Mulhouse Basel
7,4

20 reviews over Hotel Golden Tulip Mulhouse Basel in het Nederlands

Comfortabel hotel met vriendelijk personeel

Loes, 15-9-2016

Goed was de ontvangst, de kamer en sfeer. Minder is dat het hotel even buiten het centrum van Mulhouse ligt. Maar ze hebben een fijn zwembad.
Gereisd met partner in september 2016

goed hotel voor tussenstop

Arjan, 4-8-2016

hotel prima

ligging hotel op industrieterrein, prijzig

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Goed hotel voor tussenstop

Rob, 26-7-2016

Directe omgeving is niet echt aantrekkelijk maar prima tussenstop voor doorreis naar Italië. Schone nette kamers en lekker zwembad. Wel irritant dat de airco op de kamer precies over het bed blaast. Ik vind dit een ontwerpfout!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Hele mooie accomodatie

Sandradolmans, 24-9-2015

Golden tullip mulhouse is een fijn hotel om te vertoeven,ook als men op doorreis gaat is het ideaal.een prachtige omgeving om vakantie te vieren,wij deden dit via touroperator, aanrader.

Maar helaas zijn er altijd gasten die iets te zeuren hebben,in het bijzonder een nederlandse mevrouw die zich het ontbijt ook maar meteen als lunch toeeigende. schandalig,gewoon in een plastic zak aan vullen,het personeel liep op en neer als men om aanvulling vroeg van ontbijt.want zij hadden denk ik personeelstekort en daardoor het overzicht kwijt,maar als men iets vroeg renden ze direct.Het onfatsoen van sommige mensen om nog niet eens dankjewel te zeggen moet ook benoemd want het personeel zorgde goed voor iedereen. Kortom top.

Gereisd met partner in september 2015

Fijn hotel voor de terugreis

marielle, 28-8-2015

Na een terug reis vanuit toscane hebben we hier overnacht. Zwembad was koud maar wel een aangename verkoeling voor de kinderen na zo'n reis. Ontbijt is erg goed. Voor het avond eten zijn wij naar de Mac Donalds gegaan. 5 min verder op. Wij hadden een executive 4 pers kamer geboekt voor 105 euro. Exclusief ontbijt a 14,50 pp. Kinderen gratis. Kamer was erg groot. Zeer ruim. Grote flatscreen en badkamer was erg schoon. Personeel ook netjes en belangstellend. Wij vonden het een goed hotel. De moeite waard om nog eens terug te gaan
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Prima overnachtingshotel op weg naar je bestemming

Utrecht35, 6-8-2015

Dit hotel is prima geschikt voor een overnachting richting je bestemming. Het is groot en vrij luxe van wat ik normaal gewend ben. Grote kamer en mooie badkamer (wil ik thuis ook wel). Redelijk rustig hotel. De ligging is niet gezellig zo op het industrie terrein dus niet geschikt om hier een week voor je lol te gaan zitten.
Gereisd met vrienden in juli 2015

Prima hotel in mooie omgeving.

Harry Koldenhof, 23-6-2015

Wij waren met 4 volwassenen hier voor 1 week in juni 2014.

Mooie kamer en badkamer, goede airco, Grote TV. Prima bedden. Ontbijt goed evenals diner echter beperkte kaart en evenals drankjes prijzig als je a la carte wilt eten. Menu's zijn iets voordeliger. Mooi zwembad met zitjes en ligbedden. Goed uitgangspunt voor tochten zoals o.a. wijnroute. Receptie heeft info. Hotel staat op bedrijventerrein met meerdere hotels. Het adres 26 RD 201 Ile Napoléon en is bijna het gehele terrein en groot. Advies voor navigatie: invoeren Rue des Cévennes. Dan sta je achter het hotel en met een rondje (150 meter) om het hotel sta je op de parkeerplaats.

Gereisd anders in juni 2015

Goed doorreis hotel

Thissen, 31-8-2012

Goed hotel op de door reis naar Italie.

Mooi en schoon zwembad, gooed eten.

Kamer waren net gerenoveerd en waren mooi en schoon, airco idd wat matig maar goed das nog altijd beter dan de italiaanse airco's...

Gereisd met partner in augustus 2012

Prima hotel voor 1 nacht, kapotte airco..

A. de Boer, 25-7-2012

Wij (gezin met 2 kids van 4 en 7) hebben hier op doorreis naar Italie 1 nacht geslapen. Het was die dag zo'n 30 graden, en dan verwacht je een koele kamer te treffen.... Helaas.

Gemeld bij de receptie, maar kregen als antwoord dat omdat het ineens zo warm was de airco het dan niet aankon..

De kamer op zich was prima met 2 tweepersoonsbedden, netjes en schone badkamer. Wel een wat verouderd hotel, maar voor 1 nacht voldoende (als het maar niet te warm is!)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Matig hotel.

M&M, 22-7-2012

Erg basic hotel. De airco werkte alleen matig op de begane grond terwijl wij op de 2e verdieping zaten. De manager vertelde ons eerst dat wij de airco waarschijnlijk niet goed bedienden, daarna kwam hij met het verhaal dat de airco niet voldoende werkte bij deze hoge temperaturen (27 graden 's avonds) en dat we maar het raam open moesten zetten. Een andere (koelere) kamer was niet mogelijk. Geen koelkastje aanwezig op de kamer. Bedden en sanitair waren redelijk goed, ontbijt idem. Bij warm weer is het echt benauwd warm op de kamers en raden wij dit hotel zeker niet aan. Bij koel weer is het een prima doorreishotel.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Golden Tulip Mulhouse Basel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Mulhouse Basel in Sausheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Mulhouse Basel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Tulip Mulhouse Basel scoort een 7.38 uit 10 op basis van 20 reviews.